Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 4,7 m
Długość 3950 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1510 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Zwis przedni 810 mm
Zwis tylny 630 mm
Prześwit 135 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 286 l
Szerokość bagażnika 1257 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 710 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~awas4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Dobre auto, ale ma 2 minusy - ubogie wyposażenie i spore (jak na hybrydę) spalanie. Przebieg jest na razie niewielki więc nic nie stuka i nie puka, zawieszenie dość twarde, ale nierówności wybiera ładnie. Koszty użytkowania niemal nie istnieją, bo poza benzyną i oponami niczego nie zmieniam. Rozrząd na łańcuchu, silnik nie wyżyłowany, klocki hamulcowe zużywają się powoli (bo to hybryda). Wiadomo - za tę cenę kupi się starsze auto z segmentu C lub D znacznie lepiej wyposażone, bo w yarisach tylne szyby w prądzie to już luksus. Ja mam bogatszą wersję ale i tak podgrzewana jest tylko tylna szyba, fotele reguluje się manualnie, a wykończenie to najczęściej blacha i plastik. Moim zdaniem warto dopłacić nieco więcej i mieć kilka przydatnych bajerów niż przyoszczędzić kilka tys. i wozić się golasem bez kamerki cofania, podłokietnika i z szybami w korbie. Nie warto ,o ile nie planuje się jeździć wyłącznie po mieście, dopłacać do hybrydy. Te 3,5 litra podawane przez toyotę czy 4l podawane przez youtuberów można włożyć między bajki. Dojeżdżam yarisem do pracy 30km dziennie (po 15 w jedną stronę). Połowa trasy podmiejska (70-90km/h) i połowa w mieście (rano 50-60km/h, po południu lekkie korki). Nie wiem czy to wina tego, że korków za mało, czy tego, że trasa krótka i na zimnym silniku pali więcej, ale średnie spalanie na tej trasie (spokojna jazda w trybie eco, bez przekraczania 100km/h) wychodzi 5.5l/100km. Jest to drugi samochód na krótkie trasy, bo jazda tym po S-ce czy autostradzie to katorga. Spalanie wychodzi kwotowo drożej niż w moim zagazowanym 2.5 V6, a max rozsądna prędkość to 110km/h, bo później robi się głośno (z bezstopniową skrzynią brzmi to jak piła spalinowa pod maską) i drastycznie wzrasta spalanie. Vmax uzyskane na liczniku to 170km/h ale nie wyobrażam sobie jazdy kilkuset kilometrów z taką prędkością. Krótko mówiąc fajne auto do miasta i pod miasto, ale nie na dłuższe dojazdy. Da się wyprzedzić tira czy dziadka w matizie, nie oczekujcie jednak wyjątkowych wrażeń z jazdy. Słabo też ogrzewa. Jeszcze przy ok. 4 stopniach na plusie jedzie się komfortowo, poniżej tego jest chłodno, a przy mrozach można zapomnieć o nagrzanej kabinie (przynajmniej na tych moich 15km, tymczasem w zwykłym, niehybrydowym samochodzie po 6km jest już ciepło). Ponadto przy mrozach silnik spalinowy chodzi niemal non-stop i spalanie wzrasta do 6l/100km. Jeśli czyta to ktoś, kto zastanawia się nad zakupem takiego auta, to niech się nie przestraszy tym krytycznym opisem- to mimo wszystko fajne, ekonomiczne auto, ale lepiej chyba dołożyć do yarisa IV (większa moc przy mniejszym spalaniu) lub wziąć starszego priusa - cena podobna, spalanie podobne a wyposażenie bogatsze i więcej miejsca w środku.
4,1
~awas4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Dobre auto, ale ma 2 minusy - ubogie wyposażenie i spore (jak na hybrydę) spalanie. Przebieg jest na razie niewielki więc nic nie stuka i nie puka, zawieszenie dość twarde, ale nierówności wybiera ładnie. Koszty użytkowania niemal nie istnieją, bo poza benzyną i oponami niczego nie zmieniam. Rozrząd na łańcuchu, silnik nie wyżyłowany, klocki hamulcowe zużywają się powoli (bo to hybryda). Wiadomo - za tę cenę kupi się starsze auto z segmentu C lub D znacznie lepiej wyposażone, bo w yarisach tylne szyby w prądzie to już luksus. Ja mam bogatszą wersję ale i tak podgrzewana jest tylko tylna szyba, fotele reguluje się manualnie, a wykończenie to najczęściej blacha i plastik. Moim zdaniem warto dopłacić nieco więcej i mieć kilka przydatnych bajerów niż przyoszczędzić kilka tys. i wozić się golasem bez kamerki cofania, podłokietnika i z szybami w korbie. Nie warto ,o ile nie planuje się jeździć wyłącznie po mieście, dopłacać do hybrydy. Te 3,5 litra podawane przez toyotę czy 4l podawane przez youtuberów można włożyć między bajki. Dojeżdżam yarisem do pracy 30km dziennie (po 15 w jedną stronę). Połowa trasy podmiejska (70-90km/h) i połowa w mieście (rano 50-60km/h, po południu lekkie korki). Nie wiem czy to wina tego, że korków za mało, czy tego, że trasa krótka i na zimnym silniku pali więcej, ale średnie spalanie na tej trasie (spokojna jazda w trybie eco, bez przekraczania 100km/h) wychodzi 5.5l/100km. Jest to drugi samochód na krótkie trasy, bo jazda tym po S-ce czy autostradzie to katorga. Spalanie wychodzi kwotowo drożej niż w moim zagazowanym 2.5 V6, a max rozsądna prędkość to 110km/h, bo później robi się głośno (z bezstopniową skrzynią brzmi to jak piła spalinowa pod maską) i drastycznie wzrasta spalanie. Vmax uzyskane na liczniku to 170km/h ale nie wyobrażam sobie jazdy kilkuset kilometrów z taką prędkością. Krótko mówiąc fajne auto do miasta i pod miasto, ale nie na dłuższe dojazdy. Da się wyprzedzić tira czy dziadka w matizie, nie oczekujcie jednak wyjątkowych wrażeń z jazdy. Jeśli czyta to ktoś, kto zastanawia się nad zakupem takiego auta, to niech się nie przestraszy tym krytycznym opisem- to mimo wszystko fajne, ekonomiczne auto, ale lepiej chyba dołożyć do yarisa IV (większa moc przy mniejszym spalaniu) lub wziąć starszego priusa - cena podobna, spalanie podobne a wyposażenie bogatsze i więcej miejsca w środku.
