Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2014-2016

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,8
~Å‚ysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jaki jest Golf każdy widzi - szary, kwadratowy, przerażająco nudny, pozbawiony emocji, ot zwykłe toczydło do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Samochód dla osoby nie interesującej się motoryzacją, dla której auto to przyrząd taki sam jak pralka czy lodówka. To wszystko prawda, trudno się w tym szarym, nudnym Golfie zakochać czy obrócić się za nim po wyjściu z auta na parkingu. Nie da się jednak ukryć, że to bardzo dopracowane auto, praktycznie pozbawione wad (co - jak twierdzą złośliwcy - jest jego jedyną zaletą). Świetnie wykończone (materiały i poziom ich spasowania to absolutny top wśród popularnych kompaktów), wyciszone (według mnie Golf może pod tym względem zawstydzić niejedno auto segmentu D), posiadające dynamiczny, a zarazem ekonomiczny silnik benzynowy (tak, wiem, że pewnie się rozpadnie po gwarancji), ze znakomitą ergonomią wnętrza i doskonałą widocznością. Wybrałem go świadomie, bo poprzednie moje auto (Honda Civic VIII 1.8) było przeciwieństwem Golfa - obcowanie z nim na co dzień było bardzo męczące, denerwowało mnie głośne zawieszenie, trzeszczące plastiki, niewygodne siedzenia i wyjący silnik, który udawał, że przyspiesza. W tym aucie tego nie ma - jest cisza i dynamika obca Hondzie. Muszę uczciwie przyznać, że mam jednak z Golfem pewien problem. O ile nie mogę napisać, że zrobiłem źle kupując to auto o tyle wiem, że nie mógłbym związać się z nim na dłużej niż 3 lata. Każde z moich poprzednich aut darzyłem na swój sposób uczuciem, a w tym przypadku jest jednak inaczej. Jest coś w twierdzeniu, że to auto to po prostu produkt spełniający idealnie swoje funkcje i nic ponadto.
2,7
~Rafał
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Samochód przeciętny lepiej zrobiony Skoda Rapid. Sprzedałem po 7 miesiącach. Kupiłem właśnie Opel Astra V. Jeżeli ktoś pisze, że Golf to super samochód to nie jeździł innymi samochodami tej klasy i wyższej. Żona ma Skodę Citi Go moim zdaniem super auto. Golfa sprzedałem Skody nie sprzedam.
1,9
~golf150
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
1.4 150 KM Highline. Pomimo ładnego wyglądu, daleko obecnej generacji do niemieckiej jakości i precyzji. Parujące reflektory, worki foliowe po zapychane w kanałach za reflektorami, mało precyzyjna skrzynia biegów, głośne sprzęgło. Bardzo słaba jakość wykonania.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d