Szukaj

Informacje o Volkswagen CC 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW 2012-2017

Lata produkcji: 2012 – 2017
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D; grupa premium) o nadwoziu typu fastback produkowany w latach 2012-2016. Model był de facto nową wersją Passata CC. Oprócz modyfikacji technicznych i stylistycznych, nad którymi czuwał Klaus Bischoff, szef designerów Volkswagena, kluczową zmianą było nazewnicze oddzielenie CC od Passata. Pomimo zmienionej nazwy, oba modele były blisko spokrewnione, choć CC jest większy od swojego pierwowzoru i rozmiarowo plasował się pomiędzy Passatem i flagowym Phaetonem. Od 2011 model oferowano po face-liftingu. Skrót CC oznaczał Comfort Coupe. Jego następcą jest model Arteon.

czytaj więcej
Powagosław

Jeśli nie stać Cię na Mercedesa CLS, a Passat wydaje Ci się zbyt sztampowy, CC będzie w sam raz. Obok Scirocco zdecydowanie najbardziej urodziwy w rodzinie Volkswagenów. Najbardziej sexy.

~Powagosław
Luzacjusz

Volkswagen zaczął wysokiego CC i, Bóg mi świadkiem, wysokie CC utrzymał niczym niegdyś Lucjan Pavarotti. Fakt, stylistyka zastosowana wcześniej w podstawowym Passacie zdążyła się już opatrzeć, ale to najlepsza koncepcja od czasów Garbusa, więc dla mnie nie ma problemu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Krzysztof
Volkswagen CC
Coupe 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
Całościowo - jeśli szukasz takiego auta, VW CC jest świetnym wyborem. Nie wiem czy chodzi o linię, bezramkowe drzwi, czy to jak ten samochod się prowadzi - po prostu chcę się na to auto patrzeć, wsiadać i jeździć. Z plusów, sylwetka, silnik, ktory pomimo tylko 160 KM jest bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Polecam w ramach przeglądu aut przed zakupem przejechać się insignią 2.0T (220 KM), a potem tym autem. Trudno uwierzyć, że te auta dzieli aż 60 KM. Skrzynia DSG bardzo płynnie zmienia biegi, wyciszenie świetne. Auto ma też kilka wad - napiszę o nich w punktach poniżej, jednak generalnie po kilku latach i przymiarce już do zmiany auta, nie za bardzo chce mi się z nim rozstawać i zacząłem rozglądać się za wersją 3.6:)
4,5
~JarekMM
Volkswagen CC
Coupe 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
Bezawaryjnie przejechane ponad 100 tys.km. Kupiłem jako używany dwuletni z niskim, 30 parotysięcznym przebiegiem po największej utracie wartości a wyglądał jak nowy, auto spodobało mi się jeśli chodzi o linię i sposób prowadzenia. DSG to jedyna słuszna opcja w tym aucie, już nigdy nie wrócę do manualnej skrzyni, chyba ze w aucie weekendowym. Ten samochód ma niewiele wad, głównie takich, których można być świadomym decydując się na czterodrzwiowe coupé;)
5,0
~adam_pospiech
Volkswagen CC
Coupe 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
Jedyny ładny VW z aktualnej oferty. Duże, przestronne coupe 2+3. Bezramkowe drzwi - to klasa sama w sobie. Bardzo cicho przy prędkościach autostradowych. Bardzo pojemny bagażnik (bardziej ustawny niż w Passacie Combi)
Średnie spalanie dla Volkswagen CC 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW 2012-2017
7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Volkswagen CC
Coupe 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
Pierwsze 1000km. Spalanie mnie rozczarowało spodziewałem się nieco niższych wyników, niestety masa pojazdu robi swoje. Osiągi auta są zadowalające w trybie pracy "S" skrzyni biegów. Niestety spalanie zniechęca do jazdy wspomniany trybem. Skrzynia DSG super sprawa ale fabryczne ustawienie z automatycznie załączającym się biegiem jałowym "zamula" auto niesamowicie a wpływ na ekonomię jazdy ma symboliczny - powstaje wrażenie turbodziury wielkości Tajgi, na szczęście bieg jałowy wyłącza się w ustawieniach pojazdu. Jakość wykonania zadowalająca. Sylwetka pojazdu przyciąga spojrzenia. Relacja ceny do jakości/wielkości/osiągów również jest zadowalająca. Różnica w cenie między benzyną a dieslem oraz mniejsza częstotliwość przeglądów rekompensuje w jakimś stopniu zwiększone wydatki na paliwo. Napiszę więcej po 5000km
8,5
Volkswagen CC
Coupe 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
Serwis co 30 000, więc jeszcze brakuje mu 12 000 do pierwszego. Pali na autostradzie (180-200) ok. 13-14, w dużym mieście ok. 10, w małym mieście ok. 9. Przy szybkościach 80-100 poza miastem schodzi poniżej 8.
7,3
Volkswagen CC
Coupe 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
Po mieście rewelacja, dsg , start stop w korkach 5.8 przy oszczędnej jeździe, na trasie do 140 około 7 litrów - tempomat, przy 200km/h 10 litrów, Polecam NIE kupujcie diesli , ładna kulturalna benzyna Godny polecenia!
Volkswagen CC