Szukaj

Informacje o Toyota Yaris II Hatchback 3d

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Auta małe
Druga generacja Toyoty Yaris (oznaczona symbolem XP90) produkowana była w latach 2005-2011 (w Polsce oferowana od 2006 roku). Pod względem stylistycznym Yaris II bardzo przypominał swego poprzednika, pomimo tego że jego sylwetkę odnowiono i unowocześniono, a samo nadwozie znacząco zwiększyło swoje rozmiary. Podobnie jak model pierwszej generacji, tak Toyota Yaris II była jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. Na rynku japońskim auto nadal funkcjonowało jako Vitz. W Kanadzie i Stanach Zjednoczonych oferowane było także w wariancie sedan (jako Toyota Belta). Na rynkach azjatyckich od roku 2011, druga generacja Yarisa sprzedawana była pod marką Daihatsu Charade.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Toyota Yaris II Hatchback 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,4 m
Promień skrętu 4,7 m
Długość 3750 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1530 mm
Rozstaw osi 2460 mm
Rozstaw kół - przód 1480 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Marek Zielarski
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Fajne autko. Nie spodziewałem się że w środku jest tyle miejsca biorąc pod uwagę wielkość tego wozidełka. Fotele choć mają już swoje lata mogą być-jak na razie plecy nie bolą nawet jak się trafiły dluższe wyjazdy. Silnik ma niby 69 koni, ale nie powala. Do spokojnej jazdy zupełnie wystarcza. Spalanie bardzo niskie-średnie wychodzi między 4,7 a 5. Nie sugeruję się komputerem (który pokazuje jeszcze mniej o ok. 0,3l ) tylko tankuję do pełna i obliczam z przejechanych kilometrów. Na trasie jadąc spokojnie 80-90 można osiągnąć spalanie w granicach 4 l. Dodam jeszcze że 80 % mojej jazdy to trasa-dojeżdżam nim do pracy oddalonej o prawie 30km.Auto mam ponad dwa lata, przekechałem nim prawie 50 tys. i w tym czasie wymieniłem klocki i łożysko z piastą z tyłu. No ale to są zwykłe elementy eksploatacyjne.
4,4
~marcus
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Dziwią mnie tu pewne wpisy, więc ujmę to tak. Auto rewelacyjne. Trzeba jednak pamiętać z czym porównujemy. Jezeli ktoś mysli, że za takie pieniądze powinien mieć zegarek z wodotryskiem, to może się srodze zawieść. Przez trochę ponad rok przejechałęm autem ponad 100 tysi. Pracowałem na nim jako przedstawiciel, więc raczej można sobie wyobrazić, jak wygladała codzienność. Ja o auta staram się dbać, ale jendak codziennie trzeba było wsiadać i jechać. Wygodne, dużo miejsca (zdecydowanie nie jestem mały) dla mnie bomba!!! Piszę o dieslu, bo wcześniej podobny temat przerabiałem na benzynie i to był dramat. Dwie zupełnie inne bajki. Ogólnie jak się wie czym się jeździ i z jakimi autami można ewentualnie porównać Yarisa, to wnioski powinny być pozytywne ;)
3,7
~Pooti
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Pozytywne zaskoczenie. Auto kupione po przedstawicielu handlowym z przebiegiem 270 tys. km. Silnik bardzo oszczędny (spalanie około 4,3 przy spokojnej jeździe) i bardzo dynamiczny (mała masa spora pojemność, turbina).
Średnie spalanie dla Toyota Yaris II Hatchback 3d
5,5 – 6,0
l/100 km
5,3
l/100 km
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,7
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Witam chciałem podzielić się twoim opinią moja mama posiada od nowości salonu Toyotę Yaris w drugiej generacji 2006 rok produkcji z jednolitrowym silnikiem benzynowym co tu dużo mówić jest to w 100% auto na miasto albo na krótkie trasy z powodu małej pojemności silnika auto ma strasznie krótkie biegi ja przy prędkości 70 km/h mam 2000 obrotów ja zawsze paliwo tankuję na circle byłem statoilu moim zdaniem najlepsze paliwo dużo czynników wpływa na spalanie klasa opon bardzo duży wpływ jakość oleju który się wlewa do silnika stan samego silnika może ktoś nie będzie wierzył albo i będzie mojej mamy Toyota na mieście pali 4,5 l komputer pokazuje 4 i 8 ale komputer to jest tylko komputer ja zawsze przeliczam normę z tankowania od pełnego do pełnego od pełnego do pełnego to po mieście przy normalnej jeździe 4,5 l na trasie 4 l najniżej ile mi się udało zejść to 3 i 8 litra na trasie ale to naprawdę przy prędkości 70 80 na godzinę poza terenem zabudowanym bo moja mama miała operację na kolano i teraz przez parę miesięcy nie może jeździć samochodem więc żeby nie stał w garażu ja go użytkuje już od miesiąca i zawsze tankuję do drugiego odbicia raz odbije pistolet poczekam parę sekund i jak znowu mi odbije pistolet czyli wiem że mam zatankowane na fulla i potem jak wyjeżdża cały zbiornik znowu tankuje do drugiego odbicia czyli pod sam korek przeliczam kilometry i zatankowane litry to spalanie latem w cyklu miejskim wychodzi 4,5 l
7,2
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Z niepokojem podszedłem do instalacji gazowej. Każdy mówił że do tak małego silnika to kompletnie nie warto zakładać instalacji gazowej. NIE PRAWDA! Jeździsz tanio? Może być jeszcze taniej. Gaz w Yarisie sprawuje się rewelacyjnie, zamontowana instalacja to STAG 4+ z 5 letnią gwarancją. Mimo małej mocy samochodu nie ma odczucia spadku jakiejkolwiek mocy. Przełączanie się na gaz jest niezauważalne. Wszystkim gorąco polecam bo warto. Jeśli chodzi o spalanie to przy "ciężkiej nodze" o ile o takiej można mówić w przypadku tego samochodu to nie przekracza ono 8L/100km. Średnio spalanie jeżdżąc po mieście to ok 7-7,5L/100km.
5,0
Toyota Yaris II
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
4.8 - przeważnie na trasie Dąbrowa Górnicza - Chorzów 50/50 Miasto/Trasa 5.8 - Na zimnym silniku ( Odcinek do 14 kilometrów) - głównie zimą. 4.4 - Okres wakacyjny: trasa Dąbrowa Górnicza - Kraków Na trasie jeżdżę spokojnie, powyżej setki staram się nie wyprzedzać (bo za bardzo nie ma czym) Jak jeżdżę po mieście w dzień to dynamicznie, ale też rzadko kiedy przekraczam 5litrów na setkę. W nocy stosuje się do eco-drivingu i czasem spalanie w mieście zatrzymuje się na 4,5 litra na setkę.

