Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII

Lata produkcji: 2012 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Aenil
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Samochód naprawdę dopracowany praktycznie w każdym szczególe,jakość materiałów na najwyższym poziomie.Ostatnie lata jeździłem samochodami japońskimi z racji ich niezawodności,golf oferuje niezawodność i wykonanie premium,tego brakowało w japończykach,nie mówiąc o rdzy w kilku letnich autach.Kiedyś bałem się silników tsi z racji ich opini w internecie,ale od kiedy w firmie są dwie skody rapid przedstawicieli handlowych każda ma przejechane ponad 300000 tysięcy to musi o czymś znaczyć.Polecam każdemu ten samochód,pierwsze wrażenie jak wsiądziemy do golfa to cisza,widać że producent nie żałował w tej kwestii,naprawdę jest wzorowo,silnik jest dynamiczny i super oszczędny,nie trzeba go kręcić żeby ładnie przyspieszał,trudno znaleść jakieś bolączki tego modelu.Jedyna rzecz jaka mi nie pasuje to elektryczny reczny,ale to kwestia nawyków i przyzwyczajeń że starych byłych aut.
4,9
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Przez długi czas nie brałem pod uwagę VW. Nudny, oklepany. Po zakupie jednak nie żałuję ani trochę i jest to doskonały wybór. Auto komfortem jazdy i wyposażeniem nie odstaje od klasy średniej. Jest świetnie wykończone. Nazywam to czymś na zasadzie "pół-premium". Ten samochód spowodował, że chyba nie rozważam już innych niż z grupy VAG. Stonowana stylistyka sprawia, że dobrze się starzeje i kilka razy słyszałem, że to po prostu elegancki pojazd (na ładnej feldze 17' i z ciemnymi szybami. Bezpośrednio zastanawiałem się nad Kia Ceed, ale różnica w jakości wykonania jest kolosalna na korzyść Golfa. Na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale polecam usiąść w środku. Golf jest zauważalnie mniejszy od Octavii, ale to nadal pojemne auto (mowa o wersji kombi). W środku bardzo funkcjonalny, wszystko przemyślane i pracuje z odpowiednią klasą. Siódemka po liftingu uznawana jest przez wielu za najbardziej dopracowany model Golfa. 1.4 TSI 150KM CZDA nie bierze grama oleju. Największy minus - manualna skrzynia biegów. Tu konkurencja bywa lepsza. Według mnie najlepsze auto w klasie jeśli chodzi o jakość wykończenia, subiektywne poczucie solidnośc, właściwości jezdne i uniwersalność (porównanie w użytkowaniu z Kia Ceed/Skoda Octavia).
4,8
~Tomek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super auto dla rodziny 2+2 pod warunkiem, że dzieci już nie potrzebują wózków i innych gadżetów. Sporo miejsca w kabinie i z przodu i z tyłu, nawet przy zamontowanych fotelikach. Przesiadłem się z Mondeo i obawiałem się, że będę narzekał na przestrzeń, ale było takiego efektu. Bagażnik też całkiem pojemny i jedynie wyjazd na wakacje powoduje wyzwanie w tej kwestii (w mondeo też powodował ;) ) Jeździłem od przebiegu 40 tys, do 157 tys. i w tym czasie nie miałem ani jednej małej nawet awarii czy usterki. Silnik w zupełności wystarczający do dynamicznej jazdy, bez szaleństw oczywiście. Spalanie 6,5, choć na długiej trasie do Chorwacji spalił 4,8. Czego brakowało? Automatycznej klimatyzacji, ledowych świateł. Czasem też żałowałem, że nie mam DSG, ale ta manualna skrzynia radziła sobie naprawdę dobrze.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII
4,7 – 10,7
l/100 km
4,8 – 7,8
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Zakupiłem pojazd o udokumentowanym przebiegu 87 tys km. Przejechałem od zakupu ok. 7 tys. km. Zero awarii, duży pakowny bagażnik, normalnie z założoną płytą podłogi bagażnika ma 500 litrów, natomiast po zdemontowaniu podwójnej podłogi aż 600 litrów pojemności. Póki co jestem mega zadowolony z zakupu. Na rodzinne wakacje kawał miejsca na bagaż jak i wygoda wew. kabiny. Uturbiony 4 cylindrowy silnik 1.2 tsi już na pasku rozrządu z serii EA211 mimo skromnych 110KM dobrze radzi sobie z tym autem nie robiąc wiru w baku.
163
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Auto w moim posiadaniu od nowości 2020 do 2024, wozidelko do miasta. Bateria 37kwh w lato miasto zasięg który można wykręcić to 210km( auto po naładowaniu do 100% pokazuje 300km zasięgu) trasa około 30km mniej. Zima zdecydowanie gorzej pomimo pompy ciepła w którą golf był wyposażony. Szybkie ładowanie przy mrozach poniżej -8*C nie istnieje.. tzn. z przysłowiowych 30 min w lato z 10-80%...zamienia się 1.5h ładowania na "szybkiej ładowarce". Jeżeli chodzi o ładowanie na ładowarce prądu przemiennego ~7,2kw nie zależnie czy lato czy zima około 5-6h od 10-100%.
4,0
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Najbardziej oszczędne autko jakim jeździłem. Liczyłem na niskie spalanie, ale nie aż tak. Oczywiście wszystko zależy od kultury jazdy - hamowanie silnikiem, odp. moment zmiany biegu, płynna jazda. Najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć na dłuższym dystansie to 3.1L. Oczywiście prędkość max 90km/h. Jadąc 110km/h spalanie w okolicy 4L. Zaskoczyło też spalanie w mieście. Jeżdżąc płynnie mam jakieś 4.5L, no chyba że jest naprawdę duży ruch i korki to wtedy nawet do 5.5L dobije. Jeździłem wcześniej VW 1.5TSI i na średnio teraz mam jakies 2.5L/100km oszczędności. Przy moich przebiegach to jest ponad 400zł oszczędności na miesiąc, a 5000zł w skali roku. Warto było zmienić.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII