Szukaj

Informacje o Toyota RAV4 III MPV Facelifting 2.2 D-CAT 150KM 110kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Już najmniejszy, 2-litrowy motor benzynowy całkiem dobrze napędza auto. Wiadomo, terenówka z ponad 150KM pod maską nie ma za wiele wspólnego z wysokim tętnem, ale jeśli w grę wchodzi cena, to nie warto takiej wersji skreślać – nieco ponad 10 sekund do 100km/h wystarczy nawet na trasie. Coś mocniejszego oczywiście też się znajdzie. 2.4l 170KM jest najlepszym wyborem w tym aucie – pozwala wyprzedzać bez strachu o własne życie nawet do 120km/h, szybciej i tak nie ma gdzie jeździć. Flagowy motor ma ponad 260KM i 3.0l pojemności – dla rozrzutnych w sam raz. Jeśli chodzi o diesla – RAV4 można dostać z motorem 2.2-litrowym o mocach od 136, poprzez 150, a kończąc na 180KM. Ten pierwszy jest trochę za słaby, ale wersje co najmniej 150-konne sprawdzą się już dużo lepiej w praktycznie każdych warunkach. Nie trzeba dodawać, że najlepiej kupić tą najmocniejszą, ale to już inna półka cenowa.
czytaj więcej
Powagosław
RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2231 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000-2800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 86 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
2,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Toyota RAV4 III MPV Facelifting