Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1350-4500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4 Motion
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Użytkownik Golfa
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Bardzo udany samochód. Uterenowione kombi to chyba jeden z racjonalniejszych wyborów. Napęd 4x4 z haldexem robi doskonałą robotę, a auto bardzo dobrze sobie radzi na szutrach, chorwackich dojazdach do dzikich plaż i górach, w głebokim śniegu i na asflacie. Auto dzięki niemu jest bardo dynamiczne i daje dużą satysfakcję na światłach gdy kierowca obok w swoim BMW widzi Golfa ;-). Jedyny mankamant tego samochodu to dość nieregularne spalanie, a mianowice samochód potrafi spalać średnio pomiędzy 6l, a 11l/100km w zależności od ciężkości nogi. Bardzo spokojna jazda, bez zbędnej dynamiki w ciepłe dni to nawet 6,6-7l/100km (zimą 7,3-7,5l/100km). Normalna jazda, ani szybko ani wolno to średnio około 7,5-8,5l/100km latem i 7,8-9l/100km zimą. Może to trochę od opon zależy, jednak równie dobrze można osiągać wysokie i niskie spalania o każdej porze roku z każdymi oponami. Szybka jazda autostradą 160kmh+ to już spalanie na poziomie 10,5-11,5l/100km. A auto trzeba zauważyć, że jest dość szybkie, i nawet 220kmh nie stanowi problemu. Jazda z rowerami na dachu 130kmh na długich odcinkach to około 9,5l/100km. Bardzo dobrze sprawuje sie również aktywny tempomat, z którego po przyzwyczajeniu korszystam nawet do 50% czasu poruszania się tym samochodem. Przede wszystkich dobrze działa w korkach (od 0 kmh) chociaż trzeba "kliknąć" aby ruszyć oraz w powolnie płynącym ruchu, klik klik i auto samo utrzymuje dystanas i reguluje prędkość. Trzeba jednak uważać na ostrych zakrętach i rondach, gdyż lubi tracić z widoku poprzedzający samochód i może zacząć nagle przyspiesząc.
4,5
~ja
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Bardzo uniwersalne auto, sprawdza się zarówno w trasie, w mieście i w lekkim terenie. Nowe LED-owe reflektory i kierunkowskazy dodają trochę pazura. To takie kombi, które jest mniejsze, zwrotniejsze, zgrabniejsze i ładniejsze niż Passat, dodatkowo o podwyższonym zawieszeniu i napędzie 4x4 (Haldex) - coś dla ludzie ceniących sobie praktyczność i ergonomię.
4,5
~Aaa
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Samochód uniwersalny. Dobry zarówno na autostradę jak i szutrową czy polną drogę. Mocny silnik, praktyczne nadwozie, dobre właściwości jezdne - można go polubić.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW 2017-2019
9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Spalanie w tym samochodzie mnie przeraza. Maz zakupil to auto dla mnie do codziennej jazdy po miescie i mam problemy z zejsciem ponizej 10l/100km. Na poczatku myslalam ze z samochodem cos jest nie tak ale po wizycie w serwisie powiedziano mi ze z samochodem jest wszystko w porzadku ;( Jak w porzadku jak pali polowe wiecej niz deklaruje producent?! Niedawno na parkingu pod supermarketem zaczepil mnie inny wlasciciel takiego samego samochodu i zapytal czy nasz tyle pali - przynajmniej nie jestem odosobnionym przypadkiem...
10,3
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Spalanie nie adekwatne do osiągów - pali dużo i nie jedzie. Aby uzyskać 9,5 - 10,5l / 100km jazda musi być ekstremalnie oszczędna i w trybie ECO. Kluczem do uzyskalnia zużycia poniżej 10l/100km jest odpuszczanie gazu z trubie ECO przy jeździe z górki tak aby skrzynia wrzucała E (ekonimiczny bieg jałowy). Ogólnie mam zastrzeżenia do tego spalania, zwłaszcza po przesiadce z motoru 2.0TSI z napędem na przednią oś który palił 10l/100 ale przy 180km/h na tempomacie. Pozdsumowując samochó to duże rozczarowanie.
10,0
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack Facelifting 1.8 TSI BMT 180KM 132kW
Spalanie minimalne 1.8 Benzyna 9L na długich trasach, niestety w Alltracku 4x4 robi swoje + skrzynia DSG. Poza tym auto bomba, najlepszy zakup!
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting