Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VI Cabriolet

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana po raz pierwszy na wystawie w Paryżu w 2008 r. szósta generacja Volkswagena Golfa produkowana była w latach 2008-2012. Pierwotnie debiut Golfa szóstej generacji planowano na 2010 rok, jednakże przesunięto go ze względu na kiepskie wyniki sprzedaży poprzednika. Nowy model miał z nim kilka elementów wspólnych, m.in. platformę podłogową (VW Group A5 PQ35). Najistotniejsze zmiany dotknęły jednak sylwetkę auta, którą gruntownie przeprojektowano. Głównym projektantem Golfa VI był Walter de Silva. Na rynku północnoamerykańskim przywrócono modelowi nazwę Golf. Samochód zdobył szereg nagród – triumfował m.in. w plebiscycie World Car of the Year 2009. Poza hatchbackiem w ofercie modelu były także odmiany kombi, Plus, sedan (Jetta) oraz kabriolet.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4246 mm
Długość z hakiem holowniczym 4337 mm
Szerokość 1782 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2044 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 4029 mm
Wysokość 1423 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1471 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1777 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1508 mm
Prześwit 139 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1048 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 971 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 833 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 948 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1468 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1228 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 250 l
Wysokość bagażnika 382 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 691 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1534 mm
KÄ…t natarcia 13,6 stopnie
KÄ…t rampowy 9,7 stopnie
Kąt zejścia 15,4 stopnie

Usterki Volkswagen Golf VI

Liczba wpisów: 19
Wahania temperatury cieczy chlodzÄ…cej
  • Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI 140KM 103kW 2008
  • silnik
  • 150 tys. km
Odkąd temperatury spadły w okolice 0 silnik dłużej się rozgrzewa, co jest ok. Dziwi mnie fakt, że temperatura cieczy chłodzącej mimo iż osiągnie 90 stopni, to np. po zatrzymaniu się na światłach, czy 5 minutowym korku potrafi znacząco spadać np. do 70. temperatura w aucie na 20 stopni, 3 bieg wentylatorów. Czasem dając ustawienia klimatyzacji na "AUTO" silnik podnosi obroty jakby potrzebował się dogrzać? olej po osięganięciu temp. 75/80 stopni raczej ją trzyma. Czy jest to normalne zachowanie dla tego silnika? czy powinienem szukać winy w termostacie? albo czymś innym
Problem rozwiÄ…zany
3 komentarze
Przeniesienie napędu
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
Silnik 1,6 TDI DSG 7 Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę. Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie. Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym głośniej i częściej puka. Podczas wyprzedzania na wysokich obrotach zamiast przyśpieszać obroty falują- tak jakby ślizga się sprzęgło. Druga sprawa- przy wysokich obrotach silnika z jego wnętrza wydobywa się dźwięk jak z grzechotki- taki klekot. Słyszałem że te silniki tak mają. Niedawno kupiłem auto- poza tym wszystko jest bez zastrzeżeń.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
swieci na stale kontrolka silnika. Czasami po paru dniach gasnie.
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.4 TSI 122KM 90kW 2009-2013
  • silnik
W logu komputera pojawia sie komunikat typu "System too Rich at Idle" Fault Priority: 0, Fault Frequency: 9 Mileage: 36206 km, Time Indication: 0 Date: 2027.14.06, Time: 06:59:09 RPM: 756 /min, Load: 20.0 % Speed: 11.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.351 V W serwisie stwierdzili, ze to nic powaznego. Chwilowo zbyt bogata mieszanka w jednym z cylindrow. Po korekcie ustawien przez pol roku bylo OK, teraz usterka pojawia sie znowu. Czy ktos mial podobne problemy?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
6 komentarzy
Volkswagen Golf VI Cabriolet