Co jest najlepsze w jeździe Priusem Plug-inem?
Toyotę Prius w wersji Plug-in znamy już bardzo dobrze – za jej kierownicą zrobiliśmy ponad 30 tys. km! Niedługo nasza wspólna przygoda...
Moc dwóch serc – układ hybrydowy składa się z benzynowego silnika spalinowego 1.8l i elektrycznego. Razem oferują 136KM. I choć jednostka spalinowa jest większa, niż w poprzedniej generacji, to auto i tak jest oszczędniejsze – napęd mniej męczy się, a przez to sięga po mniej paliwa. Do tego na drodze spisuje się całkiem nieźle – Prius reaguje z opóźnieniem na polecenia prawej stopy, ale za to silnik elektryczny dodaje nieco elastyczności podczas przyspieszania – auto chętnie wyprzedza i sprawdza się na co dzień.
TAK(100%)
Pierwszy seryjnie produkowany samochód z napędem hybrydowym, marzenie hollywoodzkich gwiazd. Sylwetka przyciężkawa i nieproporcjonalna, ale idea szczytna.
~PowagosławŚmieszy mnie cała ta ekologiczność Priusa. Panowie z Toyoty trują, że ich auto nie truje. Zapominają, że wyprodukowanie go wymagało zachwiania równowagi ekologicznej w promieniu kilku kilometrów od taśmy montażowej.
~Luzacjusz