Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI 85KM 63kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 85 KM (63 kW) przy 4300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 1400-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 4300-5300
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI 85KM 63kW 2012-2015
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 85KM 63kW
Można polecić, silnik jest ekonomiczny silnik, skrzynia 5 biegowa ma bardzo długie przełożenia (na 5 przy 140km/h jest równe 3000obr) Kilka lat bezproblemowej jazdy, warto zrobić program bo podniesienie mocy na 130km nie wpływa negatywnie na spalanie i awaryjność silnika, a bardzo poprawia dynamikę. (Silnik)
5,4
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 85KM 63kW
To rewelacyjne rozwiązanie dla osób które nastawione są na oszczędzanie bez utraty przyjemności z jazdy. Spokojna jazda ze średnią prędkością ok 70km/h daje możliwość uzyskania 4.2l na 100km. Przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym bez wysiłku uzyskuję 5.5l na 100km. Motor dla ludzi bez kompleksów. Turbina robi swoje i przy 2000 obrotów fajnie się zbiera. Autko najlepiej czuje się w zakresie 0 do 140km/h ale można je rozpędzić do 200km/h. Zdecydowanie polecam! (Silnik)
5,3
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 85KM 63kW
Bardzo oszczędny silnik i nie ma co się oszukiwać przy normalnej jeździe po mieście nie ma nawet po co mocniejszego silnika kupować. Fajny system start - stop. Oczywiście takie parametry pzy tankowaniu PG 98 verwa (Silnik)
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d