Szukaj

Informacje o Toyota iQ

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: Auta najmniejsze
Miejski samochód należący do segmentu A produkowany od 2008 roku. Model bazuje na prototypie zaprezentowanym w 2007 roku we Frankfurcie i zaprojektowanym przez stylistów z francuskiego studia Toyoty ED2. IQ to najmniejszy obecnie 4-miejscowy samochód na świecie. Nazwa iQ nawiązuje do skrótu oznaczającego iloraz inteligencji, który w przypadku tego auta odnosi się również do słów innowacja i indywidualizm oraz jakość (ang. - quality). Amerykańskim odpowiednikiem modelu jest Scion iQ.
czytaj więcej
Powagosław
Toyota rzuciła wyzwanie Smartowi i efekt jest budujący. Ale z racji ceny ten samochód powinien trafić na rynek pod szyldem Lexusa. Może wtedy ludzie wiedzieliby, za co tyle płacą. ~Powagosław
Luzacjusz
Znalezienie miejsca dla czterech foteli w aucie „smartopodobnym” to wyczyn porównywalny ze spakowaniem siÄ™ kobiety na wakacje do jednej walizki. Ale ja wolaÅ‚bym sam dźwigać drugÄ… niż przez dwa tygodnie wysÅ‚uchiwać, że moja luba nie ma siÄ™ w co ubrać. ~Luzacjusz

Toyota iQ – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Toyota iQ

Liczba ocen: 11
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Alex
Toyota iQ
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Autko kupiliśmy jak miało dwa lata, mamy je juz ponad 10 lat i tylko jedno co można napisac to, to ,że lepszego nie ma do miasta. Zużycie paliwa na poziomie 5,5- 6l/100km w mieście to jest według mnie dobry wynik przy dość dynamicznej jeżdzie. Jak to Toyota, przez te 10 lat zero awarii. Autko jest 4 osobowe lecz tak naprawde 3 dorosłe osoby pojadą i jedno dziecko , miejsce za kierowcą jest na tyle małe, że więksi wzrostem kierowy jak odsuną fotel do tyłu to z tylu nie ma miejsca na nogi, więc to bardziej jest 3+1. Jak się nikogo nie wozi z tyłu to siedzenia się cały czas złożone wtedy i jest bagażnik duzy. IQ jest szerokie, jest szersze niż III generacja Yarisa więc siedząc w środku nie odczuwa się, że to takie maleństwo, chyba że się odwroci i zobaczy ze zaraz jest tylna szyba. Ogólnie super autko, jeszcze jakby wersja EV była dostępna w Polsce lub europie to byłoby idealne autko.... może Toyota wróci do IQ w wersji elektrycznej bo to by był strzał w dziesiątkę.
5,0
~roro
Toyota iQ
Hatchback 3d 1.4 TD 90KM 66kW
jednym słowem - bomba! ocena zalezy kto z jakiego auta sie przesiadł..ja z golfika kombi wiec brak bagaznika minimalnie doskwiera ale za to cała reszta , wypas :) siedzenia z przodu wiecej miejsca niz w golfiku / 4/,moc wiecej niz wystarczająca..pełen komfort,super zuzycie paliwa.super manwrowalnosc,zero usterek..kupiłem w Niemczech na rządowej licytacji po śmierci własciciela..nie wiem do czego sie przyczepić..moze jedynie troche podskakuje na poprzecznych nierównosciach bo jest krótki..kupiłbym ponownie bez wachania :) z Niemiec nonstop 120/h 3.8litra :)
4,6
~IQ2018
Toyota iQ
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Małe, zwinne (zawraca w miejscu), świetnie wyposażone miejskie aut(k)o. Długo szukałem czegoś czym można zaparkować prawie wszędzie, z niewielkim zapotrzebowaniem na benzynę, dobrze wyposażonego/wykonanego oraz bezpiecznego. Ciężko o samochód gdy ma się tyle wymagań, jednak IQ sprostał wszystkim. Samochodem można zaparkować praktycznie w każdym miejscu (wymiary podobne do smarta). Spalanie średnie między 4,7 - 4,9 litra (70% miasto w korkach). Aż ciężko uwierzyć że udało się zmieścić kilka poduszek powietrznych, klima jest automatyczna, lusterka składają się jednym przyciskiem, wycieraczki działają na czujnik a lusterko ściemnia się samo... w tej klasie aut to nie jest standard, polecam lepiej wyposażone wersje, nie są znacząco droższe a bardzo podnoszą komfort podróżowania. Wykonanie na prawdę na wysokim poziomie i sporo ciekawych gadżetów można dokupić, a co do bezpieczeństwa to 5 na 5 gwiazdek w testach chyba wszystko tłumaczy :)

Raporty spalania Toyota iQ

Liczba raportów: 18
Åšrednie spalanie dla Toyota iQ
5,4 – 5,7
l/100 km
4,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

3,9
Toyota iQ
Hatchback 3d 1.4 TD 90KM 66kW
Kupiłem auto, żeby dojeżdżać 1000km do pracy. Autostrada jadąc na 6 170km/h wg GPS ma 3200obr. Spalanie wtedy jest ok 8l/100km prędkość ograniczona elektronicznie. Auto całkiem fajne, dobrze się zbiera, zaskakuje wiele osób. 2osoby dorosłe plus 9cio latek jedzie ok. Wkurzający jest dpf, który jeżdżąc lokalnie wypala się już po tygodniu od poprzedniego pełnego wypalenia. Jak nie dasz mu się wypalić przez 3tygodnie to tylko komputer diagnostyczny ratuje. Wcześniej miałem lupo 3l i szczerze, jakoś fajniej mi się nim jeździło.
6,3
Toyota iQ
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Samochód ten normalnie pali ok 5-5,5l /100km. Raz jadąc autostradą przy prędkościach powyżej 140km/h oraz na przełożeniu sportowym (jest to automat), która mocno zwiększa obroty spalanie wzrosło do aż 8,3 litra, ale normalnie to się nie zdarza i nigdy więcej się nie przytrafiło. Realnie trzeba liczyć spalanie w trasie/mieście na te ok 5-5,5 litra. Samochód oszczędny :)
5,7
Toyota iQ
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Toyota na niskich obrotach pali mniej, kiedy włączą się zmienne fazy rozrządu (około 4000obr/min) auto jest żywsze ale tym samym pije więcej, ogólnie nie ma wielkiej ekonomii, ale za to żadnych awarii... jest wręcz ponadprzeciętnie trwała. do przebiegu 98tys km wymianiane były standarowo oleje, filtry, hamulce itd oraz świece i przewody zapłonowe. Sto razy lepsze auto od Smarta!
Toyota iQ