Szukaj

Informacje o Toyota Hilux VIII Półtorej kabiny 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Pickup

Konkurenci oferują mocniejsze jednostki napędowe, ale Toyota specjalnie się tym nie przejmuje. 150-konny diesel 2.4 D-4D nie jest demonem prędkości, ale za to odwdzięcza się trwałością. Do pracy oraz jazdy w terenie wystarczy. W dłuższe trasy lepiej poszukać innego auta.

Powagosław

Toyota bardzo długo zabierała się za nowego Hiluxa. Coś, co w segmencie aut osobowych byłoby nie do pomyślenia, w tej klasie aż tak Toyoty nie uwierało, głównie z uwagi na fakt, że Hilux pozostawał klasą samą w sobie. Dziś jest jeszcze piękny.

~Powagosław
Luzacjusz

Dziś nawet pick-up musi wyglądać atrakcyjnie, tym bardziej, że kosztuje niemało i bynajmniej nie służy wyłącznie do wożenia cegieł. Hilux dziś, to Cristiano Ronaldo w ciele Pudzianowskiego. Panom się spodoba.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2020 roku
Pojemność skokowa 2393 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1600-2000 obr/min
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 92 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Usterki Toyota Hilux VIII

Liczba wpisów: 4
Rdza na ramie
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • nadwozie
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 0
Nowe auto 14 miesięcy wyraźne ślady korozji głównie na spawach odpowiedź dealera samochodowego :"Odpowiadając na Pana poniższe zgłoszenie reklamacyjne informuję iż: Zgodnie z zapisem z książki gwarancyjnej pkt 6.2.3 ''Gwarancją nie są objęte uszkodzenia blach nadwozia, czy powłoki lakierowanej, bądź fabrycznych zabezpieczeń antykorozyjnych, jeżeli są one następstwem uderzeń mechanicznych ( np. kamieni, żwiru, piasku itp. ), czy oddziaływania chemicznego (np. ekstremów, soli, kwaśnych deszczów, substancji żrących itp.) , napromieniowania , a także będące konsekwencją złego stanu dróg.'' Na przesłanych zdjęciach doskonale widać drobne kamyki, piasek, żwir które są na elementach podwozia. W związku z tym nie mamy podstaw do uznania naprawy gwarancyjnej."
6 komentarzy
Sami nie potrafią jej zdjagnozować
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Odebranie samochodu TOYOTA Hilux 2017.11. 24.11.2017 – przebieg miedzy 396 – 800 km zapala się po raz pierwszy kontrolka „check engine” BŁĄD P2237 14.12.2017 - przebieg 1661 km – „check engine” wymiana czujnika tlenu, próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 21.12.2017 - „check engine” ponowna próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 03.01.2018 przebieg 2621 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 17.02.2018 przebieg około 5300 km – wymiana chromów po zimie powychodziły pęcherze na wszystkich wymieniono osłony lusterek, listwa maski, pozostałe elementy zamówiono. 05.03.2018 – pomalowano progi i poprosiłem o naklejenie foli, ponieważ już po 2-3 miesiącach użytkowania farba zaczęła się ścierać z progów 19.04.2018 przebieg 8616 km - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 18/24.05.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, WYMIANA CHROMOWANYCH KLAMEK 18.06.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, próba naprawy zgodnie z wytycznymi TOYOTA MOTOR POLAND 27.06.2018 przebieg 12321 km - „check engine” 16.07.2018 przeb. 13510 km - „check engine” wizyta serwisanta z centrali Toyoty próba naprawienia zalecenie wymiany dodatkowo sterownika komputera oraz wymieniono Klamka klapy tył, atrapa (grill), chromy na halogenach oraz klamki na zabudowie tył. 03.08.2018 – 15000 km przegląd oraz wymiana wytartej gałki zmiany biegów oraz przycisków na kierownicy, oraz dodatkowo wymiana oleju w skrzyni biegów bo miałem zastrzeżenia do jej pracy po wymianie od razu inny samochód. 21.08.2018 - „check engine” 06.09.2018 – samochód zabrany do TOYOTA MOTOR POLAND na tydzień przyjechali TECHNICY Z BELGI. 24.09.2018 - „check engine” dojechał już sterownik komputera wymieniono na nowy OCZYWIŚCIE NA WSZYSTKO TU WYPISANE MAM PAPIERY, ŻEBY NIE BYŁO ŻE COŚ ZMYŚLAM!!!
3 komentarze
Grzane fotele
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W jednym z pakietów TMPL oferuje skórzaną tapicerkę. Swoją drogą , bardzo ładną. Niestety po prócz wyglądu ma ona także właściwości izolacyine co powoduje, że podgrzewanie foteli jest nieskuteczne. W mojej opinii te dwie opcje skóra / podgrzewane fotele powinny sie wykluczac.
1 komentarz
Toyota Hilux VIII Półtorej kabiny