Szukaj

Informacje o Toyota Proace City Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,1 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,8 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~Roman
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
fajny samochód,przyjemnie się prowadzi,kupiłem go bo miałem dwa berlingo a ten skusił mnie rabatami i wyposażeniem oraz warunkami gwarancji,silnik wyśmienity,system start start&stop inteligentny i wyłączył się po kilku wyłączeniach od razu było lepiej,asystent pasa ruchu nie wie o co chodzi ale można go wyłączyć,wygoda korzystania duża,przestrzeń dla pasażerów b.dobra,w mieście pali mało na trasie troch więcej ale daje radę fajnie przyspiesza .Chciałem kupić Berlingo,ale warunki Toyota dała lepsze i nie żałuję.Bardzo dobre auto dla kogoś kto wie ,że do auto się wsiada a nie wskakuje,wpełza czy wczołguje szczególnie przy prawie 1,90.Gorąco polecam.
4,5
~Roman
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
fajny samochód,przyjemnie się prowadzi,kupiłem go bo miałem dwa berlingo a ten skusił mnie rabatami i wyposażeniem oraz warunkami gwarancji,silnik wyśmienity,system start start&stop inteligentny i wyłączył się po kilku wyłączeniach od razu było lepiej,asystent pasa ruchu nie wie o co chodzi ale można go wyłączyć,wygoda korzystania duża,przestrzeń dla pasażerów b.dobra,w mieście pali mało na trasie troch więcej ale daje radę fajnie przyspiesza .Chciałem kupić Berlingo,ale warunki Toyota dała lepsze i nie żałuję.Bardzo dobre auto dla kogoś kto wie ,że do auto się wsiada a nie wskakuje,wpełza czy wczołguje szczególnie przy prawie 1,90.Gorąco polecam.
3,9
~Piotrek
Toyota Proace City
Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW
Witam! W listopadzie odebrałem w Krakowskiego salony nową Toyotę Proace City Verso - diesel 100km. Wybór padł na to auto cena-pakowność. Pierwszym problemem zgłoszonym na serwis już po dojeździe do domu były parujące przednie reflektory - serwis odpowiada tak ma być i tak jest nawet w Porsche - kiepskie tłumaczenie. Wiem że inni użytkownicy również zgłaszali na serwis tę usterkę. Druga przypadłość z czym do tej pory się w dieslach nie spotkałem to nagar na korku oleju i na wlewie oleju do silnika. Jeździłem Focusem MK1 FL 1.8 TDDI nigdy nie miałem nagary w 1.8TDCI również tego nie znałem. Ojciec ma Fabię 1.6 TDI nagaru brak. Nie jeżdżę raczej wokół komina dlatego jest to dla mnie dziwne. Po wyczyszczeniu korku i przejechaniu 300 km również nagar się zbiera. Pasowanie karoserii jak gdzieś tu czytałem na forum jest jakie jest. Ale teraz to chyba norma. Kupując drugi raz chyba brałbym Dacie Dokker ta marka nic nie udaje.
Nierównomierne ścieranie tylnych opon
  • Toyota Proace City Verso Long
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Mamy w firmie ponad 20 szt. w różnych konfiguracjach tj. długie, krótkie, manual, automat ale zawsze z dieslem 130 KM. W 9 sztukach pojawił się podobny problem tzn. nierównomiernie zużywa się tylna prawa opona, znacznie szybciej w części zewnętrznej. Dodatkowo opony tylne ogólnie zużywają się szybciej niż przednie. W serwisie stwierdzili skrzywienie tylnej belki z winy użytkownika czyli każdy z kierowców wjechał w dziurę tylnym prawym kołem. Wszystkie auta są na gwarancji, przebieg raczej poniżej 100kkm, a serwis proponuje płatną naprawę. Czy ktoś miał podobne problemy?
Rozpadający się rozrząd niszczący silnik
  • Toyota Proace City Furgon Standard 1.2 D-4T 110KM 81kW od 2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 0
Po półtora roku użytkowania auta przy przebiegu około 50 tysięcy samochód zaczął pobierać olej tak około 1 litr od wymiany do wymiany. Serwis mówił że mieści się to w granicach. Po 2 latach co 1-2 miesiące trzeba już było dolewać olej i samochód pojechał na serwis. Okazuje się że ta jednostka ma źle zaprojektowany pasek rozrządu, który sie rozpada i jego cząstki wpadają do silnika. W moim egzemplarzu zostały wymienione tłoki i pierścienie. Serwis mówi wprost, że jest się skazanym z tym silnikiem na takie operacje co około 70 tysięcy.
9 komentarzy
Sprzęgło hałasuje
  • Toyota Proace City Verso Standard 1.5 D-4D 102KM 75kW od 2019
  • układ napędowy
  • 25 tys. km
Kupiliśmy z salonu demonstracyjny, roczny samochód Toyota Proace City Verso z przebiegiem ok. 6 tys. km. W kwietniu 2022 podczas wymiany opon mechanik zwrócił mi uwagę, że jego zdaniem samochód ma wadliwe łożysko oporowe, wskazywała na to głośna praca sprzęgła. Z uwagi na fakt, że samochód jest na gwarancji 28.04.2022 podjechaliśmy do salonu Toyota w Rumii, aby przeprowadzono diagnostykę. Wada samochodu została potwierdzona i 2.05 odstawiliśmy samochód do serwisu. Wnioskowaliśmy o wymianę całej skrzyni biegów jako łatwiejszy i szybszy sposób na przeprowadzenie naprawy gwarancyjnej, natomiast Toyota Polska nie wyraziła na to zgody sugerując wymianę poszczególnych części. Auto stało w serwisie do 11.07.2022 roku, czyli 69 dni. Po wymianie okazało się, że sprzęgło jest wadliwie złożone i ma rozszczelnienia. Ponowna wizyta w ASO spowodowała uszczelnienie sprzęgła, ale przy wymianie opon zimowej okazało się, że rozszczelnienia dalej występują. Dodatkowo pojawił się problem z biegami (ciężko wchodzą) i wspomaganiem kierownicy. Aktualnie poprzez prawnika żądamy wymiany skrzyni biegów. Toyota nie odpowiada na wezwania (WSTYD dla koncernu), prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Toyota Proace City Verso Standard