Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~saskie@wp.pl
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW
Wersja jak mi się zdaje wyjątkowa. Bo i ma spanko ,i nawigację ,i szyber dach,tempomat, komputer, ESP i dali stoliczek z krzesłami oraz jeszcze różne dodatkowe gniazdka , lampy i lampki. Tylko naklejki w paski dziwne i jasna tapicerka podatna na zaplamienia.Ozdóbki na zewnątrz wolała bym taki jaki są teraz dodawane do ostatniej Fabii .Wysoko się siedzi i wszystko widać. Dobrze wchodzą biegi. Jest zrywny. Dla tych co piszą o twardym zawieszeniu tyłu to im mogę powiedzieć tyle ,że w porównaniu z drugim samochodem jakim jeździmy Hondą Civic 1.8 V-tech to sam miód (dziesięć lat obijania). Nareszcie bagażnik bez ograniczeń . Co mnie drażni :to jak by dwie klasy wnętrza Przednie siedzenia I kl.i spartańskie tylne.Jednak trzeba taki standard polubić bo to nie Touran . Całość oceniam dobrze i dużo po CADDY oczekuję w przyszłości .
4,5
~Zenon
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW
Moja wersja to 1.9 Tdi Life z silnikiem o mocy 75 KM. Ogólnie bardzo ładne, wygodne i dobrze wykonane auto. Minusem są cena zakupu oraz koszty przeglądów. Nie polecam również tego słabszego silnika, dołóżcie 6 tys i kupcie wersję 104 KM, ale to moje zdanie, ja lubię mieć zapas mocy pod prawą nogą, codziennie jeżdżę po 100-200 km, często w pełnym załadunku i wyprzedzanie ciężarówek na ciasnej szosie trochę mi zajmuje. Na razie wysoka cena odzwierciedla się w wysokiej jakości tego auta. Na moje potrzeby przydałby się napęd 4x4.
4,0
~Piotr - Opole
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW
Auto służy mi w małym biznesie. Czasami trzeba przewieść trochę więcej towaru, a czasem wyjechać gdzieś w dalszą trasę (samemu albo z kilkoma pasażerami). Wcześniej używałem Renault Kango. W porównaniu obydwu samochodów zdecydowanie wygrywa VW Caddy. Jak dla mnie atutem jest przestrzeń pracy kierowcy (do małych osób nie należę :) ), a także wygląd zewnętrzny (ale to już kwestia gustu...). Sam wybierałem i wiedziałem na co się decyduję. Wcześniej porównywałem mój wybór z innymi konkurencyjnymi ofertami z tego segmentu.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW
Auto bardzo stabilne w spalaniu. Norma spalin Euro3 pozwala na oszczędną jazdę. W dużym mieście i dynamicznej jeździe spali 6,7 litra latem i około 7,5l zimą. Uważam ten wynik za bardzo dobry. Dane zawierają także szybkie przejazdy autostradą po 150 km/h. Cicho miło i przyjemnie.
7,6
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW
Przebieg 114000, skrzynia DSG 6 biegów. Mam od nowości i jestem zadowolony pomijając drobną usterkę przekażnika i wadliwą od nowości kolumnę kierowniczą z którą serwis w Holandii nie potrafił sobie poradzić. DSG jak przystało na nowoczesną dwu sprzęgłową skrzynię biegów szarpie przy ruszaniu i 6 bieg za krótki. Spalanie w mieście od 7 nawet do 9 l., autostrada 120km/h 7-7,5 l., 140km/h około 8. Na 5 punktów daje 4.
7,2
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW
Jeździłem tym samochodem przeważnie w mieście, mam dosyć ciężką nogą i robiłem na baku (60l) średnio 800 km (2 osoby i niewielki ładunek), czyli palił mi jakieś 7,5 litra. Raz dla sprawdzenia jedno tankowanie nie kręciłem go wysoko i w większości jeździłem na trasie, to spalił mi wtedy 6,8. Potwierdzam fakt, że starsze roczniki palą mniej o 1,5 litra. Może Partner i Berlingo pali mniej, ale komfort jazdy tym autem jest nieporównywalnie większy i nie zamienił bym Caddy-ca na nic innego.
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy III Furgon