Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 111 Nm przy 3600-4400 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~mariusz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Jest przeciętnie. Jeździłem tym autem jako zastępczym za moją fiestę. Samochód w środku na pewno duży i sprawia wrażenie wysokiego. Plastiki są twarde ale dobrej jakości. Niestety Toyota zrobiła pewne nieuzasadnione oszczędności, za które musze odjąć gwiazdki: - Brak podświetlanych przycisków na kierownicy, w nocy nic nie widać - przyciski otwierania szyb nie mają auto (oprócz kierowcy). - w bagażniku wykładziny zrobione po taniości. Niby samochód za 70 tyś zł, super napęd ale szczegóły po prostu czynią ten samochód przeciętnym. W porównaniu z moją fiestą detale zaniżają całokształt yarisa. Rozważałem zamianę fiesty na coś w automacie. Yaris był brany pod uwagę ale niczym mnie do siebie nie przekonuje. Układ hybrydowy może i jest rewelacyjny ale nie jest aż tak oszczędny jak diesel. Niestety jest bardzo drogi i czyni yarisa średnio atrakcyjnym.
4,1
~Darek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Samochód naprawdę super. w porównaniu do samochodów z silnikiem diesla, zdecydowanie lepszy. Wielką przyjemność sprawia cisza w samochodzie. dostępna moc od 0 prędkości. Czym głębiej w miasto tym spalanie mniejsze. Auto zdecydowanie do miasta do ruchu podmiejskiego. Jazda do prędkości 110 jest przyjemnością, do 130 akceptowalne, niestety powyżej zaczyna się głośno. Głośno jest z powodu obrotów silnika, skrzyni CVT oraz kół i opływu powietrza. Prędkość max ok 180. do 160 da się jeździć jeśli ktoś pogodzi się z hałasem. pozostałe cechy jak wygoda, ergonomia, zawieszenie, komfort codziennej jazdy, biorąc pod uwagę, że jest to auto miejskie, uważam za wysoki.
3,3
~Darek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Pozbawiony emocji blaszany bębenek. Autko najlepiej dla kobiety wożącej dzieci do przedszkola. Faceta wykastruje na sposób toyotowo-hybrydowy, obserwowanie wskaźnika spalania działa hipnotyzująco. W sumie niczym mnie Yaris nie zachwycił, no może światła do jazdy dziennej są fajne. Środek to plastik-fantastik.
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW 2017-2020
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Yaris przy delikatnym operowaniu gazem, odwdzięcza się naprawdę niskim spalaniem. Mam tu na myśli nie przekraczanie 100 km/h. Ostatnio pokonałem trasę Katowice - Tihany (Balaton) i z powrotem, która wyniosła równo 1000 km. Jechałem drogami nie wymagającymi opłat, z żoną i trzyletnim dzieckiem oraz z załadowanym do pełna bagażnikiem i jedną torbą na tylnym siedzeniu. Spalanie równo 4 litry i ta cisza w aucie. Jeżeli, ktoś już wyrósł z "dzikowania", lub lubi spokojną jazdę, to naprawdę polecam ten silnik.
6,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Po miescie można zejść poniżej 3l na 100km. Na Autostradzie przy tempomacie 130 km/h spalanie 5,8. Na trasie bez autostrad od 3,5 na płaskim do 5 po górach. Mam taką Yariske prywatnie z Dieslem. Tylko w miescie przegrywa tak to zawsze pali mniej i dużo większa dynamika i bak wiekszy o 10l. W hybrydzie to naparstek na paliwo.
6,2
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Da się tym jeździć, zużywa 1 - 1,5 l paliwa mniej na 100km niż porównywalne pojazdy 75KM z silnikami 1.2, niestety bardzo kiepsko przyspiesza w zakresie 70 km/h+, przyzwoicie 0-50 km/h. formularz raportu nie przewiduje hybrydy, gdzie spalanie w jeździe miejskiej jest niższe niż na trasie. Realnie miasto 5,2 trasa 6.1 autostrada 7.2

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 19
Szarpanie kół przednich przy skręcie , haczenie jedynki
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2017
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
1.Wezwanie do serwisu Toyoty w sprawie niebezpiecznej poduszki powietrznej - błąd producenta poduszki. 2. Szarpanie kół przednich przy skręcie kierownicy - ten typ tak ma. 3. Nagminne problemy ze zmianą biegu pierwszego ( brak synchronizacji ?) . 4. Czujnik ciśnienia powietrza w oponach . Malutki czujnik posiada wbudowaną na stałe bateryjkę, która potrafi się w nim rozładować. Wymiana baterii jest niemożliwa . Wymiana tego drobiazgu w jednym kole , w serwisie Toyoty kosztuje 400zł .
Wadliwa poduszka powietrzna
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
W zimie b.r dowiedziałem się że mój yaris(rok 2016) ma wadliwą poduszkę powietrzną kierowcy i w razie wypadku możliwe że nie otworzyłaby się. Ale na szczęście zostałem wezwany na akcję serwisową i mi poduszkę wymienili więc teraz nie powinno już być żadnych problemów z tym. No ale jednak to jest usterka dość poważna. Co by było gdyby był jakiś wypadek i poduszka by się nie otworzyla? Kierowca mógłby się mocno poturbować albo nawet zginąć! Może ja bym w nic nie wjechał(choć nigdy tego nie wiadomo) za to mój Ojciec-owszem. W końcu rozwalił swoją pandę aż 5 razy! Planowałem tą toyotę sprzedać mu w kwietniu 2020 ale dobrze że tego nie zrobiłem. Miejmy nadzieje że w innych egzemplarzach już tą niebezpieczną usterkę naprawiono(myślę że poprawili, w końcu była duża akcja serwisowa). Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017