Co jest najlepsze w jeździe Priusem Plug-inem?
ToyotÄ™ Prius w wersji Plug-in znamy już bardzo dobrze – za jej kierownicÄ… zrobiliÅ›my ponad 30 tys. km! NiedÅ‚ugo nasza wspólna przygoda...
Zwykle kolejna generacja samochodu jest szybsza, lepiej przyspiesza, zapewnia wiÄ™cej emocji… Tu jest trochÄ™ inaczej. Dynamika nie ulegÅ‚a wiÄ™kszym zmianom. 122-konny ukÅ‚ad hybrydowy dalej nie jest demonem prÄ™dkoÅ›ci, ale za to na drodze zachowuje siÄ™ dość dynamicznie i co najważniejsze - w tej generacji pozwala uszczknąć jeszcze wiÄ™cej ze zużycia paliwa. Bo tak naprawdÄ™ o tym w tym aucie chodzi. MiÅ‚oÅ›nicy wrażeÅ„ nie majÄ… tu czego szukać, ale za to spokojni kierowcy, którzy chcÄ… tanio jeździć, poczujÄ… siÄ™ jak w domu.
TAK(88%)
Pierwszy seryjnie produkowany samochód z napędem hybrydowym, marzenie hollywoodzkich gwiazd. Sylwetka przyciężkawa i nieproporcjonalna, ale idea szczytna.
~PowagosławŚmieszy mnie cała ta ekologiczność Priusa. Panowie z Toyoty trują, że ich auto nie truje. Zapominają, że wyprodukowanie go wymagało zachwiania równowagi ekologicznej w promieniu kilku kilometrów od taśmy montażowej.
~Luzacjusz