Szukaj

Informacje o Toyota Proace II Verso Medium 2.0 D-4D 177KM 130kW od 2017

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Dostawcze

Wszystkie zespoły napędowe wraz ze skrzyniami biegów, które montowane są w nowej Toyocie ProAce to konstrukcje koncernu PSA. Wszystkie silniki to 4-cylindrowe konstrukcje wysokoprężne, które spełniają emisję spalin Euro 6 i wyposażone są w technologię SCR.

Powagosław
Dziwne posunięcie Toyoty i to nie dlatego, że jej inwencja w stworzeniu tego modelu ograniczyła się do przyklejenia swojego znaczka do „eurovana” Fiata, Citroena i Peugeota. Najbardziej kuriozalne jest, że to, co Toyota reklamuje jako nowy model, to dzieło z 2007 roku. ~Powagosław
Luzacjusz
W gabinetach prezesów Toyoty wyświetlają chyba „Rejs”, a na pamięć uczą się kwestii o piosenkach, które lubimy najbardziej (te, które już znamy). Warto zapamiętać tego Proace’a. Ten przykład rebrandingu powinni pokazywać na studiach i konferencjach jako najgorszy w dziejach motoryzacji. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,7 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 25% / przeciw: 75%

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Karoseria - Widoczność - Całokształt

Wybrane oceny

4,1
~Rita Raciborska
Toyota Proace II
Verso Medium 2.0 D-4D 177KM 130kW
Żałosny zakup Proace w Toyota Poznań Centrum. Zakupiona Proace z 2022 roku była do odbioru 2 miesiące po deklarowanym terminie - nieważne, bo gwóźdź programu jest taki, że dostaliśmy inny model niż ten, który zamówiliśmy! Nasz model nie ma kamery cofania, spryskiwaczy reflektorów, gniazdka 220V i kilku innych rzeczy, za które dopłacaliśmy specjalnie JEDYNE 17.800zł! Kamery nie da się już domontować, dealer z Poznania zaproponował domontowanie dodatkowego ekranu do kamery cofania: serio? Kupujesz auto za 250.000 żeby mieć nasyfione ekranami na kokpicie bo ktoś zawalił sprawę i nie doczytał na czas maili od producenta?! Aplikacja Android Auto nie działa, testowana już na wszystkich telefonach rodziny i z żadnym się nie połączyła, badziewie! Za brakujące elementy wyposażenia nie dostaliśmy do tej pory zwrotu pieniędzy a salon nie poczuwa się do żadnej rekompensaty za opóźnienie i wydanie klientowi złego modelu. Nie polecam nikomu
4,0
~Sebastian
Toyota Proace II
Verso Medium 2.0 D-4D 177KM 130kW
Wersja VIP. Po roku użytkowania myślę, że mogę już pokusić się o pewnie podsumowania. Na pewno dramatem są boczne drzwi elektryczne - odrobina nierówności (dziura, krawężnik) i już jest problem żeby zamknąć czy otworzyć drzwi. Powtarza się to dość nagminnie - powodzenia, kiedy auto stoi jedną stroną na krawężniku. Drugą gigawadą jest stanowczo zbyt miękkie zawieszenie - pasażerowie w 3 rzędzie prawie zawsze mają efekty choroby lokomocyjnej - nawet Ci, którzy dotychczas nigdy nie mieli problemów. Wydaje mi się, że będę musiał przerabiać na własny koszt. Załadowanie kilkuset kilogramów sprawia, że prowadzimy jacht nie samochód. Ogromny minus.
5,0
~Ryszard
Toyota Proace II
Verso Medium 2.0 D-4D 177KM 130kW
Wersja long Auto super się prowadzi Własnie odebrałem z salonu 2 w manualu Przed kupnem robiłem jazde prubna Renault trafik - dno w porównaniu z toyota , i transitem Tourneo Custom trochę lepiej od traffika ale też bardzo słabo

Usterki Toyota Proace II

Liczba wpisów: 19
Usterka ABS, ESP, brak tempomatu, usterka silnika
  • Toyota Proace II Furgon Compact
  • układ hamulcowy
  • 314 tys. km
Zapaliło się podczas jazdy. Jak się uruchamia pojazd to na początku jest czysto na wyświetlaczu A za chwilę pojawiają się po sobie usterka abs i esp i usterka silnika. Wyświetla się brak asystenta ruszania pod wzniesienie i nie ma tempomatu. Stało się to 20 kwietnia A w serwisie termin na diagnostykę na 5 maja - cyrk. Pomierzyłem opory czujnikow ABS i maja podobne wartości tzn przód jakieś 50 k ohm lewa i prawa strona, a tył jakieś 500 k om. Wysokie te wartości ale może te nowe czujniki takie mają? W wiazkach do czujników ABS na tylne kola pełno wody bo są tam syfony porobione ale kable niby całe. Wodę spuscilem ale dalej to samo. Może ktoś miał podobny przypadek?
Problem rozwiązany
5 komentarzy
pojawienie się 3 komunikatów: AdBlue®; Układ czystości, spalin SCR; klucz serwisowy
  • Toyota Proace II Furgon Long 1.6 D-4D 95KM 70kW od 2017
  • układ wydechowy
  • 255 tys. km
Kupiłem samochód 2018 rocznik, przebieg 255400 w 2021r po wyjeździe z salonu i przejechaniu 400km pojawił się komunikat brak płynu AdBlue®, po dolaniu za 6zł komunikat zgasł. Po przejechaniu 300km pojawia się komunikat AdBlue®; Układ czystości, spalin SCR; klucz serwisowy. Serwis twierdzi, że za małe przebiegi wykonuje tym samochodem dzienne. Mam inny samochód z AdBlue®, robię te same przebiegi brak komunikatów. Ostatnio zregenerowałem filtr cząstek, przejechałem 200 km, pojawił mi się komunikat AdBlue®; Układ czystości, spalin SCR; klucz serwisowy. Serwis odmawia naprawy, warunkowo został na parkingu serwisu dilera. Diagnostyka Toyoty a Citroena tego samego samochodu są skrajne. Toyota twierdzi, zła eksploatacja, do wymiany filtr cząstek, Citroen do wymiany zbiornik z płynem AdBlue®; z pompką. Odradzam kupienie tego samochodu do eksploatacji tylko w mieście. Jak i korzystanie z serwisu Toyoty, Klient traktowany jako zło.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Usterka silnika - napraw pojazd - 3x
  • Toyota Proace II Verso Long 2.0 D-4D 177KM 130kW od 2017
  • silnik
  • 39 tys. km
Witam, Toyota jak w temacie - 39000km i trzeci raz usterka silnika - napraw pojazd. 1 wizyta przy 30.000km w ASO - skasowali błąd, nie widzą co może być nie tak, do obserwacji. 2 wizyta przy 33.000km w ASO - stwierdzili że kable są pogryzione przez kunę, wymiana płatna oczywiście 3 wizyta przy 39.000km w tym samym ASO - czekam na info. Może ktoś pomoże ??? Podejrzewam przegrzewanie się silnika lub któregoś z podzespołów - czasem czuć swąd topionego plastiku lub gumy spod maski, nawet po krótkiej trasie (6-8km) w chłodny dzień.
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Toyota Proace II Verso Medium