Szukaj

Informacje o Toyota Yaris IV Hatchback

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Auta małe

Yaris IV generacji wykorzystuje nową platformę GA-B znaną z większych modeli marki. Przednie zawieszenie oparte jest na kolumnach McPhersona zaś z tyłu występować może zarówno belka skrętna jak i układ wielowahaczowy.

Yaris IV powstanie na nowej platformie GA-B, która wykorzystuje modułową architekturę TNGA, znaną już z większych modeli

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowa-toyota-yaris-2020-pierwsze-informacje-zdjecia/
Yaris IV powstanie na nowej platformie GA-B, która wykorzystuje modułową architekturę TNGA, znaną już z większych modeli

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowa-toyota-yaris-2020-pierwsze-informacje-zdjecia/
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris IV Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,8 m
Promień skrętu 4,9 m
Długość 3945 mm
Szerokość 1695 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1745 mm
Wysokość 1510 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Prześwit 140 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 382 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,9
~japan75
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Auto idealne do miasta oraz do pracy do 50 km od domu. Jest w miarę ciche w warunkach miejskich, zwinne, łatwo nim parkować i ma bagażnik odpowiedni na zakupy. Silnik charakteryzuje się wysoką dynamiką przyspieszenia do około 80-90 km/h. Niestety, potem robi się głośno, szczególnie przy prędkościach autostradowych, między 100-140 km/h. Na plus zasługuje przede wszystkim niskie zużycie paliwa, oscylujące między 2,8 l - 5,8 l, przy założeniu spokojnej, przepisowej jazdy. Kolejnym plusem jest piękny, czerwony lakier, wygodne siedzenia z przodu i z tyłu. Dużym zaskoczeniem była dla mnie pulpit z nowymi, cyfrowymi tarczami, przypominającymi tarcze prędkościomierza motocykla. Niestety, dla pasażerów, którzy mają wzrost 175-190 cm, jazda z tyłu będzie niewygodna. Bak paliwa mógłby być troszkę większy, ponieważ na autostradzie musiałem przynajmniej raz zatankować paliwo. Gdybym miał coś poprawić w tym modelu, to przede wszystkim dołożyłbym kilka systemów bezpieczeństwa, które są obecnie w najnowszej wersji po liftingu (m.in. czujnik martwego pola), jeszcze mocniejszy silnik (130 km po liftingu to jest za mała moc moim zdaniem) i jeszcze bym wyciszył (testowałem auto po liftingu - jest lepiej, ale to nie jest jeszcze to). Reasumując, polecam to auto.
4,6
~Henryk Świerczyna
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Autem się jeździ bardzo przyjemnie, ma wspomaganie kierownicy. Lecz po przesiadce z Fiata Punto I, wydaje się, że obsługa uta jest trudna. Samochód jest bardzo komfortowy, jest duża przestrzeń na nogi. Auto jest bardzo ładne, lecz jest słaby stosunek ceny do jakości. Samochód w salonie kosztuje prawie 80 tysięcy złotych a powinien kosztować 60 tysięcy złotych. Silnik jest niestety trochę za słaby na to autko. Karoseria niestety bardzo łatwo się rysuje. Sam osobiście jestem zadowolony z tego auta.
2,7
~ja
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
ciężko poruszała się dźwignia zmiany biegów, drugi bieg trzeba było włączać z całej siły - naprawa ASO, dźwignia hamulca ręcznego samoczynnie odbijała i wyłączał się od tego tempomat - regulacja ASO, system multimedialny nie potrafi prawidłowo odczytać smsa np. zamiast całuję czyta kałuję - brak rozwiązania w centrali, wg Toyoty ich samochód może kałować Klienta i wszystko jest w porządku, żadnego przepraszamy nie usłyszałem. Tablet jest bardzo kiepski ma problemy z rozpoznaniem komendy głosowej.
Średnie spalanie dla Toyota Yaris IV Hatchback
4,4 – 5,7
l/100 km
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Wynik 4.0 to wynik tylko po mieście (aglomeracja śląska) bez klimatyzacji, przy emeryckiej jeździe, nie przekraczającej 90 km na godzinę. Z tą średnią przepaliłem cały bak paliwa i był to nie lada wyczyn. Planowanie hamowania i przyspieszania. Hamowanie silnikiem. Jazda na luzie z górki. Nie przyspieszanie pod górkę. Unikanie hamowania. Generalnie mega męczarnia, ale zrobiłem ten wynik bo założyłem się że się da zejść ze spalaniem poniżej 4,3 l/100. Nie wiem czy udało by mi się jeszcze raz powtórzyć ten wynik.
5,5
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
Zamontowany gaz od nowości przez salon Toyota co daje mi gwarancje na sinik. Nie miałem bardziej oszczędnego samochodu. 30 L gazu = ok 82 zł = 420km miasto / 600 km trasa = jazda za pół darmo Lubię go za te oszczędności !!
6,1
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
średnia z tankowania z jazdy głównie po mieście w korkach to 7,1 l gazu (zima) Miasto korki zima - 9 l / 100km Trasa prędkość 70-100km/h - 4,5 l /100km Jazda podmiejska ok 50 km/h - 3,7 l/100km Super samochód do codziennego użytku - bezawaryjny , zwinny a i w środku wykończenie lepsze od poprzedniej wersji

Usterki Toyota Yaris IV

Liczba wpisów: 28
Rozładowany akumlator 12v problem z uruchomieniem
  • Toyota Yaris IV Cross Facelifting 1.5 Hybrid Dynamic Force 130KM 96kW od 2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Cześć kupiliśmy małe auto na dojazdy do sklepu i pracy max 40km. Przez miesiąc wszystko było ok. Po miesiącu się zaczęło rano auto było zablokowane i otworzenie drzwi możliwe jedynie grotem. System się nie podniósł i brak reakcji na próbę odpalenia. Wezwane asistance auto odpaliło i zostało umówione na wizytę w serwisie toyoty. Sprawdzenie aku i wszystko ok. Po trzech tygodniach asistane wezwane ponownie do tej samej awarii następnie po tygodniu i jeszcze raz po dwóch dniach i znowu po dwóch dniach. Ostatecznie auto zabrane lawetą na serwis. Przez tydzień sprawdzanie aku. Według serwisu wszystko ok przed wydaniem aku doładowane. 6 tygodni spokoju i znowu to samo. Serwis dilera gdzie auto było kupione stwierdził że auto robi za krótki odległości i nie może doładować aku. Propozycja ponownego sprawdzenia aku (sprawdzane juz 5 razy). Auto powinno robić co najmniej 100 km gdzie podczas wybierania samochodu było jasno powiedziane ze auto będzie robić max 40 km mało tego diler powiedział że auto jest przeznaczone do miasta na krótkie dystanse a nie w trasę. Poza tym auto strasznie mułowate i głośne, pali jak smok najlepiej było by mieć stałe podłączenie do dystrybutora. Komputer pokazuje ponad 500km zasięgu realny max 400 a na autostradzie 250-300km. Nigdy więcej takiego gniota jak toyota a tym bardziej hybryda. Tylko Diesel jak do tej pory w stu procentach nie zawodny auto robi 1,5 km dwa razy dziennie i nie ma problemów z odpaleniem nawet po miesiącach. STOP HAIBRYD GO DIESEL!!!
1 komentarz
zbyt słaby akumulator
  • Toyota Yaris IV Cross 1.5 125KM 92kW 2020-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 110
Nie 1
Auto ma przejechane ok.2000 km i jest w większości wykorzystywane do podjazdów na zakupy tj. odległ. ok. 1,5 -2,0 km- krótki postój i ponownie ten sam dystans. Po takich jazdach pojazd ma problem z odpaleniem. Brak jest właściwego prądu do rozruchu silnika/"dławi się" przy kręceniu rozrusznikiem. Po garażowaniu samochodu przez 3-4 dni w temp. ok. +3-5 st. C - ten sam problem. Akumulator - to VARTA 45Ah; 286A czarny. Wg. różnych źródeł napotkanych i internecie optymalną wielkością dla takiego auta jest bateria o parametrach: 48-53Ah i 470-530A. Zgłoszony problem u dealera - sprawdzenie akumulatora poprzez jego test i uznanie go za sprawny (brak podjęcia formalnej reklamacji - wydruk z testu akumulatora).
59 komentarzy
"Klejenie" klockow hamulcowych do tarcz
  • Toyota Yaris IV GR Hatchback 1.6 261KM 192kW 2020-2024
  • układ hamulcowy
  • 1 tys. km
Już dwa razy nastąpiło "sklejenie" klocków hamulcowych do tarcz po tygodniowym postoju samochodu w garażu. Klocki tak mocno "sklejone" z tarcza ze ruszenie samochodem skończyło się zerwaniem częsci materiału z klocka. Serwis Toyoty dał salomonowa porade musi Pan więcej jeżdzić tym samochodem. Samochód w serwisie i czekam na decyzje kto pokryje koszty wymiany klocków. Tylko czy problem ponownie nie wystąpi. Jeśli ktoś z użytkowników ma podobny problem to prosze o info. Na stronach Yaris GR UK (Anglia) użytkownicy poruszają ten sam problem, tylko tam serwisy wymieniają klocki bez zbędnej dyskusji. Jaki bubel Toyota zastosowała.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Toyota Yaris IV Hatchback