Usterki Toyota Yaris II

Liczba wpisów: 25
Awaria silnika
  • Toyota Yaris II Hatchback 5d
  • silnik
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Silnik jest wyjątkowo awaryjny. Generalny remont silnika przy przebiegu 20 tysięcy. Powodem były nagary, szybko wybierające się pierścienie tłokowe. Wymieniono korbowody, cylindry, rozrząd. Przy przebiegu 57 000 km kolejna awaria tego samego typu. Samochód przejechał bez konieczności kapitalnego remontu silnika 37 000 km. Zalewaniem olejem 0w20 Toyoty nic nie dało oraz jeżdżenie poza miastem. Nie polecam toyot. Dramat jakiś. Nie wiem skąd dobre opinie. Ja co zapytam kogoś to narzeka na poważne usterki silnika.
Wentylator dmuchawy
  • Toyota Yaris II Hatchback 3d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2011
  • instalacja elektryczna
Dotyczy Toyoty Yaris rocznik 2010. Wiosną br lekko uderzyłem przednią częścią prawej strony w przeszkodę. Byłem zmuszony wymienić skraplacz klimatyzacji z powodu przecieku. Od tej pory wystąpiły problemy z wentylatorem dmuchawy: niezależnie czy klimatyzacja była włączona czy wyłączona powyżej 25 stopni Celsjusza (na zewnątrz) dmuchawa 1. nie podejmowała pracy 2. przestawała pracować, ale po kilkunastu minutach znowu się uruchamiała 3. występowały falujące obroty nadmuchu 4. występowała mała wydajność nadmuchu na poszególnych biegach. Wymieniłem rezystor dmuchawy. Nic to nie dało. Odgrzybiłem klimatyzację i wymieniłem filtr filtr kabinowy z powodu pojewienia się nieprzyjemnego zapachu (filtr był w dość dobrym stanie). W czasie 2 tygodni zauważyłem, że problemy z dmuchawą występują dopiero powyżej 30 stopni Celsjusza, a potem nie było już problemu w temperaturze powyżej 35 stopni Celsjusza (wyższych temperatur na zewnątrz już nie było). Klimatyzacji używałem ostatnio znacznie częściej z powodu upałów. Nie mam żadnych zastrzeżeń do jakości pracy klimatyzacji kiedy pracuje i gdy nie występują zmienne obroty lub mała wydajność nadmuchu. Proszę o radę gdzie mam udać się w tej sprawie kiedy problem powróci (nie wierzę w samonaprawienie).
Oczekuje na rozwiązanie
Automatyczna skrzynia biegów
  • Toyota Yaris II
  • układ napędowy
  • 205 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Toyota Yaris 2006 r automat Problem dotyczy skrzyni biegów , gdy zwarniam bieg az do zatrzymania auto przełańcza się w tryb awaryjny. Pokazuje się kontrolka koło zębate i wówczas muszę zgasić silnik odczekać ok 3min po czym jest ok. Podpięta do komputera nie wykazuje błędów Wymiana sprzęgła 2 lata temu. Jaka jest przyczyna ?
Toyota Yaris II Hatchback 3d