Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy III

Lata produkcji: 2004 – 2015
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Bolek Gruszka
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.4 i 16V 75KM 55kW
Auto duże dla rodziny całość jest tak zestrojona ze jest to auto uniwersalne i do miasta i na trasę aczkolwiek motor 1.4 75 km przy tej wysokości karoserii nie czyni z tego auta sportowego .Odczucia że spokojnej jażdy w ruchu miejskim jak o poza bardzo pozytywne duża elastyczność pierwszy raz się z czymś takim spotkalem i nie wiem jak to zrobili - silnika na 3 i 4 samochód przyspiesza sprawnie pomimo niskich obrotów . Na trasie do 100 km/h 3200 obrotów nie jest to demon prędkości na autostradę lepsze diesle Plus za nowoczesna sylwetkę.
4,6
~Cyprian Pawlaczyk
Volkswagen Caddy III
Caddy Facelifting 2.0 TDI 140KM 103kW
Nieźle pomyślane auto osobowe. Doskonale nadaje się do prowadzenia biznesu (w bagażniku przy złożonej tylnej kanapie mieści się europaleta), po pracy - super auto rodzinne, w miarę wygodne dla 5 osobowej rodziny. Wózek mieści się w bagażniku bez składania, a podczas wyjazdu wakacyjnego małżonka nie jest w stanie zapełnić bagażnika. Z hakiem - bez problemu radzi sobie z 1 tonową przyczepą. Samochód jest również bardzo ekonomiczny. Przy bardzo dynamicznej jeździe, na co silnik pozwala (w przeciwieństwie do hamulców i zawieszenia) lub podczas jazdy z niską przyczepą - spalanie waha się na poziomie 6-6,5 dm3/100 km. Przy spokojnej jeździe z dziećmi, w pełni wyładowanym samochodem - zużycie bez problemu poniżej 5 dm3/100 km. (nie odczyt z komputera tylko średnia z tankowania) Ma jednak swoje wady. Przede wszystkim jest bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru. Nie jest stabilny podczas dużych prędkości, za co należy chyba winić tylne resorowanie (resory jedno piórowe). Po 4 latach eksploatacji, dość intensywnej zresztą, widać na nim już ślady korozji. Co ciekawe, w miejscach dla tego modelu dość charakterystycznych - tj. przy klamkach drzwi oraz na prowadnicy pod rolką. Kolejna bolączka - to usterki elektroniki - nie są zbyt uciążliwe - nie wyłączają samochodu, jednakże są irytujące - szaleją bowiem wskaźniki i pojawiają się sygnały dźwiękowe.
4,0
~Andrzej
Volkswagen Caddy III
Caddy Facelifting 2.0 TDI 140KM 103kW
Po trzech latach użytkowania i przejechaniu 44 tys. km w większości w mieście mogę powiedzieć: - po mieście pali 8,7 -9,2 normalnej jazdy, bez wściekania się o spalanie jak trzeba przyśpieszyć to przyśpieszam, ale nie mam ciężkiej nogi. Na trasie: 6-bieg, 100km nie przekraczając 2000 obr/min komputer pokazał 5,3 przy tankowaniu wyszło 5,7l/100km. - 7 miesięcy po upływie gwarancji popsuł się zawór recyrkulacji spalin - 2000zł, w salonie 5000zł śpiewali. Doczytałem się ostatnio, że jest to jedna z występujących usterek tego silnika. Wymieniłem już jedną rolkę w drzwiach przesuwnych ? rozumiem, że jest to element, który się zużywa tylko trochę za szybko. Poza tym w samochodzie coraz bardziej trzeszczy: spasowanie zegarów z deską (wykałaczka pomaga), jak byłem z tym w serwisie na gwarancji to usłyszałem, że VW użytkowe tak mają jest to trochę inna jakość wykończenia hmm... ponadto od niedawna klekoczą się przyciski zamykające tylnie drzwi przesuwne. Mój model ma problem z składaniem tylnej kanapy trzeba najpierw ją docisnąć a potem pociągnąć za dźwignię, było to robione parę razy na gwarancji ale usterka nie zniknęła. Nie czaruje się że VW ? niemiecka jakość itp. teraz wszyscy zarabiają na serwisie więc coś musi się psuć. Taka polityka koncernów i tego nie zmienimy ? biznes jest biznes. Z auta jestem zadowolony bo spełnia moje oczekiwania przestrzeń, wygoda, funkcjonalność i elastyczny silnik 2.0 TDI 140KM z oprogramowaniem fałszującym ;) ? ciekawie co będzie po akcji serwisowej. Czy kupiłbym po raz trzeci? Raczej tak.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III
5,3 – 9,2
l/100 km
5,4 – 10,4
l/100 km
10,2 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Volkswagen Caddy III
Kombi Facelifting 1.2 TSI 104KM 76kW
Auto bez klimatyzacji w lato przy prędkościach 55-60km/h na 5 biegu zużycie paliwa na poziomie 5-6l Przy prędkości 90-100 km/h od 7-9l Przy prędkości 120-140 km/h od 12-13l Prędkości 170 ((katalogowo 170 a jechałem nim prawie 200km/h (oczywiście taką prędkością poruszałem się po niemieckiej autostradzie)) od 16 do 22l Autko dzięki turbinie ma siłę odepchnąć się przy wyprzedzaniu tira, nie jest to mistrz prędkości ze względu na mały silnik oraz ze względu na swoją wielką budę, jeżeli nie katujesz samochodu i masz lekką nogę to auto odwdzięczy się naprawdę dobrą wytrzymałością silnika oraz niskim spalaniem. :)
6,1
Volkswagen Caddy III
Kombi 2.0 SDI 70KM 51kW
Jako auto firmowe na jazdę wokół komina wsam raz. Mało awaryjny wymienić zregenerować to co trza lać wache i jeździć. Nie jest to wyścigówka lecz na przemieszczanie się z punktu do A do punktu B wystarczy. Dla osób , które szukają taniego pojemnego auta polecam. Dla wymagających radzę poszukać coś z innej półki.
6,7
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.9 TDI 75KM 55kW
Auto jako Hydraulik mam zapakowane zawsze auto narzedziami i *******ami do rurek. Na autostradach spalanie jest przyzwoite 6,5, ale jak tylko zaczynam jezdzic po miescie, to osiagam 7,6. Kolega ostatnio jezdzil tym autem i przy jego ciezkiej i nie oszczednej nodze spalanie bylo ponad 8,0.
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy III