Szukaj

Informacje o Toyota Land Cruiser VI MPV 4.0 V6 Dual VVT-i 280KM 206kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W tym aucie bardziej chodzi o komfort i możliwości terenowe, niż wyczyny na drodze. 3-litrowy diesel jest trochę głośny, do tego wariant 177- lub 190-konny odnajdzie się raczej w rękach spokojnego kierowcy – przy tej masie auta w ogóle nie czuć nadmiaru mocy. Lepsza będzie wersja 225-konna. Z kolei silnik benzynowy to już działo większego kalibru. 4.0l nie jest specjalnie oszczędne i kosztuje najwięcej, ale za to gwarantuje lepsze osiągi niż diesel. No i ten dźwięk…Wchodzenie na obroty to przyjemność, a wyprzedzanie innych aut jest mniej męczące, bo auto z tym silnikiem staje się dość zrywne.

czytaj więcej
Powagosław
Motoryzacyjna ikona. Dziś Land Cruiser to bestia w terenie, na której zbudowano luksusową limuzynę. Definitywne tak dla tego dzieła japońskich rąk. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak to się mówi - „klasyka się nie tyka”. Wszyscy Land Cruisera znamy i lubimy, tylko dlaczego nowy model wygląda jak koreańska pseudoterenówka? Gdyby nie to, można by się zakochać. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 3956 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM (206 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 385 Nm przy 4400 obr/min
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 94 x 95 mm
Typ wtrysku bezpośredni elektroniczny wtrysk wielopunktowy
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Toyota Land Cruiser VI MPV