Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting – wybierz silnik

NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4268 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1482 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1996 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1521 mm
Zwis przedni 869 mm
Zwis tylny 768 mm
Prześwit 133 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1018 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Po mieście (odcinek 6-10 km) potrafi zejsc do 10,5-11l. Korek (bez start-stop) około 14, 12 z włączonym systemem start stop. Przy oszczednej trasie (droga krajowa) jadąc przepisowo zszedłem do 6,2 w trybie eco. Autostrada - tempomat 160km/h - 10,5. 140km/h - 8,5-9,5. Generalnie nie jest źle. Komentarze o 20 czy 14l po mieście to można miedzy bajki włożyć, chyba ze jeździmy na sporcie od świateł do świateł z nogą w podłodze. Średnio moge powiedzieć, że na zbiorniku paliwa przejeżdżam około 450km. Wadą jest mały zbiornik - z rezerwy tankuje około 42l.
12,7
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Witajcie miałem okazję wypożyczyć tego Golfa na 3 dni. Niestety jego spalanie jest ogromne! Na krótkiej trasie (2-3 km) możecie szacować w granicy 20 l/100 km. Na dłuższej po mieście to jest ok 10-12 km, myślę, że spali Wam ok. 17 l/100 km. Przy naprawdę super emeryckiej jeździe można zejść w mieście w korku do około 12 l/100 km, ale naprawdę po co komu GTI, aby jeździć jak Corsą poniżej 50 KM ? Podsumowując przy jeździe w miarę dynamicznej po mieście 14-16 l/100 km, przy jeździe bardzo dynamicznej czyli but ok. 18-20 l/100 km, przy jeździe na tempomacie ok 130 km/h, trzeba szacować 9-10l/100 km. Gdyby palił ok. 12 l/100 po mieście przy w miarę dynamicznej jeździe to chętnie bym takiego sobie sprawił, a przy np delikatnej jeździe jakby palił ok. 8-10 po mieście w korkach. Ale tak to średnio to widzę. Widziałem, raporty spalania innych, którzy osiągali 8-10 po mieście, może ta wersja 245KM tak dużo pali? Nie wiem.
8,0
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Witajcie, do dzisiaj przejechałem 9000 km . Jego spalanie jest do przyjęcia. Na krótkiej trasie (4-5 km) po mieście wychodzi przy delikatnej jeździe około 9-10 l/100 km. Przy jeździe w miarę dynamicznej po mieście 10-14 l/100 km, przy jeździe na tempomacie ok 130 km/h, trzeba szacować 7-8 l/100 km. Oczywiście jazda wyłącznie na paliwie 98.
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting