Szukaj

Informacje o Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab 2.0 TDI 140KM 103kW 2013-2016

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Pickup

W najnowszym wcieleniu dostępny jest dumny 3.0TDI w dwóch wariantach mocy. Konkurencja wykorzystująca mniejsze jednostki napędowe potrafi być oszczędniejsza i przede wszystkim tańsza od Amaroka, ale tytan od Volkswagena przynajmniej ładnie brzmi i jak na pickupa jest naprawdę szybki. Już słabszy wariant 204KM ma się czym popisać na drodze – spontanicznie reaguje na polecenia kierowcy i łagodnie uwalnia moc. Z kolei wersja 224KM bez większego problemu prześcignie większość typowych aut, a to już coś. Trzeba tylko przełknąć średnie spalanie dochodzące do 10l/100km.

czytaj więcej
Powagosław
Pickup z klasą, bez wątpienia jeden z najładniejszych na rynku. Projektantom Volkswagena udało się zawrzeć typową dla tej klasy masywność z zachowaniem wrażenia lekkości. Amarok, w przeciwieństwie do wielu konkurentów, nie stara się wyglądać jak bateria przeciwlotnicza. ~Powagosław
Luzacjusz
Dwa słowa: „Za późno!”. I to co najmniej o jakieś dwa lata. Gdyby tak wyglądający Amarok debiutował w roku 2008, dziś byłby najlepiej sprzedającym się pickupem w Europie. Ale jeśli będzie nim po roku 2012, znaczyć to będzie, że warto było czekać. Aha, i że koniec świata to lipa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1600-2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Układ jezdny - Silnik - Wentylacja i ogrzewanie
Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab