Szukaj

Informacje o Toyota RAV4 III MPV Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana w latach 2006-2012, trzecia generacja Toyoty RAV4 powstała tym razem na całkowicie nowej płycie podłogowej. Względem poprzednika odróżniała się radykalnie także rozmiarami, a jego sylwetkę gruntownie przeprojektowano. Samochód dwukrotnie przechodził modernizacje – w roku 2009 oraz 2011. Auto zostało zwycięzcą konkursu na Samochód Roku 2007 w Kanadzie, w kategorii SUV-ów. W oparciu o Toyotę RAV4, stworzono większy model Vanguard, dostępny jednak jedynie w Japonii. Druga generacja wersji elektrycznej auta (RAV4 EV) została wprowadzona na rynek w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4. ~Luzacjusz

Toyota RAV4 III MPV Facelifting – wybierz silnik

NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4445 mm
Szerokość 1815 mm
Wysokość 1720 mm
Rozstaw osi 2560 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Zwis przedni 910 mm
Zwis tylny 975 mm
Prześwit 180 mm
Prześwit 4x4 180 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 410 l
Wysokość bagażnika 991 mm
Szerokość bagażnika 1335 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 785 mm
Kąt natarcia 28 stopnie
Kąt rampowy 20 stopnie
Kąt zejścia 24 stopnie
Głębokość brodzenia 500 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Toyota RAV4 III MPV Facelifting
9,4
l/100 km
7,3 – 8,6
l/100 km
11,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.2 D-CAT 177KM 130kW
RAV4 z 2010 roku jeżdżę od nowości. Kupiona w salonie Toyoty. Właśnie wchodzę w 9 rok użytkowania i jak na razie bez żadnych usterek. Wymieniam tylko, olej, klocki filtry, wycieraczki itp. Jeżdżę nie dużo bo obecnie rav4 ma na liczniku lekko ponad 80 tyś. Bardzo dobra kultura pracy silnika. Ma odpowiedni zapas mocy, nawet porządnie zapakowana ma autostradzie przy wyższych prędkościach nie braknie mocy by przyśpieszyć. Bardzo dobra w terenie, na śniegu. Mieszkam na wsi gdzie jak zawieje to muszę się przedzierać wiejską drogą przez duże zaspy. W tym roku kupiłem nowe zimówki (Nokian- polecam wszystkim) i teraz idzie po śniegu jak ratrak ;) Jedyny minus jaki widzę, to oczekiwałbym niższego spalania. Obecne niemieckie silniki 3.0 Tdi potrafią palić podobnie przy znacznie większej mocy i przyśpieszeniu.
8,1
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Komputer pokładowy zaniża spalanie o ok. 0.2 litra, czyli do wyników z komputera dodałem tą wartość. Delikatna jazda w granicach 60-80 bez zatrzymywania się to nawet 5.6l, ale takie sytuacje zdażają się tylko na krótkich odcinkach. Sporadyczne czerwone światła generują ok 6.8l (oczywiście tu też delikatna jazda). Na trasie 110-120 to ok. 7.5 do 8.5l, przy prędkości powyżej 140 to ok 9.5l. Unikam jazdy powyżej 160km, bo spalanie jest pomiędzy 10-11l. W tabelce podałem dane po przejechaniu całego zbiornika. W trybie sport przy dynamicznej jeździe pali zdecydowanie powyżej 12l.
10,8
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Ceny na serwisie takie jak wszędzie mniej więcej, choć w porównaniu do subaru, którym wcześniej jeździłem zdecydowanie niższe. Spalanie wyższe niż to producenci zachwalali i brak możliwości przerobienia na gaz jeżeli zależy nam na gwarancji. Ponoć toyota się wycofała z tej opcji, co uważam za błąd, bo przy autach tego typu, jest to często brane pod uwagę. Pojemność baku ponoć wynosi 55 albo 60 L (nie pamiętam) natomiast przy doprowadzeniu komputera do wyświetlenia Range 5 km, nie wejdzie więcej niż 50 l co przy tym spalaniu jest bardzo uciązliwe.
Toyota RAV4 III MPV Facelifting