Szukaj

Informacje o Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW 2011-2016

Lata produkcji: 2011 – 2016
Segment: Pickup

W nowszych wersjach moc silnika wzrosła, ale auto i tak dalej jest wołem roboczym, który w ogólnym zamierzeniu ma być nieśmiertelny. Z 2.5l pojemności diesel wyciska 144KM, czyli niewiele. Nie chodzi tu o sportowe emocje, ale na drodze i tak auto sobie radzi. Zresztą – wariant 3-litrowy generuje 167-201KM i spodoba się bardziej wymagającym kierowcom. Szczególnie w tej najmocniejszej wersji auto staje się mniej ospałe i oferuje osiągi przeciętnego samochodu osobowego. Do częstych wyjazdów w dalsze trasy jest w sam raz. W przeciwnym wypadku wystarczy wariant 144-konny.

czytaj więcej
Produkowany od 2011 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2982 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 171 KM (126 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1400-3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 96 x 103 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia
Średnie spalanie dla Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW 2011-2016
10,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Auto w firmie, więc spalanie nie jest aż tak istotne. Średnio pali 13 l, przy czym nigdy nie jeździ tylko po mieście. Albo trasa albo 50% miast 50% trasa. Trzeba przyznać, że moc jest ciągle wykorzystywana - stąd takie wyniki. Co ciekawe, jak ciągnie przyczepę (nawet tonową i cięższe), pali mniej niż bez - bo jeździ wolniej. Skrzynia zestopniowana w taki sposób, że na 4 biegu jedzie nawet 180km/h, a zmiana na 5 bieg nie powoduje zmniejszenia spalania! 5 bieg służy chyba jedynie do lepszego komfortu akustycznego na autostradach. V max 190`195km/h (licznikowe, choć trzeba przyznać, że licznik w Hiluxie jest bardzo dokładny i wszystkie nawigacje pokazują podobne prędkości. (Skrzynia biegów)
9,1
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Przeglądy za granicą potrafią być w niektórych przypadkach nawet 90% tańsze, ale nie tylko część. Generalnie jak na swoje parametry, wyposażenie i przeznaczenie, uważam że jest rewelacja. Spalanie dotyczy docieranego dopiero silnika na pierwszych płynach ustrojowych (Skrzynia biegów)
12,3
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting