Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 1550-4100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Ergonomia + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

5,0
~Aenil
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Samochód naprawdę dopracowany praktycznie w każdym szczególe,jakość materiałów na najwyższym poziomie.Ostatnie lata jeździłem samochodami japońskimi z racji ich niezawodności,golf oferuje niezawodność i wykonanie premium,tego brakowało w japończykach,nie mówiąc o rdzy w kilku letnich autach.Kiedyś bałem się silników tsi z racji ich opini w internecie,ale od kiedy w firmie są dwie skody rapid przedstawicieli handlowych każda ma przejechane ponad 300000 tysięcy to musi o czymś znaczyć.Polecam każdemu ten samochód,pierwsze wrażenie jak wsiądziemy do golfa to cisza,widać że producent nie żałował w tej kwestii,naprawdę jest wzorowo,silnik jest dynamiczny i super oszczędny,nie trzeba go kręcić żeby ładnie przyspieszał,trudno znaleść jakieś bolączki tego modelu.Jedyna rzecz jaka mi nie pasuje to elektryczny reczny,ale to kwestia nawyków i przyzwyczajeń że starych byłych aut.
4,6
~gregi_be
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Auto kupione w salonie VW z drugiej ręki z przebiegiem 86kkm. Do dzisiaj zrobione kolejne 10kkm i muszę przyznać, że auto sprawuje się całkiem ładnie. Na dojazdy krajówkami + miasto i sporadyczne dłuższe trasy idealne. Nie jest to demon prędkości, przy niskich obrotach zbiera się ciężko, jednak gdy już jedziemy powyżej 40km/h jazda staje się płynna i wygodna i tak aż do 140km/h gdy znów brakuje mocy. W środku, w porównaniu do poprzednich golfów, mamy bardzo dużo miejsca, bagażnik jest przestronny i układny jak na tą klasę samochodów.
4,9
~GrzeÅ›
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Może moja opinia pomoże podjąć komuś decyzje o zakupie. Samochód nowy zakupiony w ASO PL. W ciągu 4 lat zrobiłem nim prawie 170000km. Przez ten okres raz wymieniłem klocki hamulcowe z grubszych rzeczy eksploatacyjnych. Olej wymieniany co 15 000 a nie co 30 000. Samochód absolutnie bezawaryjny, a podczas zakupu miałem obawy co do tego silnika. Po takim przebiegu nie widać praktycznie żadnego zużycia wnętrza pojazdu. Plastiki nadal prawidłowo spasowane i nie skrzypią. Spalanie zależy od preferencji kierowcy i warunków drogowych. W moim przypadku od 5,2-7,5l/100km. W miarę dobrze wyciszony. Szybko się nagrzewa podczas ujemnych temperatur. Samochód w ciągłej eksploatacji.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW 2012-2015
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Jestem właścicielem od nowości golfa i przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolony. Silniczek mały, ale na turbinie i spokojnie daję radę zarówno w mieście, jak i na trasie. Spalanie nie jest małe, przy dynamicznej jeździe w mieście ( kręcenie silnika od samego dołu do 4 000 obrotów , bo w takim zakresie jest maks moment obrotowy) to spalanie z włączoną klimą 8,5 litra. W trasie przy prędkościach 150- 165 bierze około 8 - 8,5 litra. Można osiągnąć małe spalanie w mieście na poziomie 5,8 i trasie 5 litrów jak się jedzie 90 na godzinę do 100 max, i nie przekracza się 2000 obrotów przy zmianie biegów. System start stop to w sumie za dużo nie daję, tylko na światłach cisza zupełna. Żałuję teraz trochę ,że nie dopłaciłem do wersji 1.4 tsi 140 km, bo spalanie bardzo podobne, a moc i moment dużo wyższe. Jeśli ktoś nie chce być kubicą w miescie, to poleca 1.2 tsi bardzo dobrze sobie radzi, 6 biegów do przodu + turbo + lekka konstrukcja auta = radzi sobie dobrze :) I materiały + jakość auta = najlepsze według mnie w klasie, a przed zakupem byłem u wszystkich producentów i odbyłem jazdy testowe od kii po opla na toyocie i vw kończąc. Płaci się za dużo za markę VW - to fakt, ale jakość jest naprawdę dobra do ceny.
5,5
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Przy dojazdach ok30km do pracy, jadąc krajówką 50-100km/h spalanie chodzi poniżej 5.0l/100km. Mój rekord na tej strasie to 3,9l/100km. Jednak strasznie długo trwa zanim silnik się rozgrzeje i spalanie osiągnie swoje optimum. Także przy jeździe po mieście na krótki dystansach - do 10km spalanie potrafi wystrzelić do 8l/100km.
6,7
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Bardzo duze spalanie w Warszawie biorac pod uwage wielkosc i moc silnika oraz wage samochodu. Przy plynnej jezdzie trudno zejsc ponizej 8,5 l.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d