Szukaj

Informacje o Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze

Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Åšrednica zawracania 12,8 m
Promień skrętu 6,4 m
Długość 4890 mm
Szerokość 1904 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2242 mm
Wysokość 1949 mm
Rozstaw osi 3000 mm
Rozstaw kół - przód 1628 mm
Rozstaw kół - tył 1620 mm
Zwis przedni 894 mm
Zwis tylny 996 mm
Prześwit 195 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1625 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1317 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 6700 l
Szerokość bagażnika 1220 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2537 mm
Ogólna ocena
3,8 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~viva83
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
VW T5 MULTIVAN 2,5 TDI R5 / BPC 174KM Automat z DPF. Jestem obecnie drugim właścicielem tego samochodu i sprowadziłem go z Niemiec. Poprzedni serwisował go w ASO VW Niemcy, natomiast ja w nie autoryzowanym warsztacie VW. Użytkuje go codziennie od 3 lat do pracy oraz do częstych wypadów na urlopy letnie oraz zimowe i mogę sumiennie wypowiedzieć się na jego temat jako osoba z branży motoryzacyjnej. A więc! Jak już wiele opinii krąży w okół tego legendarnego samochodu nie cieszy się zbyt dobrymi opiniami w Polsce. Jest to spowodowane tym że są to auta z wysokimi przebiegami, a w Polsce 99% z nich są kręcone po kilka razy i później Kowalski kupuje takie auto z "niby" przebiegiem 250T.km i silnik się kończy! A więc sami sobie odpowiedzcie na te opinie. Do żeczy! Jęśli chodzi o auto tej klasy nie ma sobie równych, rozkładane łóżko, stolik, obracane fotele z tyłu, ogrzewanie postojowe suche z osobnym akumulatorem starcza zimą na dwie pełne doby ciągłej pracy, Po złożeniu foteli sporo można załadować, bardzo wygodny w podróży, przy prędkości 140km/h na tempomacie spalanie 10l/h. i w dodatku cicho jak na te gabaryty. Polecam takie auto alę warto poszukać za większe pieniądze z oryginalnym przebiegiem i nie wyjeżdżone.
2,1
~MWM
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 3.2 235KM 173kW
Usterki które powtarzają się notorycznie w tym vanie doprowadzają mnie do pasji. Oto usterki w ostatnim 1/2 roku. Pompa wody Pompa klimy (tu skasowali 4,5tys) K___WA!!!!! Pompa wspomagania (też skasowali nieźle jak za złotą pompę) K___WA!!!!!! Wymiana wahaczy w zawieszeniu. K___WA!!!!!!! Dlaczego muszę wymieniać co 20 tysięcy km coś w zwieszeniu????? Kto to słyszał????? Koszt naprawy niemal jak za statek kosmiczny ze złotymi klamkami. Siłowniki w drzwiach. Skasowali jak za złote siłowniki,a i tak pojawiły się znowu problemy po 2 miesiącach. Poprawki nic nie dają. Bubel!!!!!! Pękające obicia na siedzeniach. Jak to jest możliwe żeby K____WA pękały????? Przecież to jest do siedzenia!!!!!!! Korozja na profilach konstrukcyjnych. Z tego powodu o mało włos nie musiałem złomować młodego auta bo na diagnostyce był mały problem. Oczyszczone zaspawane i przeszło. Na jak długo będzie trzymać???? Gubienie oleju w ilościach przesadnych, właściwie spalanie oleju. Litr oleju na 5-6 tys. km to przesada. W serwisie nie widzą wady. Tak ma być, można jeździć. Zmęczony jestem wiecznymi kłopotami w multiwanem. Zmęczył mnie serwis, zmęczyło wieczne wyciąganie kasy. Słyszałem i czytałem różne opinie ale i takie, że nie tylko jak tam mam z naszym. Niedługo pożegnamy się ze skarbonką bez dna.
2,1
~Waldemar
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.0 i 115KM 85kW
1. Korozja 2, Za wysokie ceny przeglądów i serwisu VW 3. Brak wiedzy i fachowości na stacjach obsługi VW. Podejrzane niejasności co do resursów eksploatacyjnych. 4. Zbyt wysokie spalanie 5. Głośny układ przeniesienia napędu przy większych obrotach 6. Awaryjna skrzynia biegów, Po za wadami: 1. Rewelacyjne światła mijania, nieoślepiające innych. 2. Szósty bieg (nie wszystkie wersje) troszkę wycisza hałas 3. Klimatyzacja chłodzi i odparowuje bardzo szybko szyby 4.Podgrzewane fotele 5. DUże lusterka wsteczne.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan
14,3 – 16,2
l/100 km
8,8 – 9,9
l/100 km
14,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 1.9 TDI 102KM 75kW
Wszystko zależy od stylu jazdy,po zrobieniu trasy 1800 km w 9 osób na trasie przy prędkości 130-150 ok 8,7 litra przy trasie do 120 ciągłe wyprzedzanie dochamowywania itp. 8,2 w Warszawie w godzinach szczytu ok 8,6-10 litrów.Jak na tą masę i liczbę osób myślę że nie jest żle ale jechałem wmiare ostro czyli włąściwie cały czas pedał w podłodze ,jeżeli komuś się nie śpieszy i patrzy na ekonomie da się zejść niżej ile nie wiem.jadąc sam udało mi się osiągnąć 7,1.Swoją drogą straszny bałągan na tej stronie z transporterem...posiadam wersje długą z 9 siedzeniami przedliftową i nie jest to multivan!a tu nie można takiej wersji wybrać!
6,7
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
No jak dla mnie rewelacja. Przy takich gabarytach auta i masie prawie 2300 kg no i mocy silnika. Generalnie najczęściej osiągane spalanie średnie to ok. 6,5 - 7 litra. Cała tajemnica tkwi w technice jazdy... Cóż auto jest wyjątkowo wrażliwe na operowanie pedałem gazu. Największe zużycie które przekłada się na wydatkowanie paliwa i w konsekwencji warunkuje jego zużycie jest ruszanie z miejsca. Wtedy na komputerze pojawia się nawet chwilowe zużycie 50, 70, 80 a nawet 99 litrów !!! - po prostu trzeba ogromnie dużo pracy aby taki 2 tonowy, kloc o kwadratowych kształtach ruszyć z miejsce. Więc ruszać nie wolno zbyt gwałtownie. Lepiej też nie kręcić na najniższych biegach (1 i 2) zbyt wysoko. Po rozbujaniu auta spalanie spada bo auto ma juz pewną bezwładność. Przy utrzymywaniu obrotów około 1600/min bez problemu schodzę do 7 litrów. Przy długich przebiegach poniżej 6,5 litra/100 km. Najmniej spaliłem 6,2 litra :)
8,3
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
była to podróż o dystansie łącznym 1050 km z ziemi lubuskiej na mazury i z powrotem prędkość zgodna z przepisami + 10km/h bez klimy w dwie osoby. na całym zbiorniku i rezerwa jeszcze się nie pali ale jest bardzo blisko rezerwy. podany wynik jest z komputera ale dużo się nie będzie różnił. jak dla mnie rewelacja.
Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan