Szukaj

Informacje o Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Auta małe

Yaris IV generacji wykorzystuje nową platformę GA-B znaną z większych modeli marki. Przednie zawieszenie oparte jest na kolumnach McPhersona zaś z tyłu występować może zarówno belka skrętna jak i układ wielowahaczowy.

Yaris IV powstanie na nowej platformie GA-B, która wykorzystuje modułową architekturę TNGA, znaną już z większych modeli

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowa-toyota-yaris-2020-pierwsze-informacje-zdjecia/
Yaris IV powstanie na nowej platformie GA-B, która wykorzystuje modułową architekturę TNGA, znaną już z większych modeli

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowa-toyota-yaris-2020-pierwsze-informacje-zdjecia/
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,8 m
Promień skrętu 4,9 m
Długość 3945 mm
Szerokość 1695 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1745 mm
Wysokość 1510 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Prześwit 140 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 382 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~Gerard
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
Witam, kilka uwag do auta, jako że w rodzinie jest to juz kolejna Yaris ( chyba trzecia) więc mam jakieś porównanie. Silnik 1.5 jest wystarczjący do sprawnego przemieszczania się w mieście i poza miastem / drogach krajowych daje radę. Niestety nie sprawdziłem jak na trasach szybkiego ruchu. Wyciszenie jak na tą klasę auta wystarczjące. Asystenci (znaki, pas ruchu ) bardzo denerwujący, nie wiem czy się da to wyłączyć. Miejsca dla 2 soób ( maksymalnie 2+1_ jest ok. Nie czułem klastrofobi. Zawieszenie mnie rozdczarowało ( moze to wina kół/opon seryjnych 15"?) Przy okolo 110km/h i więcej auto słabo stabilne, brak zwinności ( do której silnik zachęca). Podsumowując dla spokojnych kierowców z przewagą jazdy miejskiej. Duży plus dla silnika ( fajnie się wkręca, wystarcza na tą masę auta, elastyczny, ekonomiczny) , minus za zawiesznie. Osobiście nie kupiłbym tego auta ze względu na kołysanie autem powyżej 110km na godzinie na krajówce. Audio ujdzie. Może nie jestem obiektywny bo na codzień uzywam aut wyższej klasy natomiast sporo starszych. Gdyby nie zawiesznie które według mnie nie zachęca do wykorzystania potęcjału silnika było by to bardzo fajne zwinne auto. Moze wymiana opon na inny rozmiar ( orginalnie 15"/ Brigston)?
4,9
~Mikołaj
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Mega auto.
4,5
~Franek
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Średnie spalanie dla Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting
4,1 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

3,7
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Yaris IV 130KM 1.5 dynamic force hybrid 2025 to bardzo oszczędne auto. Dużo jednak zależy od pogody i innych uczestników ruchu. Przy codziennej jeździe na odcinku aglomeracja-zakorkowane miasto w godzinach porannych średnio 3,2l/100km. W piątki rano da się zejść do 2,7l/100km. W godzinach popołudniowych gorzej - Jak na drodze wojewódzkiej trafi się "zamulacz" jadący ekodieslem 40/h przy pustej drodze to Yaris spali nawet 5,5l/100km. Jak się takiego wyprzedzi to do 3,8l/100km można zejść. Po pierwszych 5tys.km średnie spalanie komputer pokazuje na 3,4l/100km. Zaskakujący jest dla mnie akumulator napędu elektrycznego, który przy wyłączonej klimatyzacji pozwala nawet przy niskim stanie naładowania pokonać 20 minutowy korek bez załączenia silnika spalinowego. Tak czy inaczej pełny bak (35l) tankuje za mniej niż 200zł i starcza na ponad dwa tygodnie codziennej jazdy.
3,7
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Yaris IV 130KM 1.5 dynamic force hybrid 2025 to bardzo oszczędne auto. Dużo jednak zależy od pogody i innych uczestników ruchu. Przy codziennej jeździe na odcinku aglomeracja-zakorkowane miasto w godzinach porannych średnio 3,2l/100km. W piątki rano da się zejść do 2,7l/100km. W godzinach popołudniowych gorzej - Jak na drodze wojewódzkiej trafi się "zamulacz" jadący ekodieslem 40/h przy pustej drodze to Yaris spali nawet 5,5l/100km. Jak się takiego wyprzedzi to do 3,8l/100km można zejść. Po pierwszych 5tys.km średnie spalanie komputer pokazuje na 3,4l/100km. Zaskakujący jest dla mnie akumulator napędu elektrycznego, który przy wyłączonej klimatyzacji pozwala nawet przy niskim stanie naładowania pokonać 20 minutowy korek bez załączenia silnika spalinowego. Tak czy inaczej pełny bak (35l) tankuje za mniej niż 200zł i starcza na ponad dwa tygodnie codziennej jazdy.
4,3
Toyota Yaris IV
Hatchback Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW
Miasto przy piłowaniu: 5l/100km Miasto oszczędnie i bez korków: 3.5l/100 Miasto oszczędnie w korkach: 4-4.5l/100 Trasa oszczędnie (głównie drogi powiatowe): 3.5l/100 Trasa autostrada z testowaniem trybu power: 5-5.5l/100 Auto jest świetne. Pomimo małych rozmiarów, jadąc zgodnie z przepisami, można komfortowo pojechać (raz na jakiś czas, w dwie, trzy osoby) w trasę typowo wczasową, typu Warszawa - Mazury; Warszawa - Beskidy. Do miasta (u mnie 90% czasu) nic lepszego nie znajdziesz.

Usterki Toyota Yaris IV

Liczba wpisów: 29
Rozładowany akumlator 12v problem z uruchomieniem
  • Toyota Yaris IV Cross Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW od 2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 3
Cześć kupiliśmy małe auto na dojazdy do sklepu i pracy max 40km. Przez miesiąc wszystko było ok. Po miesiącu się zaczęło rano auto było zablokowane i otworzenie drzwi możliwe jedynie grotem. System się nie podniósł i brak reakcji na próbę odpalenia. Wezwane asistance auto odpaliło i zostało umówione na wizytę w serwisie toyoty. Sprawdzenie aku i wszystko ok. Po trzech tygodniach asistane wezwane ponownie do tej samej awarii następnie po tygodniu i jeszcze raz po dwóch dniach i znowu po dwóch dniach. Ostatecznie auto zabrane lawetą na serwis. Przez tydzień sprawdzanie aku. Według serwisu wszystko ok przed wydaniem aku doładowane. 6 tygodni spokoju i znowu to samo. Serwis dilera gdzie auto było kupione stwierdził że auto robi za krótki odległości i nie może doładować aku. Propozycja ponownego sprawdzenia aku (sprawdzane juz 5 razy). Auto powinno robić co najmniej 100 km gdzie podczas wybierania samochodu było jasno powiedziane ze auto będzie robić max 40 km mało tego diler powiedział że auto jest przeznaczone do miasta na krótkie dystanse a nie w trasę. Poza tym auto strasznie mułowate i głośne, pali jak smok najlepiej było by mieć stałe podłączenie do dystrybutora. Komputer pokazuje ponad 500km zasięgu realny max 400 a na autostradzie 250-300km. Nigdy więcej takiego gniota jak toyota a tym bardziej hybryda. Tylko Diesel jak do tej pory w stu procentach nie zawodny auto robi 1,5 km dwa razy dziennie i nie ma problemów z odpaleniem nawet po miesiącach. STOP HAIBRYD GO DIESEL!!!
2 komentarze
zbyt słaby akumulator
  • Toyota Yaris IV Cross 1.5 125KM 92kW 2020-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 160
Nie 3
Auto ma przejechane ok.2000 km i jest w większości wykorzystywane do podjazdów na zakupy tj. odległ. ok. 1,5 -2,0 km- krótki postój i ponownie ten sam dystans. Po takich jazdach pojazd ma problem z odpaleniem. Brak jest właściwego prądu do rozruchu silnika/"dławi się" przy kręceniu rozrusznikiem. Po garażowaniu samochodu przez 3-4 dni w temp. ok. +3-5 st. C - ten sam problem. Akumulator - to VARTA 45Ah; 286A czarny. Wg. różnych źródeł napotkanych i internecie optymalną wielkością dla takiego auta jest bateria o parametrach: 48-53Ah i 470-530A. Zgłoszony problem u dealera - sprawdzenie akumulatora poprzez jego test i uznanie go za sprawny (brak podjęcia formalnej reklamacji - wydruk z testu akumulatora).
70 komentarzy
"Klejenie" klockow hamulcowych do tarcz
  • Toyota Yaris IV GR Hatchback 1.6 261KM 192kW 2020-2024
  • układ hamulcowy
  • 1 tys. km
Już dwa razy nastąpiło "sklejenie" klocków hamulcowych do tarcz po tygodniowym postoju samochodu w garażu. Klocki tak mocno "sklejone" z tarcza ze ruszenie samochodem skończyło się zerwaniem częsci materiału z klocka. Serwis Toyoty dał salomonowa porade musi Pan więcej jeżdzić tym samochodem. Samochód w serwisie i czekam na decyzje kto pokryje koszty wymiany klocków. Tylko czy problem ponownie nie wystąpi. Jeśli ktoś z użytkowników ma podobny problem to prosze o info. Na stronach Yaris GR UK (Anglia) użytkownicy poruszają ten sam problem, tylko tam serwisy wymieniają klocki bez zbędnej dyskusji. Jaki bubel Toyota zastosowała.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Toyota Yaris IV Hatchback Facelifting