Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTD 3d

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII GTD 3d – wybierz silnik

NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Długość 4268 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2057 mm
Wysokość 1442 mm
Rozstaw osi 2631 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1516 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
Volkswagen Golf VII GTD 3d