Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf

Lata produkcji: 1974 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Volkswagen Golf to chyba największa obecnie ikona, przynajmniej na europejskim rynku, segmentu kompaktów (klasy niższej średniej) i najlepiej sprzedający się model na Starym Kontynencie. Nazwa tego modelu wywodzi się od nazwy prądu morskiego – Golfsztromu. Volkswagen Golf I pojawił się na rynku w 1974 roku, zastępując legendarnego już wówczas, ale jednocześnie dość już wiekowego Garbusa, jednak pierwsze prace nad tym modelem sięgają już 1967 roku. Od momentu debiutu rynkowego do sprzedaży trafiło już siedem generacji kompaktowego Volkswagena - kolejne wcielenia tego modelu pojawiały się w latach: 1983, 1992, 1997, 2003, 2008 oraz 2012. Przez ten czas w ofercie Golfa pojawiło się wiele różnych wersji nadwoziowych (3- i 5-drzwiowy hatchback, kombi, kabriolet czy minivan Golf Plus) oraz silnikowych, w tym szczególnie interesujące fanów szybkiej jazdy Golf GTi oraz Golf R. Volkswagen Golf dwukrotnie zdobywał tytuł Car of the Year (III generacja w 1992 r. i VII w 2013 r.), dwukrotnie World Car of the Year (VI generacja w 2009 r. i VII generacja w 2013 r.), a także raz tytuł North American Car of the Year (Golf VII w 2015 r.).
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf – wybierz generacjÄ™

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Volkswagen Golf

Liczba ocen: 5 602
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Golfinowy
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 80KM 59kW
Auto kupiłem na swój pierwszy wóz w życiu, mimo 14lat auto spisuje się bardzo dobrze, przejechałem już 13 000km bez żadnej awarii. Auto każdy serwis miał robiony na czas, a wymianę rozrządu przy 106 000km. Golf 6 świetnie spisuje się na instalacji gazowej od firmy STAG. Średnie spalane LPG wynosi ok. 8l/100km (na odcinku 10km poza miastem + 8km w mieście). Przy dynamicznej jeździe. Jedyne co jest w aucie uciążliwe to brak wystarczającej mocy do wyprzedzania. Przy wymijaniu pojazdu przed sobą obowiązkowa redukcja lub rozpęd z większego dystansu.
4,7
~Martin
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 2.0 TDI SCR 115KM 85kW
Samochód w brew opinii całkiem przyjemny silnik rewelacja, 116 km może na papierze nie wygląda zachęcająco,ale daje radę,a spalanie jest rewelacyjne ,na trasie 1400 km gdzie średnią prędkość utrzymałem 114 co jest bardzo dobrym wynikiem, miejscami po 180 wyszło 4,6 z dystrybutora rewelacja. Dla kierowcy któremu nie przeszkadza czy samochód do setki rozpędza się w 8 sekund czy 10 polecam, największym minusem tego samochodu jest system klimatyzacji i nawiewu,lecz w dzisiejszych czasach, jest to w większości pojazdów. Według mnie przyzwoity samochód.
5,0
~Aenil
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Samochód naprawdę dopracowany praktycznie w każdym szczególe,jakość materiałów na najwyższym poziomie.Ostatnie lata jeździłem samochodami japońskimi z racji ich niezawodności,golf oferuje niezawodność i wykonanie premium,tego brakowało w japończykach,nie mówiąc o rdzy w kilku letnich autach.Kiedyś bałem się silników tsi z racji ich opini w internecie,ale od kiedy w firmie są dwie skody rapid przedstawicieli handlowych każda ma przejechane ponad 300000 tysięcy to musi o czymś znaczyć.Polecam każdemu ten samochód,pierwsze wrażenie jak wsiądziemy do golfa to cisza,widać że producent nie żałował w tej kwestii,naprawdę jest wzorowo,silnik jest dynamiczny i super oszczędny,nie trzeba go kręcić żeby ładnie przyspieszał,trudno znaleść jakieś bolączki tego modelu.Jedyna rzecz jaka mi nie pasuje to elektryczny reczny,ale to kwestia nawyków i przyzwyczajeń że starych byłych aut.

