Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 74,5 x 80 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Jacek
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Miał być jakiś japończyk tak dla testu bo nigdy nie miałem ale po negocjacjach cenowych padło na golfa (czwarty w karierze). Przebieg to zaledwie 50 tyś km, wszystko sprawne bez jakichkolwiek oznak nieprawidłowego działania. Olej wymieniam raz w roku bez jakichkolwiek dolewek. Silnik bardzo cichy i oszczędny - średnie spalanie od początku liczone z zatankowanego paliwa do kilometrów to 5.8 litra. Jedyna rzecz która mnie trochę denerwuje to system klimatyzacji - świadomie chciałem wersję manualną a nie climatronika, okazało się że ten manual to jest półautomatyczna klimatyzacja bo manualnych już nie robią. Owy wynalazek czasami uznaje że jest zbyt ciepło w aucie i pomimo że klimatyzacja jest wyłączona to on i tak ją sobie sam włączy i odwrotnie uzna że jest za zimno to sam podgrzewa powietrze - trochę to mnie irytuje. Poza tym w samochodzie jest cicho i wygodnie, mam odczucie że taka charakterystyka skłania kierowce do spokojnej jazdy co skutkuje niskim spalaniem. Tak dla niezdecydowanych to w mediach i na forach jest dużo tematów odnośnie pobierania oleju w silnikach 1.4 ale jest to zupełnie inny silnik który został całkowicie przebudowany i nie ma żadnego problemu z dolewaniem oleju. Gdybym jeszcze raz stanął przed kupnem nowego auta to tym razem wybrałbym climatronika i na pewno automatyczną skrzynie biegów, przy obecnych korkach to super sprawa. Mogę śmiało polecić każdemu ten pojazd, kwestia jest tylko gustu czy komuś się podoba czy nie.
3,6
~Nowa
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Przebieg mały, więc trudno tu się wymądrzać, ale problemy z ergonomią przesłaniają mi niewątpliwe zalety samochodu (silnik, zrywność, wykończenie) . A mianowicie jako kobieta zupełnie przeciętnego wzrostu i wagi mam wrażenie jazdy w czołgu. Sprzęgło i hamulec są usadowione zbyt wysoko jak na moje fizyczne możliwości, więc stopy przy tych pedałach mam mocno wygięte do góry i żeby nacisnąć pedał sprzęgła lub hamulca nie wystarczy mi przesunąć samą stopę, muszę podnosić całą nogę. Po dłuższej jeździe w korku miejskim mam ogromne bóle w piszczelach. Również nie mogę ustawić sobie fotela (wersja Comfortline), część siedziska pod udami zadarta jest do góry, zamiast do dołu, więc mam uczucie siedzenia z kolanami za uszami. W porównaniu z moją leciwą Corollą, gdzie siedziałam nisko z wyciągniętymi nogami, jak na leżaku (w Golfie siedzę wysoko, jak na krześle, z kantem siedziska uciskającym uda), gdzie pedały były na idealnej wysokości, wchodzące leciutko (w Golfie, sprzęgło ciężkie jak w traktorze) - nie wiem, czy długo wytrzymam w tym samochodzie. Pewno mężczyznom większym, z "cięższą" dłuższą nogą to nie przeszkadza - mnie przesłania wszystkie zalety tego auta.
4,9
~elwit
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Rocznik 2017, ostatnia wersja przed liftem. Przebieg 111 tysiecy. To moja druga recenzja po 75 tysiacach kilometrów od poprzedniej. Jedyna usterka - odma skutkujaca plamami oleju pod samochodem wymieniona za jakieś grosze. Żadnych innych problemów, wszystko działa i wygląda jak cztery lata temu. Raz w roku jedna dłuższa trasa, reszta to jazda w mieście. Pozytywne opinie na temat tego auta to nie przesada, rzeczywiście Golf wcześniej się znudzi niż zepsuje.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2016
6,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Auto firmowe. Jechaliśmy z kolegą pod Monachium 1100km. Do 140km/h spalanie na poziomie 6,5l/100km. Do granicy Niemieckiej mieliśmy 650km, spalanie wyszło 8,4l/100km prędkość przelotowa 140-170km/h. Od granicy do Monachium jakieś 550km wyszło 7,7l/100km prędkość 130- momentami do 210km/h czyli ile się dało i gdzie się dało. Wracając z Niemiec do granicy dużo korków ogólnie powolny tryb jazdy 100-150km/h spalanie wyszło 7,1l/100km. Jednak od granicy troszkę się śpieszyliśmy prędkości 160-190km/h i na dystansie 600km wyszło spalanie 9,4l/100km. Średnia na dystansie 2000km wyszła 8,3l z tego co pamiętam. Wszystko na trasie mierzone.
6,4
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Byłem zaskoczony po przesiadce z passata 1.9 tdi 2002, w mieście spalanie spadło mi o litr a w trasie zostało takie samo. Przy prędkości 140 spalanie 7.2, gdyby chcieć jechać przepisowo dogami krajowymi to spalanie wynosi ok 5.2l. Na dystansie 20kkm moje średnie spalanie to 6.2 (90% miasto, 3-5 razy w roku dłuższa trasa). Jestem bardzo zadowolony.
9,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen pewnie manipulował przy wskazaniach komputera. Specjalnie zatankowałem samochód i jechałem prawie wyłącznie po autostradzie ze średnią prędkością 130km / h, z reguły jadąc w przedziale 170-190km/h. Komputer pokazywał średnio 10l / 100km. Na stacji okazało się, że jest to 17l ! Podając raporty spalania dla VW nie kierujcie się więc komputerem, tylko policzcie ręcznie, zanim pochwalicie TSI...

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d