Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super auto dla rodziny 2+2 pod warunkiem, że dzieci już nie potrzebują wózków i innych gadżetów. Sporo miejsca w kabinie i z przodu i z tyłu, nawet przy zamontowanych fotelikach. Przesiadłem się z Mondeo i obawiałem się, że będę narzekał na przestrzeń, ale było takiego efektu. Bagażnik też całkiem pojemny i jedynie wyjazd na wakacje powoduje wyzwanie w tej kwestii (w mondeo też powodował ;) ) Jeździłem od przebiegu 40 tys, do 157 tys. i w tym czasie nie miałem ani jednej małej nawet awarii czy usterki. Silnik w zupełności wystarczający do dynamicznej jazdy, bez szaleństw oczywiście. Spalanie 6,5, choć na długiej trasie do Chorwacji spalił 4,8. Czego brakowało? Automatycznej klimatyzacji, ledowych świateł. Czasem też żałowałem, że nie mam DSG, ale ta manualna skrzynia radziła sobie naprawdę dobrze.
4,7
~Grzegorz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wersja Comfortline, biksenony Basic, pakiet zimowy, pakiet komfort, dwustrefowa Klima, miejsca wystarczająco choć z tylu denerwuje mnie wysoki tunel środkowy, dużo miejsca na kolana, duży bagażnik jak na klasę kompakt. Bardzo dobre materiały wnętrza. Schowek mógłby być większy.
4,5
~macieqm
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Kupiony dla rodziny 2+1. Spełnia swoje zadanie doskonale, wersje Higline doposażona o fotele ergo active (zdecydowanie polecam), nawigację (to nie google maps ale też ok), ksenony oraz obniżone sportowe zawieszenie.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2017
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Poprzednie auta zawsze mi paliły ponad 10 litrów. Golf zachwyca oszczędnością, choć kosztem niskiej mocy, ręcznej skrzyni i napędu na jedną oś. Średnia od zakupu (ponad 11000km) według komputera to 6,3, jak mierzę na stacji, to wychodzi 0,2 do 0,4 więcej niż na komputerze. Na łagodnie jechanej trasie można zejść poniżej 5, byle jechać płynnie. Trasy autostradą, ale przepisowo 140 to ok. 6,5. Nie jeżdżę ostro, ale jeśli warunki pozwalają wykorzytuję dozwolone prędkości. Duży kufer varianta sprawił, że nie jechałem jeszcze z boksem na dachu.
6,0
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Sam korzystałem z informacji o spalaniu więc po przejechaniu 3500km dodaje swoje info. Średnio 7,5 litra przy włączonym start/stop i jeżdzie duże miasto/trasa 50/50%. Najniżej tempomat 130km/h trasa 100km 5,2litra. Najwięcej autostrada za granicą odcinek ponad 100km tempomat 170km/h to było 10,3 litra. Auto ekonomiczne do 130-140km/h potem spalanie rośnie znacznie :) W mieście ważne aby używac start/stop i ecodriving to wychodzi całkeim ok
6,1
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
W trasie 5-6 litrów z załadowanym bagażnikiem przy predkości przelotowej około 135km/h w lato. W mieście bez wiekszych korków 6.5-7. W korkach moze byc nawet 9.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant