Szukaj

Informacje o Volkswagen Caravelle T6 Transporter 2.0 TDI 150KM 110kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1500-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 20% / przeciw: 80%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,1
~Roland Gapik
Volkswagen Caravelle T6
Transporter 2.0 TDI 150KM 110kW
Ku przestrodze - moja korespondencja z wszystkimi możliwymi instancjami w VW: "Dzień dobry Proszę o wskazanie serwisu na terenie RP gdzie mogę oddać swojego VW i poczuć wreszcie spokój wynikający z oddania auta w ręce zawodowców, którzy znają się na swojej pracy! Na chwilę obecną po kontakcie z trzema placówkami pracującymi pod niebieskobiałym szyldem z pełną odpowiedzialnością za słowa i wielką przykrością zarazem stwierdzam, że cała Wasza troska o klienta kończy się wraz z zainkasowaniem zapłaty za sprzedany pojazd. O serwisie nie macie zielonego pojęcia, by o traktowaniu klienta nie wspomnieć. Poniżej przedstawiam historię moich serwisowych przygód w kolejnych aso: 1. Porsche Inter Auto Połczyńska Warszawa: - zaplanowany przegląd gwarancyjny i zgłoszone usterki w tym prośba o wymianę wycieraczki szyby tylnej - tu potrzebne były aż cztery wizyty by w końcu się o taką doprosić, - zgłoszone wadliwe działanie mechanizmu drzwi przesuwnych "usunięte" zostało poprzez wysmarowanie drzwi tłustą substancją - póki była zima na dworze wszystko się trzymało - gdy temperatura wzrosła - cały tłuszcz z uszczelek spłynął na progi i auto wyglądało jakbym nim gnój woził - kilkukrotne prośby o posprzątanie i domycie tego pozostały bez echa. Zresztą firma ma bardzo specyficzne podejście do mycia aut - po jednej z wizyt umyty został jeden z czterech gumowych dywaników z wnętrza auta - dlaczego akurat jeden, a nie dwa - nie wiem. Dlaczego nie wszystkie - nie śmiem pytać. - w tym samym czasie zgłoszony został także problem ze światłami drogowymi auta - po ich włączeniu pojawiała się jakaś kontrolka sygnalizująca wadliwe działanie - przed wyjazdem na zimowisko w góry zgłaszałem serwisowi problem z dokładnym opisem sytuacji - przy odbiorze auta słyszę od opiekuna serwisowego, że wszystko jest w porządku, że komputer nic nie wykazał, że wszystko zostało sprawdzone. Po wyjechaniu z miasta i włączeniu świateł drogowych usterka ujawniła się z całą swoją mocą - porządna męska rozmowa w serwisie po powrocie od razu doprowadziła do ujawnienia przyczyn i usunięcia usterki. Tylko czy to tak ma zawsze wyglądać? Kolejna wizyta i zmarnowany czas przez niechlujstwo pracowników, za który nikt się nie poczuwa do obowiązku rekompensaty. 2. Krotoski-Cichy Warszawa serwis blacharsko lakierniczy w Markach - mistrzowie świata w przykręcaniu zderzaka - 4 razy musiałem interweniować by przedni zderzak po drobnej kolizji został zamocowany poprawnie. I nie były to fanaberie bo na pytanie skierowane przeze mnie do pracowników serwisu czy gdyby to był ich pojazd przyjęli by taką pracą usłyszałem, że oczywiście że nie. Wniosek: My nie ale głupi klient przyjdzie i odbierze. Zderzak był niechlujnie pomalowany, źle spasowany z nadkolami i błotnikami - różnica w szczelinach pomiędzy lewą a prawą stroną auta sięgała 1 cm! 3. ASO Centrum Poznań Poznań-Komorniki - najwyższa półka partactwa i to najbliżej siedziby VW w Polsce (pod latarnią najciemniej). Specjalistom zleciłem montaż listw ochronnych i ozdobnych na aucie. Zadanie tak banalnie proste, że gdybym miał więcej czasu i warunki zrobiłbym to sam. Niestety nie mam ani czasu ani miejsca. Nie wdając się w szczegóły listwy zostały poprzyklejane krzywo - ich końcówki na zbiegających się ze sobą drzwiach nie znajdowały się na tej samej wysokości, zaś listwa na tylnej klapie została przyklejona asymetrycznie. Reklamacja złożona od ręki została uwzględniona. Umawiamy się na wymianę. Listwy boczne zrobione. Z klapą tylną pojawił się problem - otóż przy odrywaniu listwy doszło do uszkodzeń tylnej klapy (jej kształtu)!!!! Serwis bije się w pierś i umawia się na usunięcie uszkodzeń. Przyprowadzam auto, stoi cały dzień w serwisie i następnego dnia dowiaduje się, że nic się nie wydarzyło bo ktoś nie dojechał! Tak wygląda obsługa ASO VW w Polsce.... Smutne prawda...." Kontynuacja - listwy skorodowały - po 6 miesiącach...
