Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW)
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3200 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
5,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,0
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Najbardziej oszczędne autko jakim jeździłem. Liczyłem na niskie spalanie, ale nie aż tak. Oczywiście wszystko zależy od kultury jazdy - hamowanie silnikiem, odp. moment zmiany biegu, płynna jazda. Najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć na dłuższym dystansie to 3.1L. Oczywiście prędkość max 90km/h. Jadąc 110km/h spalanie w okolicy 4L. Zaskoczyło też spalanie w mieście. Jeżdżąc płynnie mam jakieś 4.5L, no chyba że jest naprawdę duży ruch i korki to wtedy nawet do 5.5L dobije. Jeździłem wcześniej VW 1.5TSI i na średnio teraz mam jakies 2.5L/100km oszczędności. Przy moich przebiegach to jest ponad 400zł oszczędności na miesiąc, a 5000zł w skali roku. Warto było zmienić.
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
58 000 km przejechane w rok głównie trasa i autostrady do 140km/h, spokojna jazda ~80pkt w systemie bluemotion spalanie przeważnie 4.4 - 5.1 średnia z całego okresu 4.7, trochę muł ale wiedziałem na co się pisze, denerwuje mnie skrzynia która nieprzyjemnie wchodzi na 1 i 2 i do tego jest 5cio biegowa i niski przedni zderzak nie nadający się do miasta, wcześniej jeździłem Octavia 1.4tsi 140KM i Leon ST FR 184km diesel, Golf przebija jakością wykończenia i niskimi kosztami utrzymania i generalnie średnio we wszystkim jest lepszy (gdyby tylko robili 1.6 tdi 160KM z DSG ...)
5,1
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
średnia z 10 tys km. 5,2/100. maksymalne zużycie trasa 50%/50% 140-150km/h/90-100km/h średnio 5,7/100. najmniej pali w trasach z dopuszczalna predkoscia 90. przy przepisowej jezdzie 3,7-4,0/100 z dwoma osobami i pełnym bagażnikiem. w mało zakorkowanym mieście 4,8-5,5 maksymalne spalanie po niemieckich autostradach przy 160-180km/h podchodzi pod 7/100 bardzo oszczędny, jezdze raczej przepisowo, jestem bardzo zadowolony :)
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting