Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy IV Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW 2016-2020

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: VANy

Wybór silnika najlepiej uzależnić od sposobu użytkowania auta. Szukasz pojazdu do pracy? Sięgnij po benzynowe motory 1.0 TSI i 1.2 TSI lub w przypadku większych przebiegów – po diesla 2.0 TDI 75- lub 102KM. W użytkowaniu mieszanym, czyli firmowym i prywatnym, lepiej sprawdzą się mocniejsze jednostki, ponieważ auto nie będzie męczący na drodze – 1.4TSI lub flagowe w Caddy warianty 2.0TDI. 

Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 2900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1300-2800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 95,5 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,5
~Endrju
Volkswagen Caddy IV
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Ogólnie źle wspominam to auto, mało miejsca w kabinie, szczególnie u pasażera, zawieszenie słabe, ponadto bardzo mnie irytowały pojedyncze lusterka (podobne auta innych marek mają dodatkowe, wypukłe lusterko). Auto zamula i przy jeździe 140km/h ma bardzo wysokie obroty (przy skrzyni 5-biegowej). Najlepiej nadaje się do jazdy 80km/h. Spalanie raczej przeciętne - szału nie ma, około 8l/100km w cyklu mieszanym. Przy większych prędkościach wiatr buja na boki i można polecieć. Auto było użytkowane jako firmowe. Na szczęście pracuję już w innej firmie i jeżdżę prywatnym :D
2,9
~ph slÄ…sk
Volkswagen Caddy IV
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Auto dramat, samochód nowy prosto z salonu, 20 wrzesień 2018 r, przestrzegam wszystkich przed kupnem tego auta (auto służbowe) silnik 2.0 tdi 102 km dużo, dużo słabszy niż w Citroenie Berlingo 1,6 hdi 90 km po przebiegu 300 tys km, brak schowków jak w berlingo, system start/stop gasi silnik na mrozie po przejechaniu 50 metrów, często po przejechaniu 4 km wentylator pracuje jeszcze parę minut po zgaszeniu silnika, często przy nagrzanym silniku w trakcie stania w korku obroty utrzymują się na 1200 obr/min, brak możliwości całkowitego zamknięcia nawiewów, beznadziejny wlew paliwa, katalogowe 172 km/h osiągalne tylko na autostradzie z górki i przy silnym wietrze z tyłu, rozstaw paki 117 cm, nie wejdzie paleta w poprzek, beznadziejny próg załadunkowy wyższa o 5 cm niż podłoga pakidużo jeżdżę po górach - przy szybkim pokonywaniu wzniesień silnik nie dostaje paliwa i przez chwilę brak możliwości przyspieszenia. Bardzo szybko parujące szyby.
4,0
~Chimejra
Volkswagen Caddy IV
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Auto proste do pracy, takie jakie powinno być,wszystko na swoim miejscu nie nuży długa jazdą jedyny minus mały zbiornik adblue
Volkswagen Caddy IV Furgon