3,1
~Roland Gapik
Volkswagen Caravelle T6
Transporter 2.0 TDI 150KM 110kW
Ku przestrodze - moja korespondencja z wszystkimi możliwymi instancjami w VW: "Dzień dobry Proszę o wskazanie serwisu na terenie RP gdzie mogę oddać swojego VW i poczuć wreszcie spokój wynikający z oddania auta w ręce zawodowców, którzy znają się na swojej pracy! Na chwilę obecną po kontakcie z trzema placówkami pracującymi pod niebieskobiałym szyldem z pełną odpowiedzialnością za słowa i wielką przykrością zarazem stwierdzam, że cała Wasza troska o klienta kończy się wraz z zainkasowaniem zapłaty za sprzedany pojazd. O serwisie nie macie zielonego pojęcia, by o traktowaniu klienta nie wspomnieć. Poniżej przedstawiam historię moich serwisowych przygód w kolejnych aso: 1. Porsche Inter Auto Połczyńska Warszawa: - zaplanowany przegląd gwarancyjny i zgłoszone usterki w tym prośba o wymianę wycieraczki szyby tylnej - tu potrzebne były aż cztery wizyty by w końcu się o taką doprosić, - zgłoszone wadliwe działanie mechanizmu drzwi przesuwnych "usunięte" zostało poprzez wysmarowanie drzwi tłustą substancją - póki była zima na dworze wszystko się trzymało - gdy temperatura wzrosła - cały tłuszcz z uszczelek spłynął na progi i auto wyglądało jakbym nim gnój woził - kilkukrotne prośby o posprzątanie i domycie tego pozostały bez echa. Zresztą firma ma bardzo specyficzne podejście do mycia aut - po jednej z wizyt umyty został jeden z czterech gumowych dywaników z wnętrza auta - dlaczego akurat jeden, a nie dwa - nie wiem. Dlaczego nie wszystkie - nie śmiem pytać. - w tym samym czasie zgłoszony został także problem ze światłami drogowymi auta - po ich włączeniu pojawiała się jakaś kontrolka sygnalizująca wadliwe działanie - przed wyjazdem na zimowisko w góry zgłaszałem serwisowi problem z dokładnym opisem sytuacji - przy odbiorze auta słyszę od opiekuna serwisowego, że wszystko jest w porządku, że komputer nic nie wykazał, że wszystko zostało sprawdzone. Po wyjechaniu z miasta i włączeniu świateł drogowych usterka ujawniła się z całą swoją mocą - porządna męska rozmowa w serwisie po powrocie od razu doprowadziła do ujawnienia przyczyn i usunięcia usterki. Tylko czy to tak ma zawsze wyglądać? Kolejna wizyta i zmarnowany czas przez niechlujstwo pracowników, za który nikt się nie poczuwa do obowiązku rekompensaty. 2. Krotoski-Cichy Warszawa serwis blacharsko lakierniczy w Markach - mistrzowie świata w przykręcaniu zderzaka - 4 razy musiałem interweniować by przedni zderzak po drobnej kolizji został zamocowany poprawnie. I nie były to fanaberie bo na pytanie skierowane przeze mnie do pracowników serwisu czy gdyby to był ich pojazd przyjęli by taką pracą usłyszałem, że oczywiście że nie. Wniosek: My nie ale głupi klient przyjdzie i odbierze. Zderzak był niechlujnie pomalowany, źle spasowany z nadkolami i błotnikami - różnica w szczelinach pomiędzy lewą a prawą stroną auta sięgała 1 cm! 3. ASO Centrum Poznań Poznań-Komorniki - najwyższa półka partactwa i to najbliżej siedziby VW w Polsce (pod latarnią najciemniej). Specjalistom zleciłem montaż listw ochronnych i ozdobnych na aucie. Zadanie tak banalnie proste, że gdybym miał więcej czasu i warunki zrobiłbym to sam. Niestety nie mam ani czasu ani miejsca. Nie wdając się w szczegóły listwy zostały poprzyklejane krzywo - ich końcówki na zbiegających się ze sobą drzwiach nie znajdowały się na tej samej wysokości, zaś listwa na tylnej klapie została przyklejona asymetrycznie. Reklamacja złożona od ręki została uwzględniona. Umawiamy się na wymianę. Listwy boczne zrobione. Z klapą tylną pojawił się problem - otóż przy odrywaniu listwy doszło do uszkodzeń tylnej klapy (jej kształtu)!!!! Serwis bije się w pierś i umawia się na usunięcie uszkodzeń. Przyprowadzam auto, stoi cały dzień w serwisie i następnego dnia dowiaduje się, że nic się nie wydarzyło bo ktoś nie dojechał! Tak wygląda obsługa ASO VW w Polsce.... Smutne prawda...." Kontynuacja - listwy skorodowały - po 6 miesiącach...
2,4
~waldemar pietras
Volkswagen Caravelle T6
Transporter 2.0 TDI 150KM 110kW
WITAM,MAM T6 Z 2016 2.0 7DSG,JESTEM ROZCZAROWANY,SILNIK Z ADBLU NIEMCY ZNISZCZYLI TAKI SUPER SILNIK DODAJĄC NIEUDOLNIE ADBLU,CO PARĘ KILOMETRÓW ZAŁĄCZA SIĘ WENTYLATOR I NIBY CHŁODZI PRZEDZIAŁ SILNIKA ŻEBY SIĘ NIE SPALIŁ(TAK OPOWIADAJĄ MI MECHANICY Z ASO WV,OCZYWISCIE KŁAMIĄ EWIDENTNIE WV TO SPIE.ZŁOM NIE POLECAM,DSG OK,MAM IVECO 2018 Z ADBLU I TAM NIE MA TAKICH EFEKTÓW JAK W PRZEREKLAMOWANYM I DROGIM WV,NIE KUPIĘ JUŻ NIGDY VW.ODRADZAM.WP
Volkswagen Caravelle T6 Transporter