Szukaj

Informacje o Toyota Hilux VII Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Pickup

W nowszych wersjach moc silnika wzrosła, ale auto i tak dalej jest wołem roboczym, który w ogólnym zamierzeniu ma być nieśmiertelny. Z 2.5l pojemności diesel wyciska 144KM, czyli niewiele. Nie chodzi tu o sportowe emocje, ale na drodze i tak auto sobie radzi. Zresztą – wariant 3-litrowy generuje 167-201KM i spodoba się bardziej wymagającym kierowcom. Szczególnie w tej najmocniejszej wersji auto staje się mniej ospałe i oferuje osiągi przeciętnego samochodu osobowego. Do częstych wyjazdów w dalsze trasy jest w sam raz. W przeciwnym wypadku wystarczy wariant 144-konny.

czytaj więcej
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2982 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 171 KM (126 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 343 Nm przy 1400-3400 obr/min
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 96 x 103 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Toyota Hilux VII Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW 2005-2011
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW
Nie wiedzieć czemu, ale Administrator portalu "zapomniał", że po 2011r. HILUX także jest produkowany :-)) A ten to pojazd (produkcja II połowa 2012r)już po face-liftingu i modernizacji silnika ma umiarkowany apetyt na paliwo. Na trasie Kudowa-Wrocław centrum (czyli po części górki), przy oszczędnej jeździe spalił 7,4L/100 (zima)- wprawdzie to nie wartość katalogowa, ale już zupełnie blisko. Auto ma przejechane dopiero nieco ponad 10kkm - bez wymiany płynów ustrojowych od nowości. Spalanie rośnie odpowiednio, gdy po ośnieżonych (białych) drogach porusza się ciągle 4x4 i na krótkich odcinkach. Ale po zużyciu nawet całego baku w jedzie po górach, więcej jak 10,5 nie połykał. Co będzie po pierwszej wymianie olejów? Okaże się wkrótce....istnieje podejrzenie, że spalanie powinno spaść o jakieś wartości. Dam znać po fakcie.
10,0
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW
srednio 10l na 100 km mozna zejsc do 8 ale trzeba sie pilnowac
10,0
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW
Dużo lepiej niż u poprzednika. Sporo wysiłku włożono w lepszą izloację komory silnika i wyciszenie samej kabiny - ale to wersja SR% - pewnie w tańszych wersjach jest bardziej kompromisowo.
Toyota Hilux VII Podwójna kabina