4,0
~swen
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Trochę przechwalone auto. Główna zaleta to wygląd i łatwość odsprzedania. W tym segmencie i przedziale cenowym można znaleźć coś wygodniejszego i lepiej wyposażonego. Bardzo ostro działające hamulce. Może to kwestia regulacji a jeżeli nie to trzeba mieć "bardzo lekką nogę". Brak osłony pod silnikiem - nie przewidziano w tym modelu. Za to dużo miejsca koło silnika dającego łatwy dostęp przy naprawie. To samo z plastikowymi nadkolami tylnych kół (nie przewidziano) a szkoda, gdyby była możliwość dokupienia było trochę ciszej. Drogi serwis gwarancyjny.
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting
4,9 – 6,4
l/100 km
5,2
l/100 km
4,9 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Generalnie narazie rewelacji nie ma przejechałem 3000 km wszystko po mieście w krakowie. Najlepsze spalanie którymi się udało osiągnąć to 4,7 i to jeszcze nie w krakowie tylko jadąc sześdziesiąt kilometrów na godzinę z Balic do krakowa. Osiągnięcie spalania poniżej 5 l graniczy z cudem. Oczywiście na krótkich odcinkach ja dząc tylko na baterii może koło 4,5 l pokazuje ale jak włącza się silnik spalinowy który praktycznie cały czas jest zimny to spalanie wzrasta drastycznie. Przy 70 km/h stałej prędkości włącza się już silnik spalinowy wtedy spalanie jest na poziomie pięć i pół do 6 l zależy czy się jedzie z Górki czy nie. jeżeli komuś się uda osiągnąć w mieście poniżej 5 l to proszę o kontak: skilahcim@gmail.com, chętnie dowiem się jak to zrobić:)
6,8
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
LPG trasa +/- 100km dziennie - Trasa przebiega przez wioski i male miasto, 6,08 przy przejechaniu 330km bez AC, 7,57 przy przejechaniu 439km AC na full w obie strony w tym zestawieniu więcej było miasta i jazda na autostradzie 130km/h. Średnie spalanie 6,83 przy przejechaniu 3633km, średni koszt przejechania 100km to około 12,50. Instalacja STAG taniej to tylko Nissan Leaf
4,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Auto idealne do miasta. Jeździ nim moja żona do pracy, na odległość ok.7-8km. Latem zużycie paliwa spokojnie ok. 4,3 l na 100km., zimą troszkę więcej ale nie przekracza 5,0 l. Na trasie nie oszczędzając samochodu, ok. 100-120km/h spala max 5,0l. Toyota jest super.

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 19
Szarpanie kół przednich przy skręcie , haczenie jedynki
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2017
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
1.Wezwanie do serwisu Toyoty w sprawie niebezpiecznej poduszki powietrznej - błąd producenta poduszki. 2. Szarpanie kół przednich przy skręcie kierownicy - ten typ tak ma. 3. Nagminne problemy ze zmianą biegu pierwszego ( brak synchronizacji ?) . 4. Czujnik ciśnienia powietrza w oponach . Malutki czujnik posiada wbudowaną na stałe bateryjkę, która potrafi się w nim rozładować. Wymiana baterii jest niemożliwa . Wymiana tego drobiazgu w jednym kole , w serwisie Toyoty kosztuje 400zł .
Wadliwa poduszka powietrzna
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
W zimie b.r dowiedziałem się że mój yaris(rok 2016) ma wadliwą poduszkę powietrzną kierowcy i w razie wypadku możliwe że nie otworzyłaby się. Ale na szczęście zostałem wezwany na akcję serwisową i mi poduszkę wymienili więc teraz nie powinno już być żadnych problemów z tym. No ale jednak to jest usterka dość poważna. Co by było gdyby był jakiś wypadek i poduszka by się nie otworzyla? Kierowca mógłby się mocno poturbować albo nawet zginąć! Może ja bym w nic nie wjechał(choć nigdy tego nie wiadomo) za to mój Ojciec-owszem. W końcu rozwalił swoją pandę aż 5 razy! Planowałem tą toyotę sprzedać mu w kwietniu 2020 ale dobrze że tego nie zrobiłem. Miejmy nadzieje że w innych egzemplarzach już tą niebezpieczną usterkę naprawiono(myślę że poprawili, w końcu była duża akcja serwisowa). Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 4
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting