Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTD 3d

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII GTD 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4268 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2057 mm
Wysokość 1442 mm
Rozstaw osi 2631 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1516 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.
4,4
~diesel-dave
Volkswagen Golf VII
GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Nie typowy Golf, ten kto sie nie zna mysli ze to jest zwykly 2.0 tdi tylko wiecej mocy i plyskotliwy bodykit jak w GTI. lecz nie moga sie bardziej mylic. To jest GTI tylko ze w dieselu. Silnik fantastycznie sie spisuje z skrzynia manualna, bardzo zrywny i dynamiczny ale tez bardzo latwo sie prowadzi (to dalej jednak golf ;)). Jedyne zatrzezenia jakie bym mial jest ze pali jednak troszke wiecej niz Vw pisze. W trasie na 19 calowych kolach dalej jest bardzo dobrze wyciszony. bardzo wygodne i mocno trzymajace fotele (te same co w GTI i R). Z pzrebiegiem 216tys lubi troche wziasc oleju (vw podaje 800g oleju na 1000km) ja mialem 1ltr na 1600km wiec dalo sie przezyc.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII GTD 3d