Szukaj

Informacje o Volkswagen Crafter I Kombi

Lata produkcji: 2006 – teraz
Segment: Dostawcze

Volkswagen Crafter I Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Średnica zawracania 12,3 m
Długość 5240 mm
Szerokość 1993 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2426 mm
Wysokość 2415 mm
Rozstaw osi 3250 mm
Zwis przedni 1000 mm
Zwis tylny 990 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1780 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1650 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 15500 l
Szerokość bagażnika 1350 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2600 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Poruszam się autem z początku produkcji i nie mam z nim żadnych problemów, choć początkowo zastanawiałem się czy będzie tak dobry i niezniszczalny jak LT. Gdybym kupował to auto raz jeszcze, zainwestowałbym natomiast w 4 rzeczy: lepszy fotel kierowcy (standardowy tylko do jazdy na krótkich odcinkach, na długie trasy się nie nadaje - ma za krótkie siedzisko i jakby go nie ustawiać zawsze po dłuższej trasie bolą nogi), podłokietnik i tempomat (to tak dla pełnego komfortu kierowcy:), lepszy akumulator (fabryczny potrafi się rozładować po tygodniowym postoju auta). Poza tym nie polecam serwisowania w ASO z racji na duże koszty - wymiana oleju po 20 tys km (wraz z kosztem oleju) - grubo ponad 800zł. Zauważyłem natomiast, że jeżdżąc w dłuższe trasy warto tankować \"lepszy\" ON (np.Verva) - rzeczywiście widać różnicę w spalaniu i dynamice czego nigdy nie mogłem stwierdzić w samochodzie osobowym:) POLECAM!
4,7
~andrzejszczecin
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Mimo ze samochodm drogi w stosunku do konkurencji to jednak wart swojej cyny. Kupujac go do firmy mialem nadzieje ze bedzie rownie udany jak poprzednik LT . Na ta chwile ta dobra opinie zachowal
4,6
~drozdzik
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Jestem zadowolony z zakupu tego modelu (jak narazie) Jest to przestronny i dosyc dobrze wykonany samochód - mogliby tylko lepsze blachy robić bo korozja w nich postępuje jak w Oplach ;) Przejechałem nim ponad 200 tyś. km i podobno kłopoty mają dopiero sie zacząć - mam nadzieję, że to nie nadejdzie szybko....
Średnie spalanie dla Volkswagen Crafter I Kombi
12,0 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,4
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Jezdze po calej europie moim crafterem zawsze utrzymuje predkosc do 120km/h pod gorki minimum 100 i spalanie mi wychodzilo 11.1 wiec myslie ze tragedi nie ma ,a ci co zyluja silniki powyzej 3500 tys obrotow to i moze im spala po 18 24 litry w co niewatpe. To auto to nie rajdowka po za tym jak jechalem z francji do niemiec mialem 1200 kilo na pace i musialem sie wyrobic na czas to minimalnie pod gorke gonilem 110km/h i maksymalnie do 130 km/h to spalil mi 11.9 . Wedlug mnie wszystko zalezy od stylu jazdy no i pamietajcie ze disle to nie bezynaki nie lubia byc zylowane do maxymalnych obrotow . Pozdrawiam
11,9
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Tamat morze... Po pierwsze sprawdzmy wagę naszej nogi i styl jazdy.. Po drugie warunki w jakich testujemy nasze spalanie - rodzaj terenu, pogoda, rodzaj i masa ładunku.. Po trzecie jedno z ważniejszych - przełożenie tylnego mostu !! Mało kto o tym pamięta. Najszybsze dostepne w crafterach to 48:13 - będzie szybszy i mniej palił - teoretycznie.. Co do cen serwisów i części to tragedii nie ma. Ja do mojego Crafterka kupuję przeważnie oryginalne części (niektóre zamienniki wytrzymują jedna trasę) a serwisuje go w nieautoryzowanej stacji obsługi - teraz można nie tracąc gwarancji
13,7
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 164KM 121kW
Samochód nowy z salonu , rama z zabudową auto lawety. W chwili obecnej ma przejechane 14 000 km. Od pierwszej chwili użytkowania zużycie paliwa NIE DO PRZYJĘCIA. Spalał od 13 do 17 litrów oleju napędowego. Ograniczyliśmy elektronicznie prędkość do 100 km /h więc spalanie było łaskawe zatrzymać się na 13 litrach. Ciekawe jest to że czy załadowany czy nie ,pali prawie identycznie. Specjaliści mówią że spalanie zmniejszy się wraz z przebiegiem 2000 , 5000 , 10000 km tym czasem przy 14 000 nic się nie zmieniło. Lada chwila pierwszy przegląd i wymiana oleju , liczę że spalanie się zmniejszy. Jeśli nie ,oddaje auto do reklamacji. I jeszcze jedno Crafter 35 czy 50 może ciągnąć przyczepę z hamulcem max. 2000 kg , przy czym byle Ducato ma 2500 kg na haku. Najchętniej mimo sympatii do VW oddał bym to auto i sprawdził Sprintera. Powód jest jeden ,żadna stacja ASO nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie dlaczego tyle pali i kiedy się to zmniejszy. Wiec wydałeś człowieku 170 000 zł i jeździsz z nadzieją że może za jakiś czas zmniejszy się spalanie. Chyba żeby się nie zmniejszyło. Więcej w przyszłym tygodniu po wymianie oleju. Pozdrawiam
Volkswagen Crafter I Kombi