Szukaj

Informacje o Trabant 1.1 N

Lata produkcji: 1990 – 1991
Segment: Auta najmniejsze

Trabant 1.1 N – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 3521 mm
Szerokość 1528 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2020 mm
Rozstaw kół - przód 1280 mm
Rozstaw kół - tył 1255 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 415 l

Oceny Trabant 1.1 N

Liczba ocen: 111
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~bartek
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Bardzo sympatyczny samochód. Polecam dla młodego kierowcy. Auto wzbudza zainteresowanie na drodze. Jeśli się o Trabanta dba, to Trabant potrafi się odwdzięczyć. Miałem w swojej karierze już 3 Traby. Zaczynałem od 601, później jeździełm 1,1 Kombi, a teraz śmigam 1,1 Limuzyna. Z każdym wiąże się wiele wspomnień i przygód. Co prawda, powoli zaczynam myśleć o zmianie, ale głównie z powodu, że chcę się przesiąść do czegoś większego. Trochę boję się sprzedać Trabanta, bo wiem, że z pewnością będę tego żałował.
2,9
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Auto kupiłem w 2000r. w świetnym stanie za (uwaga!) 4500zł. Do tego założyłem LPG za 1300... Sprzedałem w III 2006 za 400zł... (nabywca, który wcześniej jeździł Polonezem Caro 1.6, stwierdził, że ciaśniej, ale kultura pracy auta bije poldka na głowę....). Ogólnie okrążyłem nim 3 razy kulę ziemską, psuł się umiarkowanie rzadko, a gdyby nie korozja i zużyte sprzęgło to może bym nim jeździł do dzisiaj. Nie żałuję, że go kupiłem, bo to była naprawnę niezła konstrukcja. Wygląd z lat 60-tych, ale rozwiązania techniczne nie odbiegały od wielu innych aut z tamtego okresu. A tak przy okazji zauważcie jedno: Trabantów i Wartburgów jeszcze sporo można spotkać na drodze i trzymają się dziarsko. A gdzie są ich socjalistyczni konkurencji: Zastavy, Dacie, 125p., stare Skody, Lady...?
3,5
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Auto kupiłem os sąsiada, egzemplarz bardzo zadbany pod względem technichnym jak i wizualnym. Do końca służył wiernie byłem na wielu spotkaniach trabanciarzy, super spotkania miła atmosfera polecam. Trabi nigdy mnie nie zawiódł, ale dbałem o niego bardzo więc chyba się odwdzięczył za to, tzn; wymieniałem wszystko na bieżąco jak coś wymagało naprawy lub regulacji to natychmiast było to naprawiane.
Trabant 1.1 N