Szukaj

Informacje o Toyota Yaris II Hatchback 5d

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Auta małe
Druga generacja Toyoty Yaris (oznaczona symbolem XP90) produkowana była w latach 2005-2011 (w Polsce oferowana od 2006 roku). Pod względem stylistycznym Yaris II bardzo przypominał swego poprzednika, pomimo tego że jego sylwetkę odnowiono i unowocześniono, a samo nadwozie znacząco zwiększyło swoje rozmiary. Podobnie jak model pierwszej generacji, tak Toyota Yaris II była jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. Na rynku japońskim auto nadal funkcjonowało jako Vitz. W Kanadzie i Stanach Zjednoczonych oferowane było także w wariancie sedan (jako Toyota Belta). Na rynkach azjatyckich od roku 2011, druga generacja Yarisa sprzedawana była pod marką Daihatsu Charade.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris II Hatchback 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10 m
Promień skrętu 5 m
Długość 3750 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1530 mm
Rozstaw osi 2460 mm
Rozstaw kół - przód 1470 mm
Rozstaw kół - tył 1460 mm
Zwis przedni 565 mm
Zwis tylny 565 mm
Prześwit 130 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1865 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1390 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1270 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 735 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 272 l
Wysokość bagażnika 910 mm
Szerokość bagażnika 1310 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1325 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Adam
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Auto najlepsze z możliwych do miasta. Samochód bardzo bardzo mało pali skrętny jest również bardzo (5×5 metrów i auto zawróci beż problemu) zaparkuję wszędzie gdzie się da wjedzie w takie miejsca gdzie słaby kierowca by rowerem nie wjechał. Auto świetne do miasta jako drugie Auto, na zakupy do pracy na odległość 20km spisuje się wręcz idealnie. Na dłuższe podróże nie jest to najlepsze Auto. Obiektywne 3 gwiazdki ponieważ Auto ma tylko 2 poduszki powietrzne i osobiście czuł bym się bezpieczniejszy w większym aucie na podróże 200km +. Ogólnie bardzo polecam.
4,9
~xacax
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Bardzo rozpisałem się pod każdą sekcją, zapraszam do rozwinięcia, ale zbierzmy to do kupy... Autkiem jestem zauroczony pod względem ergonomii, ekonomiczności i miejsca w środku. Wnętrze zaskakuje przestronnością, gdyż z zewnątrz wydaje się małą puszką. Masa schowków i skrytek jest nieoceniona przy codziennym użytkowaniu, przesuwna tylna kanapa staje się ficzerem dostosowującym wnętrze do wielu potrzeb chwili. Mimo małych niedogodności w trzymaniu bocznym, pozycja za kierownicą jest przyjemna i nie męcząca przy statystycznym wzroście, a widoczność bardzo dobra. Autko prowadzi się pewnie, mając jednak na uwadze, że zarówno zawieszenie jak i układ kierowniczy bardziej basują do miasta niż do połykania kilometrów na autostradach. Silnik jest ekonomiczny, elastyczny i przyjemny dla ucha, a ze skrzynią też można się polubić. Uwagi po tylu latach na pewno wymaga podwozie i karoseria - korozją warto zająć się zanim wystąpi.
2,9
~D
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
Pierwsza Toyota i spore rozczarowanie. Kupiony na fali pozytywnych komentarzy o samochodach tej marki, mający gwarantować bezawaryjną jazdę i tanią eksploatację, a tak nie jest. Sam silnik się broni, bo nie sprawia problemów, pali mało i przy tym pozwala bez większego problemu wyprzedzać w trasie, dobre jest zawieszenie poza stablizitorami, które szybko padają. Jednak jeśli chodzi o kwestie bezawaryjności, to tak różowo już nie jest: problemy ze skrzynią biegów, uszczelniaczem półosi, przegubem, pompą, padającym podświetleniem elementów deski rozdzielczej i paroma innymi pierdółkami. Może nie byłyby tak uciążliwe, gdyby nie ceny wielu części, a te potrafią być chore porównując do konkurencji spod logotypów: VW, Skody, Seata, Peugeota, Opla czy Citroena. Jeżeli chodzi o części eksploatacyjne, to też tanio nie jest. Drogie tarcze, bębny, wycieraczki, a cena kółka napinacza, to jakaś abstrakcja. Kiepski układ kierowniczy, przekazuje mało informacji o tym co się dzieje z przodu, słabe wyciszenie, do jazdy po drodze szybkiego ruchu, a tym bardziej autostradzie ten samochód się kompletnie nie nadaje, niewygodne fotele ze zbyt wysoką pozycją przez którą bolą nogi na dłuższych trasach, fatalna ergonomia z głupim sposobem zmiany intensywności podświetlenia wskaźników, umiejscowieniem bolca komputera pokładowego, brak podświetlenia niektórych przycisków, na przykład sterowania lusterek, mała tylna szyba ze złym umiejscowieniem wycieraczki (pewnie nie chciało się zmieniać strony przystosowując samochód do ruchu prawostronnego) przez co w zimę i na jesieni z powodu warunków atmosferycznych tworzy się olbrzymi słupek C, który bardzo psuje widoczność do tyłu. Kiepska jest też skrzynia biegów. Nie oczekuję tutaj precyzji, ale taka Kia Picanto bije Yarisa pod tym względem na głowę. Przy dłuższym staniu bywają duże problemy z wbiciem wstecznego, trzeba mieszać biegami żeby wbić wsteczny bieg. Zawieszenie o ile jest pancerne poza łącznikami stabilizatorów, to jest bardzo niekomfortowe na drogach gorszej jakości, samochód zachowuje się jak piłeczka, a do tego próbuje urozmaicić podróż skrzypiącą deską rozdzielczą, która jest spasowana bardzo niechlujnie. Materiały słabej jakości, plastikowy podłokietnik w drzwiach, to nieporozumienie. Kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne podwozia i nadkoli, to norma w japońskich samochodach, tak samo jak bardzo słaby lakier i tutaj nie ma wyjątku. Lakier rysuje się bardzo szybko i wygląda po prostu fatalnie. Podsumowując. Jeśli chodzi o silnik, widoczności, trwałość zawieszenia jest dobrze, ale koszty eksploatacyjne i cięcia materiałowe skutecznie zniechęcają od tego modelu i marki. Nie oczekuję od zwykłego samochodu sportowych doznań, ale ten w zamian nie oferuje nawet sensownego komfortu i taniej eksploatacji.

