Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1450 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Prześwit 142 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1018 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Jaro
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Auto żwawe, dynamiczne. Czasami brakuje 6 biegu, ale 5 jest bardzo elastyczna, od 90km/h do 180km/h bez problemu. Wyciszenie jak na diesla w porządku, chociaż jak stoisz na światłach to go słychać, wcześniej jeździłem benzyną i było ciszej. Siedzenia mogły by być szersze i wygodniejsze, bo po przejechaniu 200-300km jest ciężko wysiadać. Multimedia działają bardzo szybko i sprawnie, żadnych zacięć. Zastanawia, chyba nie tylko mnie, kto wymyślił, aby ogrzewanie przedniej szyby dać w menu radia po jego włączeniu, a nie na konsoli.
3,9
~Tim
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Doskonały towarzysz na co dzień, bardzo poręczny, zawsze gotowy do jazdy, zalety górują na wadami. Jest to mój pierwszy golf i chyba rozumiem już, dlaczego ma wierne grono wyznawców. W żadnej kategorii nie ma istotnych niedociągnięć, przez co w ogólnej ocenie wypada naprawdę dobrze. Co ważna, nawet po 100 tys. km przebiegu golf nie jest zużyty, nadal daje sporo satysfakcji, wzbudza zaufanie. Jest taki trochę ponadczasowy. Może i bywa nudny, ale za to praktyczny i solidny. Użytkuję go od nowości i jeszcze trochę pobędziemy razem.
4,1
~Łukasz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Golf to Golf klasa sama w sobie, chodź myślałem że ostatni wypust będzie lepiej dopracowany, mialem rocznik modelowy 2020, a drobne problemy jednak wkurzały, musiałem kupic zaprawke w VW bo co kilka tygodni pojawiały się odpryski lakieru na masce zderzaku a nawet slupkach B, raz w czasie ulewy spadł mi na dach kawałek kałązki i również na dachu lakier uszkodzony, nie wiem czym oni lakieruja nowe samochody ale chyba farbami plakatowymi :D uszczelki dzwi przecieraja lakier i trzeba zabezpieczać folia, ostatnią rzeczą która dalej po lifcie jest na minus to manualna skrzynia biegów, problem z za sprzeglaniem 2 i 3 czasem wstecznego, reszta same plusy, najlepsze multimedia z grupy VAGa, mega responsywne i dopracowane, materiały wykonczenia boczków, kokpitu, siedzeń to wzór w tej klasie, wyciszenie tez bardzo dobre, silnik bardzo ładne reaguje na pedał gazu, ale trochę potrafi kangurować, jest jakaś bolączka tego silnika również z manualem.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting
4,7 – 6,5
l/100 km
5,6 – 6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Miało być GTI, a z rozsądku po jeździe testowej wyszło 2.0 tdi. Auto przy tej masie i momencie obrotowym bardzo dynamiczne(do GTI jednak brakuje) Od początku tj. 2 miesiące 4000km spalanie wg. komputera 6,2 (rzeczywiste ok. 6,7 ponieważ komputer przekłamuje ok 10%). Wszystkie dane podaje wg. komputera i w niskich temperaturach:Najniższe 4,2 bardzo płynna jazda "krajówką", przy spokojnej płynnej jeździe trasa ok 5,3. Przy normalnej w granicach 6. Miasto trzeba się postarać żeby przekroczyć 7,5 :). W przypadku golfa nie ma wielkiej alternatywy 1.5 tsi też ma filtr cząstek stałych, a przy dynamicznej jeździe pali 3 litry więcej. Różnica w cenie kosmetyczna
5,8
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Po 7000km średnie spalanie na poziomie 6,1l. 70% tras to autostrady i drogi szybkiego ruchu. Jazda po mieście i drogami krajowymi to pozostałe 30%. Na autostradzie w granicach 150/160km/h spalanie to ok. 6,7l. Na innych drogach idzie zejść w granicach 5,5l. Autko jak i silnik polecam!
5,8
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Po 7000km średnie spalanie na poziomie 6,1l. 70% tras to autostrady i drogi szybkiego ruchu. Jazda po mieście i drogami krajowymi to pozostałe 30%. Na autostradzie w granicach 150/160km/h spalanie to ok. 6,7l. Na innych drogach idzie zejść w granicach 5,5l. Autko jak i silnik polecam!
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting