Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy III Furgon

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz

Volkswagen Caddy III Furgon – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 2
Długość 4405 mm
Szerokość 1794 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2062 mm
Wysokość 1833 mm
Rozstaw osi 2682 mm
Rozstaw kół - przód 1537 mm
Rozstaw kół - tył 1531 mm
Zwis przedni 880 mm
Zwis tylny 843 mm
Prześwit 176 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1170 mm
Szerokość bagażnika 1558 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1781 mm
Wysokość progu załadowczego 587 mm
Drzwi tylne - szerokość 1181 mm
Drzwi tylne - wysokość 1116 mm
Drzwi boczne - szerokość 700 mm
Drzwi boczne - wysokość 1257 mm
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(55%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Bolek Gruszka
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.4 i 16V 75KM 55kW
Auto duże dla rodziny całość jest tak zestrojona ze jest to auto uniwersalne i do miasta i na trasę aczkolwiek motor 1.4 75 km przy tej wysokości karoserii nie czyni z tego auta sportowego .Odczucia że spokojnej jażdy w ruchu miejskim jak o poza bardzo pozytywne duża elastyczność pierwszy raz się z czymś takim spotkalem i nie wiem jak to zrobili - silnika na 3 i 4 samochód przyspiesza sprawnie pomimo niskich obrotów . Na trasie do 100 km/h 3200 obrotów nie jest to demon prędkości na autostradę lepsze diesle Plus za nowoczesna sylwetkę.
4,3
~ARES
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
1,0
~edek
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 75KM 55kW
Najgorsze auto jakie miałem. Na szczęście nie ja kupiłem tylko firma. Latem sahara, zimą antarktyda. Wszystko w rękach się rozlatuje, Disel po 50tys klekoce jak zmarznieta piła parowa. Nigdy w życiu wieśwagenów
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III Furgon
7,3 – 8,6
l/100 km
6,2 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.4 80KM 59kW
W rzeczywistości użytkuję auto z silnikiem 1,2 TSI 85 KM. Brak takiego w konfiguracji raportu dlatego zaznaczyłem 1,4 80 KM. Tryb mojej jazdy to głownie krótkie odcinki 5-20 km. Auto rocznie będzie pokonywało około 30 000 km. Aktualny stan licznika to 22 500 km. Spalanie jak podałem wyżej ma się nijak do tego so podaje producent. Jest wyższe o 1-1,5 litra benzyny. Nawet przy delikatnej jezdzie na prostych odcinkach do 100 km/h nie jestem w stanie zejść poniżej 8 litrów. Minimalne spalanie średnie na odcinku 300 km to 7,8 l/100km.
6,3
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Autko jest fajne w użytkowaniu, funkcjonalne jednak osiągi są mizerne. Ten typ auta z tym silnikiem ma służyć do pracy i to się sprawdza w 100%, jeśli chodzi o komfort z mojej perspektywy nie jest źle(oceniając w segmencie dostawcze), tylko to przyspieszenie jest "zabójcze". Jak się bujnie to nawet sunie, brakuje VI biegiu, przy prędkości 100km/h ma 3000obr./min. jak silniku benzynowym. Do prędkości 90km/h 2500 obr/min. caddy jest oszczędnym samochodem, jadąc powyżej ten prędkości zaczynają spalanie znacząca wzrasta.Polecam samochód dla ludzi którzy potrzebują samochodu do ciężkiej pracy, aby zawsze wsiąść do samochodu i jechać bezawyjnie, a jak ktoś lubi prędkość lub przyspieszenie 6-10s / 100km/h to nie tym autem. Naprawa nie jest zbytnio kosztowna, tak naprawdę nic się nie dzieje oprócz przepalających się żarówek. Ogólnie daję wielkiego pozytywa. pozdrawiam
6,7
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 75KM 55kW
Auto jako Hydraulik mam zapakowane zawsze auto narzedziami i *******ami do rurek. Na autostradach spalanie jest przyzwoite 6,5, ale jak tylko zaczynam jezdzic po miescie, to osiagam 7,6. Kolega ostatnio jezdzil tym autem i przy jego ciezkiej i nie oszczednej nodze spalanie bylo ponad 8,0.
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy III Furgon