Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy III Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW od 2004

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 69 KM (51 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 95,5 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 38% / przeciw: 62%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~ARES
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
2,5
~lenio
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Witam.Jadąc tym autem ma się wrażenie jakby się jechało w puszcze.Auto bardzo słabo wyciszone. Z fajnych rzeczy wspomaganie kierownicy i tu koniec. Skrzynia rozpadła się po 135000km. Na pace ciągle wożę bańkę z olejem silnikowym (silnik spokojnie radzi sobie z drugą bańką miedzy wymianami). Dla mnie to koniec mitu o niezawodności aut tej marki. Nigdy więcej vw.
2,2
~book
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
kupiłem prywatnie mitsubishi colta i to auto z każdym kilometrem bardziej lubię, z Caddym jest odwrotnie, po marce spodziewałem się znacznie więcej a czuje się oszukany i \"skrojony\" bo większość jego wad wychodzi z czasem. Chcieliśmy zamontować podgrzewanie lusterek lub elektryczne szyby i może zamek centralny...ale VW oszczędza na klientach więc nie ma do czego się podpiąć, trzeba poprowadzić całą instalację :-( bo golas to golas.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW od 2004
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Autko jest fajne w użytkowaniu, funkcjonalne jednak osiągi są mizerne. Ten typ auta z tym silnikiem ma służyć do pracy i to się sprawdza w 100%, jeśli chodzi o komfort z mojej perspektywy nie jest źle(oceniając w segmencie dostawcze), tylko to przyspieszenie jest "zabójcze". Jak się bujnie to nawet sunie, brakuje VI biegiu, przy prędkości 100km/h ma 3000obr./min. jak silniku benzynowym. Do prędkości 90km/h 2500 obr/min. caddy jest oszczędnym samochodem, jadąc powyżej ten prędkości zaczynają spalanie znacząca wzrasta.Polecam samochód dla ludzi którzy potrzebują samochodu do ciężkiej pracy, aby zawsze wsiąść do samochodu i jechać bezawyjnie, a jak ktoś lubi prędkość lub przyspieszenie 6-10s / 100km/h to nie tym autem. Naprawa nie jest zbytnio kosztowna, tak naprawdę nic się nie dzieje oprócz przepalających się żarówek. Ogólnie daję wielkiego pozytywa. pozdrawiam
7,0
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Przeglądy byle nie w firmie Bełtowski, Kraków. O 11.00 przyjechałem na przegląd po 30.000km, przekazałem swoje uwagi by sprawdzić głośną pracę przedniego zawieszenia i czekałem do 16.00 na odbiór, w pomieszczeniach bez klimatyzacji w okropnym upale (są napoje ale nie za darmo), o 16 pan z serwisu przejechał się i stwierdził że głośna praca zawieszenia to uszkodzone łożysko...PO 5 GODZINACH CZEKANIA. ŁOŻYSKA KOŁA JAK PRZYSTAŁO NA DEALERA TEJ MARKI NIE MIELI (przecież to prawie bezawaryjne auta) WIĘC...MUSIAŁEM PRZYJECHAĆ PONOWNIE NA NASTĘPNY DZIEŃ, JAKBY NIE MOŻNA BYŁO ZACZĄĆ PRZEGLĄDU WŁAŚNIE OD TEGO...ale jak wspomniałem w tym "salonie" jest tak gorąco że każdy traci głowę.
6,6
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Pali mało w porównaniu do Doblo lub Connecta ,ale za to oleju silnikowego spala na 2000km 1L serwis mówi że one tak mają .Prawda to , czy ktoś wie jak ograniczyć mu spalanie oleju silnikowego auto ma 180 tys. dajcie jakas rade.
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy III Furgon