Szukaj

Informacje o Toyota RAV4 III MPV Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Już najmniejszy, 2-litrowy motor benzynowy całkiem dobrze napędza auto. Wiadomo, terenówka z ponad 150KM pod maską nie ma za wiele wspólnego z wysokim tętnem, ale jeśli w grę wchodzi cena, to nie warto takiej wersji skreślać – nieco ponad 10 sekund do 100km/h wystarczy nawet na trasie. Coś mocniejszego oczywiście też się znajdzie. 2.4l 170KM jest najlepszym wyborem w tym aucie – pozwala wyprzedzać bez strachu o własne życie nawet do 120km/h, szybciej i tak nie ma gdzie jeździć. Flagowy motor ma ponad 260KM i 3.0l pojemności – dla rozrzutnych w sam raz. Jeśli chodzi o diesla – RAV4 można dostać z motorem 2.2-litrowym o mocach od 136, poprzez 150, a kończąc na 180KM. Ten pierwszy jest trochę za słaby, ale wersje co najmniej 150-konne sprawdzą się już dużo lepiej w praktycznie każdych warunkach. Nie trzeba dodawać, że najlepiej kupić tą najmocniejszą, ale to już inna półka cenowa.
czytaj więcej
Powagosław
RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2231 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000-2800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Toyota RAV4 III MPV Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW 2010-2012
8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW
RAV4 z 2010 roku jeżdżę od nowości. Kupiona w salonie Toyoty. Właśnie wchodzę w 9 rok użytkowania i jak na razie bez żadnych usterek. Wymieniam tylko, olej, klocki filtry, wycieraczki itp. Jeżdżę nie dużo bo obecnie rav4 ma na liczniku lekko ponad 80 tyś. Bardzo dobra kultura pracy silnika. Ma odpowiedni zapas mocy, nawet porządnie zapakowana ma autostradzie przy wyższych prędkościach nie braknie mocy by przyśpieszyć. Bardzo dobra w terenie, na śniegu. Mieszkam na wsi gdzie jak zawieje to muszę się przedzierać wiejską drogą przez duże zaspy. W tym roku kupiłem nowe zimówki (Nokian- polecam wszystkim) i teraz idzie po śniegu jak ratrak ;) Jedyny minus jaki widzę, to oczekiwałbym niższego spalania. Obecne niemieckie silniki 3.0 Tdi potrafią palić podobnie przy znacznie większej mocy i przyśpieszeniu. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
9,8
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Na mieście nie mniej jak 9,3l trasa drogi krajowe do 120 km/h i do 2100 rpm to 9,3 litra. Trasa A1+S8 powyżej 130km/h do 160 km/h to 10 litrów powyżej 160 km/h - 11 litrów (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
7,7
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW
Toyota RAV4 III MPV Facelifting