Raporty spalania Volkswagen Golf

Liczba raportów: 7 052
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf
4,7 – 15,4
l/100 km
4,3 – 13,6
l/100 km
6,5 – 13,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Zakupiłem pojazd o udokumentowanym przebiegu 87 tys km. Przejechałem od zakupu ok. 7 tys. km. Zero awarii, duży pakowny bagażnik, normalnie z założoną płytą podłogi bagażnika ma 500 litrów, natomiast po zdemontowaniu podwójnej podłogi aż 600 litrów pojemności. Póki co jestem mega zadowolony z zakupu. Na rodzinne wakacje kawał miejsca na bagaż jak i wygoda wew. kabiny. Uturbiony 4 cylindrowy silnik 1.2 tsi już na pasku rozrządu z serii EA211 mimo skromnych 110KM dobrze radzi sobie z tym autem nie robiąc wiru w baku.
5,4
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW
Średnie spalanie od nowości do teraz tj styczeń 2023 do sierpień 2024 to 6,0 l / 100 km. Jest to spalanie uzyskane po przejechaniu niespełna 37 tys km. W całej średniej najwięcej stanowią dojazdy do pracy - Kraków do miejscowości pod Krakowem. Dojazdy Kraków - Myślenice lub po prostu jazda po Krakowie. W przeróżnych konfiguracjach - od samotnej jazdy 1 osoby, po rodzinne przejazdy 2+2. Jazda generalnie z nastawieniem na to, żeby jechać oszczędnie, ale życie w ciągłym biegu i pośpiechu. Pewnie dałoby się osiągnąć niższe spalanie, ale raczej nieznacznie. Natomiast bardzo łatwo uzyskać większe spalania. Utknięcie w naprawdę sporym krakowskim korku bez problemu przebije średnią 7-8 litrów. Tak naprawdę wszystko zależy jakie trasy trzeba pokonać. Bo stanie w korku potrafi podbić. Dodatkowo moc jak na ten samochód jest optymalna do płynnych przejazdów podmiejsko - autostradowych. W mojej opinii najbardziej mocy brakuje paradoksalnie w mieście. Auto słabo przyspiesza z tzw dołu. I gdy zapala się zielone światło są 2 wyjścia: Albo ruszyć bardzo delikatnie blokując wszystkie auta za sobą, albo płynnie i w miarę szybko przyspieszyć do przelotowych po Krakowie 70 km / h (Rybitwy) / Podgórze), ale wkręcając go na wyższe obroty. Kumulacja kilku czerwonych świateł i dynamiczne ruszenie robi spalanie nawet w okolice 10l. Mam porównanie do nieco lżejszego VW z 1.5 DSG 150 KM i tam wygląda to zdecydowanie lepiej, bo auto nie męczy się tak, aby rozpędzić się do przelotowej prędkości. Ogólnie uważam, że jak na te gabaryty samochodu, spalanie jest świetne i wyklucza sens hybrydy - chyba, że ktoś jeździ gł w korkach. W zależności od oferty w danej chwili (bo one potrafią się kształtować bardzo zmiennie) wolałbym wersję 150 KM i to najlepiej z DSG. Natomiast wszystko kwestia ceny.
163
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Auto w moim posiadaniu od nowości 2020 do 2024, wozidelko do miasta. Bateria 37kwh w lato miasto zasięg który można wykręcić to 210km( auto po naładowaniu do 100% pokazuje 300km zasięgu) trasa około 30km mniej. Zima zdecydowanie gorzej pomimo pompy ciepła w którą golf był wyposażony. Szybkie ładowanie przy mrozach poniżej -8*C nie istnieje.. tzn. z przysłowiowych 30 min w lato z 10-80%...zamienia się 1.5h ładowania na "szybkiej ładowarce". Jeżeli chodzi o ładowanie na ładowarce prądu przemiennego ~7,2kw nie zależnie czy lato czy zima około 5-6h od 10-100%.

Usterki Volkswagen Golf

Liczba wpisów: 467
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 163
3,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Super zakład. Super ludzie. Super instalacja. Jestem bardzo zadowolony. Szczegółów nie podam, gdyż na instalacjach się nie znam ... ale właśnie na tym powinno to polegać, że sprzedawca zapewnia usługę od A do Z ... i tu tak właśnie jest. Na marginesie ... wcześniej od nieuczciwego sprzedawcy kupiłem samochód marki Seat Arosa. W samochodzie tym była właśnie instalacja...
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
Instalacja zamontowana w kwietniu 2016r, bezpłatny samochód zastępczy, czas montażu krótszy niż było to ustalone. Przejechałem 11 tys. przyjemnych kilometrów, zero jakichkolwiek problemów. Kulturę obsługi oceniłem maksymalnie za kontakt z szefem-profesjonalne doradztwo i kontakt z klientem, to samo przy odbiorze samochodu, pracownik objaśnił działanie całej instalacji wraz z...
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Montaż przebiegł bardzo szybko i sprawnie. Przez rok uzyrkowani anie stwierdziłam żadnej usterki. Montaz wykonany starannie zgodnie z ustaleniami. Pracownicy firmy charakteryzuja sie bardzo wysoką kulturą osobistą.
Volkswagen Golf