Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 4500-6000
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW 2013-2015
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Po przesiadce z 1.6TDI CAYC(Golf6), wcześniej 1.4TDi BMS(Ibiza J6) i 1.9TDI ATD(Fabia I) myślałem, że będzie gorzej. Średnie spalanie wychodzi niskie ze względu na niewielką ilość "krótkich" miast. Maksymalnie zaobserwowałem 10l/100km na dystansie 20km - odcinki 2-5km w ciągu całego dnia od sklepu do sklepu/urzędu. Trasy wychodzą najróżniej i spalanie bardzo mocno zależy od tempa. Jadąc w sznurku niedzielnym można spaść poniżej 5l, normalne codzienne tempo, mieszane warunki 50/50 - 6,5-7l. Lekka szybka trasa poniżej 6l a agresywna około 7. Kalkulator potwierdza to co pokazuje komputer - średnio 6,4 z ostatnich 5000 km w lecie - miasto powiatowe, codzienne dojazdy do pracy + częste wyjazdy do 200km popołudniami i w weekendy, lato. Podejrzewam, że w dużym mieście w życiu codziennym średnia byłaby wyższa - w okolicy 7,5l. Średnie poprzednich aut ATD- 4.9, BMS- 5.1, CAYC 5.7. W porównaniu zwłaszcza do 1.6TDi różnica niewielka - koszt zakupu i obsługi nieporównywalny. Za całokształt polecam
5,9
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Po przesiadce z 1.6TDI CAYC(Golf6), wcześniej 1.4TDi BMS(Ibiza J6) i 1.9TDI ATD(Fabia I) myślałem, że będzie gorzej. Średnie spalanie wychodzi niskie ze względu na niewielką ilość "krótkich" miast. Maksymalnie zaobserwowałem 10l/100km na dystansie 20km - odcinki 2-5km w ciągu całego dnia od sklepu do sklepu/urzędu. Trasy wychodzą najróżniej i spalanie bardzo mocno zależy od tempa. Jadąc w sznurku niedzielnym można spaść poniżej 5l, normalne codzienne tempo, mieszane warunki 50/50 - 6,5-7l. Lekka szybka trasa poniżej 6l a agresywna około 7. Kalkulator potwierdza to co pokazuje komputer - średnio 6,4 z ostatnich 5000 km w lecie - miasto powiatowe, codzienne dojazdy do pracy + częste wyjazdy do 200km popołudniami i w weekendy, lato. Podejrzewam, że w dużym mieście w życiu codziennym średnia byłaby wyższa - w okolicy 7,5l. Średnie poprzednich aut ATD- 4.9, BMS- 5.1, CAYC 5.7. W porównaniu zwłaszcza do 1.6TDi różnica niewielka - koszt zakupu i obsługi nieporównywalny. Za całokształt polecam
5,6
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Jadąc tempomatem ACC ca. 90-100 z rozgrzanym silnikiem na letnich oponach można uzyskać 4.8 l/100km z okazjonalnym wyprzedzaniem. Na niemieckich autostradach przy 180-190 km/godz. 10.5-11.00 l/100km

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d