Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII

Lata produkcji: 2012 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~metal heart
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Bardzo dobry samochód, w którym ogrom zalet przeważa nad nielicznymi mankamentami. Z wyglądu po prostu golf, czyli samochód, który na ładnych alufelgach dostaje kilka punktów do wyglądu. Dla mnie najmniej estetyczny fragment karoserii to tył. Poza tym petarda. Środek dla odmiany jest jeszcze ładniejszy. Po jeździe próbnej leonem z tego samego rocznika przeżyłem szok jakościowy. Deska rozdzielcza, dźwignia, kierownica - miód. mały Tylko mały minusik należałby się za piano w niektórych miejscach.
5,0
~Aenil
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Samochód naprawdę dopracowany praktycznie w każdym szczególe,jakość materiałów na najwyższym poziomie.Ostatnie lata jeździłem samochodami japońskimi z racji ich niezawodności,golf oferuje niezawodność i wykonanie premium,tego brakowało w japończykach,nie mówiąc o rdzy w kilku letnich autach.Kiedyś bałem się silników tsi z racji ich opini w internecie,ale od kiedy w firmie są dwie skody rapid przedstawicieli handlowych każda ma przejechane ponad 300000 tysięcy to musi o czymś znaczyć.Polecam każdemu ten samochód,pierwsze wrażenie jak wsiądziemy do golfa to cisza,widać że producent nie żałował w tej kwestii,naprawdę jest wzorowo,silnik jest dynamiczny i super oszczędny,nie trzeba go kręcić żeby ładnie przyspieszał,trudno znaleść jakieś bolączki tego modelu.Jedyna rzecz jaka mi nie pasuje to elektryczny reczny,ale to kwestia nawyków i przyzwyczajeń że starych byłych aut.
4,9
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Przez długi czas nie brałem pod uwagę VW. Nudny, oklepany. Po zakupie jednak nie żałuję ani trochę i jest to doskonały wybór. Auto komfortem jazdy i wyposażeniem nie odstaje od klasy średniej. Jest świetnie wykończone. Nazywam to czymś na zasadzie "pół-premium". Ten samochód spowodował, że chyba nie rozważam już innych niż z grupy VAG. Stonowana stylistyka sprawia, że dobrze się starzeje i kilka razy słyszałem, że to po prostu elegancki pojazd (na ładnej feldze 17' i z ciemnymi szybami. Bezpośrednio zastanawiałem się nad Kia Ceed, ale różnica w jakości wykonania jest kolosalna na korzyść Golfa. Na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale polecam usiąść w środku. Golf jest zauważalnie mniejszy od Octavii, ale to nadal pojemne auto (mowa o wersji kombi). W środku bardzo funkcjonalny, wszystko przemyślane i pracuje z odpowiednią klasą. Siódemka po liftingu uznawana jest przez wielu za najbardziej dopracowany model Golfa. 1.4 TSI 150KM CZDA nie bierze grama oleju. Największy minus - manualna skrzynia biegów. Tu konkurencja bywa lepsza. Według mnie najlepsze auto w klasie jeśli chodzi o jakość wykończenia, subiektywne poczucie solidnośc, właściwości jezdne i uniwersalność (porównanie w użytkowaniu z Kia Ceed/Skoda Octavia).
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII
4,7 – 10,7
l/100 km
4,8 – 7,8
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie zużycie paliwa z ostatnich 4tys km to 6,2 litra, na trasie można wykręcić 5,2 litra przy jeżdzie 110-120 km na godzinę. Miasto i krótkie trasy to już inna sprawa. spalanie około 7,2 przy normalnej jeżdzie, bez wciskania gazu w podłogę. Myślałem że 3-cylindrówka będzie oszczędniejsza , ale nie jest żle. Dynamika silnika jest spoko, jak trzeba wyprzedzać to daje "kopa" jak trzeba, nie ma problemu z wyprzedzaniem i oto chodzi .że jest MOC do wykorzystania w odpowiednim momencie. Auto godne polecenia mimo złych opiniI tych wszystkich znawców co nigdy takim autem nie jeżdzili, a piszą że taki silnik nadaje się tylko do "kosiarki". Ja jestem zadowolony i polecam to auto.
6,2
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Zakupiłem pojazd o udokumentowanym przebiegu 87 tys km. Przejechałem od zakupu ok. 7 tys. km. Zero awarii, duży pakowny bagażnik, normalnie z założoną płytą podłogi bagażnika ma 500 litrów, natomiast po zdemontowaniu podwójnej podłogi aż 600 litrów pojemności. Póki co jestem mega zadowolony z zakupu. Na rodzinne wakacje kawał miejsca na bagaż jak i wygoda wew. kabiny. Uturbiony 4 cylindrowy silnik 1.2 tsi już na pasku rozrządu z serii EA211 mimo skromnych 110KM dobrze radzi sobie z tym autem nie robiąc wiru w baku.
163
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Auto w moim posiadaniu od nowości 2020 do 2024, wozidelko do miasta. Bateria 37kwh w lato miasto zasięg który można wykręcić to 210km( auto po naładowaniu do 100% pokazuje 300km zasięgu) trasa około 30km mniej. Zima zdecydowanie gorzej pomimo pompy ciepła w którą golf był wyposażony. Szybkie ładowanie przy mrozach poniżej -8*C nie istnieje.. tzn. z przysłowiowych 30 min w lato z 10-80%...zamienia się 1.5h ładowania na "szybkiej ładowarce". Jeżeli chodzi o ładowanie na ładowarce prądu przemiennego ~7,2kw nie zależnie czy lato czy zima około 5-6h od 10-100%.
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
Volkswagen Golf VII