Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW 2013-2016

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII GTD 3d