Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 4700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 1600-4300 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW 2017-2020
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Po mieście (odcinek 6-10 km) potrafi zejsc do 10,5-11l. Korek (bez start-stop) około 14, 12 z włączonym systemem start stop. Przy oszczednej trasie (droga krajowa) jadąc przepisowo zszedłem do 6,2 w trybie eco. Autostrada - tempomat 160km/h - 10,5. 140km/h - 8,5-9,5. Generalnie nie jest źle. Komentarze o 20 czy 14l po mieście to można miedzy bajki włożyć, chyba ze jeździmy na sporcie od świateł do świateł z nogą w podłodze. Średnio moge powiedzieć, że na zbiorniku paliwa przejeżdżam około 450km. Wadą jest mały zbiornik - z rezerwy tankuje około 42l.
12,7
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Witajcie miałem okazję wypożyczyć tego Golfa na 3 dni. Niestety jego spalanie jest ogromne! Na krótkiej trasie (2-3 km) możecie szacować w granicy 20 l/100 km. Na dłuższej po mieście to jest ok 10-12 km, myślę, że spali Wam ok. 17 l/100 km. Przy naprawdę super emeryckiej jeździe można zejść w mieście w korku do około 12 l/100 km, ale naprawdę po co komu GTI, aby jeździć jak Corsą poniżej 50 KM ? Podsumowując przy jeździe w miarę dynamicznej po mieście 14-16 l/100 km, przy jeździe bardzo dynamicznej czyli but ok. 18-20 l/100 km, przy jeździe na tempomacie ok 130 km/h, trzeba szacować 9-10l/100 km. Gdyby palił ok. 12 l/100 po mieście przy w miarę dynamicznej jeździe to chętnie bym takiego sobie sprawił, a przy np delikatnej jeździe jakby palił ok. 8-10 po mieście w korkach. Ale tak to średnio to widzę. Widziałem, raporty spalania innych, którzy osiągali 8-10 po mieście, może ta wersja 245KM tak dużo pali? Nie wiem.
8,0
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Witajcie, do dzisiaj przejechałem 9000 km . Jego spalanie jest do przyjęcia. Na krótkiej trasie (4-5 km) po mieście wychodzi przy delikatnej jeździe około 9-10 l/100 km. Przy jeździe w miarę dynamicznej po mieście 10-14 l/100 km, przy jeździe na tempomacie ok 130 km/h, trzeba szacować 7-8 l/100 km. Oczywiście jazda wyłącznie na paliwie 98.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting