Szukaj

Informacje o Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 174 KM (128 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 10
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~viva83
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
VW T5 MULTIVAN 2,5 TDI R5 / BPC 174KM Automat z DPF. Jestem obecnie drugim właścicielem tego samochodu i sprowadziłem go z Niemiec. Poprzedni serwisował go w ASO VW Niemcy, natomiast ja w nie autoryzowanym warsztacie VW. Użytkuje go codziennie od 3 lat do pracy oraz do częstych wypadów na urlopy letnie oraz zimowe i mogę sumiennie wypowiedzieć się na jego temat jako osoba z branży motoryzacyjnej. A więc! Jak już wiele opinii krąży w okół tego legendarnego samochodu nie cieszy się zbyt dobrymi opiniami w Polsce. Jest to spowodowane tym że są to auta z wysokimi przebiegami, a w Polsce 99% z nich są kręcone po kilka razy i później Kowalski kupuje takie auto z "niby" przebiegiem 250T.km i silnik się kończy! A więc sami sobie odpowiedzcie na te opinie. Do żeczy! Jęśli chodzi o auto tej klasy nie ma sobie równych, rozkładane łóżko, stolik, obracane fotele z tyłu, ogrzewanie postojowe suche z osobnym akumulatorem starcza zimą na dwie pełne doby ciągłej pracy, Po złożeniu foteli sporo można załadować, bardzo wygodny w podróży, przy prędkości 140km/h na tempomacie spalanie 10l/h. i w dodatku cicho jak na te gabaryty. Polecam takie auto alę warto poszukać za większe pieniądze z oryginalnym przebiegiem i nie wyjeżdżone.
4,5
~jaca82
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
Jeżdże busami dbrych kilkanaście lat i przerobiłem już kilka. Jak T5 to tylko 2,5 TDI. Wcześniej chodziłem 85 -konnym T4 i staruszkiem 2,4 Di 1,9TDI T5. I przy T5 potrzeba mocy. Silnik 2,5 litrowy 130 Koni jeszcze jako tako, ale dopiero 174 PS to jest przyjemność z jazdy. Duży _ za webasto. 3 strefowa klime. generalnie te auta sa wszystkie baaardzo dobrze wyposażone nawet w wersji startline. Nie mówić o comfort czy highlinie. W innych autach za każde pierdnięcie typu rolety, szyby elektryczne, ogrzewanie postojowe trzeba słono płacić a tu dosjajemy w volkswagenowskiej klasie pełen standart.
4,6
~jurek_wołdyń
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
bardzo ładny moment obrotowy. Mam multivana już chyba 5 rok i jestem zadowolony. W międzyczasie musiaBRE BANK SA, O/REG. w Poznaniu,em regenerowac koło zamachowe - koszt 700 zł, sworznie wachacza, dumy stabilizatora (polskie drogi)+ normalna obsługa: klima, filtry, olej. Generalnie bez dramatu. Auto jeździe w zasadzie bezawaryjnie. Jak coś walnie to i walnie ale byle co nie pada naprawy nie są jakieś kłopotliwe. Dużo tych aut jeździ po świecie więc i używek jest sporo - jak i części zamiennych. Trudno mi ustosunkować się do negatywnych opinii o T5 bo dla mnie ten samochód to bajka. Silnik 2,5 litrowy bije na głowę większośc osobowek jeśli chodzi o dynamike jazdy. Auto bardzo komfortowe. Polecam
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW 2003-2010
8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
No jak dla mnie rewelacja. Przy takich gabarytach auta i masie prawie 2300 kg no i mocy silnika. Generalnie najczęściej osiągane spalanie średnie to ok. 6,5 - 7 litra. Cała tajemnica tkwi w technice jazdy... Cóż auto jest wyjątkowo wrażliwe na operowanie pedałem gazu. Największe zużycie które przekłada się na wydatkowanie paliwa i w konsekwencji warunkuje jego zużycie jest ruszanie z miejsca. Wtedy na komputerze pojawia się nawet chwilowe zużycie 50, 70, 80 a nawet 99 litrów !!! - po prostu trzeba ogromnie dużo pracy aby taki 2 tonowy, kloc o kwadratowych kształtach ruszyć z miejsce. Więc ruszać nie wolno zbyt gwałtownie. Lepiej też nie kręcić na najniższych biegach (1 i 2) zbyt wysoko. Po rozbujaniu auta spalanie spada bo auto ma juz pewną bezwładność. Przy utrzymywaniu obrotów około 1600/min bez problemu schodzę do 7 litrów. Przy długich przebiegach poniżej 6,5 litra/100 km. Najmniej spaliłem 6,2 litra :)
8,3
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
była to podróż o dystansie łącznym 1050 km z ziemi lubuskiej na mazury i z powrotem prędkość zgodna z przepisami + 10km/h bez klimy w dwie osoby. na całym zbiorniku i rezerwa jeszcze się nie pali ale jest bardzo blisko rezerwy. podany wynik jest z komputera ale dużo się nie będzie różnił. jak dla mnie rewelacja.
6,6
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
Co tu narzekać na auto transportowe z mozliwościami salonki. Pali tyle samo co A5 czy passta TDI jak się mocno przyciśnie a wymiar auta daje ogromne mozliwości. Ja bym w życiu nie zamienił na osobówkę bo tu mam wszystko w 1. Przy wyprzedzaniu więcej i spalanie gwałtowanie rośnie ale to zapłata za biezpieczne i bardzo syzbkie wyprzedzanie.
Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan