Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy IV Caddy ALLTRACK 2.0 TDI SCR BMT 150KM 110kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: VANy

Wybór silnika najlepiej uzależnić od sposobu użytkowania auta. Szukasz pojazdu do pracy? Sięgnij po benzynowe motory 1.0 TSI i 1.2 TSI lub w przypadku większych przebiegów – po diesla 2.0 TDI 75- lub 102KM. W użytkowaniu mieszanym, czyli firmowym i prywatnym, lepiej sprawdzą się mocniejsze jednostki, ponieważ auto nie będzie męczący na drodze – 1.4TSI lub flagowe w Caddy warianty 2.0TDI. 

Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1750-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,2 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 95,5 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4 Motion
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Volkswagen Caddy IV Caddy ALLTRACK