Usterki Toyota Yaris II

Liczba wpisów: 24
Wentylator dmuchawy
  • Toyota Yaris II Hatchback 3d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2011
  • instalacja elektryczna
Dotyczy Toyoty Yaris rocznik 2010. Wiosną br lekko uderzyłem przednią częścią prawej strony w przeszkodę. Byłem zmuszony wymienić skraplacz klimatyzacji z powodu przecieku. Od tej pory wystąpiły problemy z wentylatorem dmuchawy: niezależnie czy klimatyzacja była włączona czy wyłączona powyżej 25 stopni Celsjusza (na zewnątrz) dmuchawa 1. nie podejmowała pracy 2. przestawała pracować, ale po kilkunastu minutach znowu się uruchamiała 3. występowały falujące obroty nadmuchu 4. występowała mała wydajność nadmuchu na poszególnych biegach. Wymieniłem rezystor dmuchawy. Nic to nie dało. Odgrzybiłem klimatyzację i wymieniłem filtr filtr kabinowy z powodu pojewienia się nieprzyjemnego zapachu (filtr był w dość dobrym stanie). W czasie 2 tygodni zauważyłem, że problemy z dmuchawą występują dopiero powyżej 30 stopni Celsjusza, a potem nie było już problemu w temperaturze powyżej 35 stopni Celsjusza (wyższych temperatur na zewnątrz już nie było). Klimatyzacji używałem ostatnio znacznie częściej z powodu upałów. Nie mam żadnych zastrzeżeń do jakości pracy klimatyzacji kiedy pracuje i gdy nie występują zmienne obroty lub mała wydajność nadmuchu. Proszę o radę gdzie mam udać się w tej sprawie kiedy problem powróci (nie wierzę w samonaprawienie).
Oczekuje na rozwiązanie
Automatyczna skrzynia biegów
  • Toyota Yaris II
  • układ napędowy
  • 205 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Toyota Yaris 2006 r automat Problem dotyczy skrzyni biegów , gdy zwarniam bieg az do zatrzymania auto przełańcza się w tryb awaryjny. Pokazuje się kontrolka koło zębate i wówczas muszę zgasić silnik odczekać ok 3min po czym jest ok. Podpięta do komputera nie wykazuje błędów Wymiana sprzęgła 2 lata temu. Jaka jest przyczyna ?
Korozja podwozia
  • Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW 2005-2011
  • części blacharskie
  • 200 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
W yarisce z 2006r.mimo zabezpieczenia podwozia dodatkowego widac jak ,,Ruda ,, wychodzi z dnia na dzien.przy przebiegu 205tys.km tylne przewody hamulcowe przerdzewialy przez co uniemozliwolo mi to jazde. Wymienilem i jest ok.
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 19
4,5
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 300 OBD
przebieg: 44 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
LPG tech 324 OBD na reduktorze AC R01, wtryski Yeti. Spalanie miejskie do 8l latem, do 9l zimą, przy czym znacznie podnosi się spalanie benzyny na rozruch w niskich temperaturach. Autostradowe 140km bez zamulania, ze standardowymi u nas hamowaniami i przyspieszeniami przez mistrzów lewego pasa owocuje spalaniem w okolicach 8-8.5L. Zagazowany przy 44tys przebiegu, aktualnie...
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Po wielu tygodniach sprawdzania opinii, testów na temat instalacji lpg w yarisie, podjąłem decyzję o montażu. Wielu polecało staga bo ble..ble...ble...itp. Zaczerpnąłem opinii kilku właścicieli nauk jazdy i powiedzieli, jeśli tankuje się dobry gaz i pilnuje przeglądów to najlepiej sprawdzają sie instalacje brc. nie żadne stagi czy inne tam instalki. Oczywiście gwarancja...
4,5
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
A mówili żeby nie montować,że się nie sprawdzi,a na forach to samo;nie montować,silnik nie da rady,gniazda zaworowe się wypala i takie tam jeszcze bleble.A tu proszę 20000km na gazie i wszystko ok.Zaznaczam ,że jest to L-ka nauka jazdy,więc kierowców wielu.I proszę, nic złego się nie dzieje a jaka oszczędność.A na gniazda panowie lubryfikator konieczny i nie ma stresu.Aha..i...
Toyota Yaris II Hatchback 5d