Szukaj

Informacje o Toyota Proace I Pojedyncza kabina 2.0 D 128KM 94kW od 2013

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Dostawcze

Wszystko zależy od przeznaczenia auta. Najsłabszy diesel o mocy 90KM jest niesamowicie ospały – ciężko poruszać się nim po mieście, nie mówiąc o podróży poza nim. Załadowany Proace traci resztki sił, ale wersja 128-konna jest złotym środkiem, który sprawdzi się w różnych warunkach. Flagowego diesla 2.0 163KM warto rozważyć głównie podczas eksploatacji poza miastem. W przeciwnym wypadku idealny okaże się wariant 128-konny. 

czytaj więcej
Powagosław
Dziwne posunięcie Toyoty i to nie dlatego, że jej inwencja w stworzeniu tego modelu ograniczyła się do przyklejenia swojego znaczka do „eurovana” Fiata, Citroena i Peugeota. Najbardziej kuriozalne jest, że to, co Toyota reklamuje jako nowy model, to dzieło z 2007 roku. ~Powagosław
Luzacjusz
W gabinetach prezesów Toyoty wyświetlają chyba „Rejs”, a na pamięć uczą się kwestii o piosenkach, które lubimy najbardziej (te, które już znamy). Warto zapamiętać tego Proace’a. Ten przykład rebrandingu powinni pokazywać na studiach i konferencjach jako najgorszy w dziejach motoryzacji. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 128 KM (94 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Układ jezdny - Karoseria
Toyota Proace I Pojedyncza kabina