Szukaj

Informacje o Toyota Hilux

Lata produkcji: 1969 – teraz
Segment: Pickup
Produkowany od roku 1969, terenowy pick-up należący do segmentu I. W gamie japońskiej marki Toyota Hilux stała się następcą modelu Stout i w niedługim czasie zyskała ugruntowaną pozycję na rynku. Pierwotnie Hilux sprzedawany był jedynie w Ameryce Północnej i Azji, począwszy od generacji trzeciej oferowany także na Starym Kontynencie. Jest drugim najlepiej sprzedającym się modelem w dziejach Toyoty – do dnia dzisiejszego stworzono osiem generacji auta i wyprodukowano 16 mln jego egzemplarzy. Od roku 2016 dostępna jest najnowsza generacja Toyoty Hilux. Nazwa samochodu pochodzi od angielskiego wyrażenia „highly-luxurious” („bardzo luksusowy”). Poza Europą funkcjonuje także m.in. jako Toyota Pickup lub Truck (nazwa potoczna w Stanach Zjednoczonych).

 

czytaj więcej
Powagosław

Toyota bardzo długo zabierała się za nowego Hiluxa. Coś, co w segmencie aut osobowych byłoby nie do pomyślenia, w tej klasie aż tak Toyoty nie uwierało, głównie z uwagi na fakt, że Hilux pozostawał klasą samą w sobie. Dziś jest jeszcze piękny.

~Powagosław
Luzacjusz

Dziś nawet pick-up musi wyglądać atrakcyjnie, tym bardziej, że kosztuje niemało i bynajmniej nie służy wyłącznie do wożenia cegieł. Hilux dziś, to Cristiano Ronaldo w ciele Pudzianowskiego. Panom się spodoba.

~Luzacjusz

Toyota Hilux – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Toyota Hilux

Liczba ocen: 111
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,0
~Artur
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Na Hiluxa przesiadłem się z L200 i jestem rozczarowany. Gdyby nie silnik 2.8 to ten samochód nie miał by chyba zalet. Przede wszystkim układ napędowy bez centralnego mechanizmu różnicowego - tu Mitsubishi deklasuje Toyotę. Skrzynia biegów - automat pracuje ociężale i z dużym opóźnieniem, ręczna zmiana biegów to istna porażka - wymuszenie zmiany biegu działa ale z dużą zwłoką a niekiedy sterownik nie reaguje w ogóle ( w terenie bywa to frustrujące) Wnętrze - co kto lubi - to jest auto do pracy i jak na wóz roboczy nie jest żle przy czym brakuje miejsca na dodatkowe akcesoria i włączniki. Fotele w miarę wygodne. Przycisk tempomatu umieszczony pod kierownicą - lokalizacja utrudnia jakiekolwiek normalne korzystanie z tej funkcji, nie da się płynnie przyspieszać z użyciem tempomatu. Funkcja odczytu znaków drogowych gubi się - odnoszę wrażenie ze znaki odczytuje z mapy a nie z kamery. ( potrafi wskazać40 na prostym odcinku ekspresówki. Przestrzeń ładunkowa ok choć mechanizm otwierania klapy jest dość słaby i z czasem wymaga rozebrania, mała ilość uchwytów do mocowania ładunków.
2,6
~Lesiewicz
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto z problemami. Pękają ramy (po cichu serwisy robią zdjęcia i wysyłają do Warszawy - jak przyjeżdza się do autoryzowanego serwisu; problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy); automatyczna skrzynia biegów wytrzymała u nas 160 000 km normalnej jazdy (bez katowania i offroadów). Autoryzowany serwis utrzymuje, że wtryski i pompa paliwa są do wymiany po 160 000 km (podobno to się zdarza); nie potwierdzają tego dwa nieautoryzowane serwisy (proszę kontrolować potrzebne naprawy w serwisach). Koszt wymiany takich wtrysków (bodajże pizoelektrycznych - wedle opinii jednego fachowca nie nadających się do zabiegu regeneracji) wraz z regeneracją pompy paliwa to około 25 tysięcy złotych - jeden wtrysk po rabatach to jedyne 3 tysiące złotych, do tego dochodzi koszt regeneracji pompy paliwa i robocizna. Problemy z wiązką elektryczną (jeszcze na gwarancji). Kuna zjadła przewody (warto zainwestować w antykunę - ale tego nie usłyszeliśmy podczas kupowania samochodu, tylko podczas wymiany przewodów elektrycznych (a to już nie podlega gwarancji). Generalnie samochód wpisujący się w trendy współczesnej, marnej i drogiej motoryzacji.
4,5
~whynot
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto spełnia moje oczekiwania, bo potrzebowałem samochodu z dużą przestrzenią ładunkową. Do doskonałości brakuje lepszego rozwiązania kilku elementów nadbudowy na pace (szczególnie zamknięcia uchylnej tylnej klapy), ale jak wiadomo nie odpowiada za to producent samochodu. Hiluxa bardzo przyjemnie się prowadzi, a kamera z tyłu klapy rozwiązuje problemy podczas parkowania. Dobrze radzi sobie w terenie. Tempomat umila jazdę autostradą. Samochód na wskroś uniwersalny, zwłaszcza, że często muszę zjeżdżać z asfaltu.

Raporty spalania Toyota Hilux

Liczba raportów: 128
Średnie spalanie dla Toyota Hilux
11,4 – 20,8
l/100 km
7,4 – 12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Auto doskonale sprawdza się w terenie jak również w jeździe miejskiej. Siedzi się wysoko, co zapewnia b. dobrą widoczność. Nie straszne mu po zimie wyrwy w asfalcie, wysokie krawężniki i brodzenie w wodzie (duży prześwit podwozia). Jak na swoje gabaryty auto oszczędne w trybie ECO. Najwięcej frajdy sprawia jazda w trybie PWR - można się ździwić przyśpieszeniem ze startu jakie oferuje ten HILUX. Dobrze tłumi wszelkie nierówności. Posiada wszystkie potrzebne udogodnienia jakie oferuje typowy samochód osobowy. Należy pamiętać, że jest to samochód do pracy w ciężkich warunkach terenowych.
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
12,0
Toyota Hilux VII
Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM 126kW
Auto w firmie, więc spalanie nie jest aż tak istotne. Średnio pali 13 l, przy czym nigdy nie jeździ tylko po mieście. Albo trasa albo 50% miast 50% trasa. Trzeba przyznać, że moc jest ciągle wykorzystywana - stąd takie wyniki. Co ciekawe, jak ciągnie przyczepę (nawet tonową i cięższe), pali mniej niż bez - bo jeździ wolniej. Skrzynia zestopniowana w taki sposób, że na 4 biegu jedzie nawet 180km/h, a zmiana na 5 bieg nie powoduje zmniejszenia spalania! 5 bieg służy chyba jedynie do lepszego komfortu akustycznego na autostradach. V max 190`195km/h (licznikowe, choć trzeba przyznać, że licznik w Hiluxie jest bardzo dokładny i wszystkie nawigacje pokazują podobne prędkości.

Usterki Toyota Hilux

Liczba wpisów: 10
Rdza na ramie
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • nadwozie
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 0
Nowe auto 14 miesięcy wyraźne ślady korozji głównie na spawach odpowiedź dealera samochodowego :"Odpowiadając na Pana poniższe zgłoszenie reklamacyjne informuję iż: Zgodnie z zapisem z książki gwarancyjnej pkt 6.2.3 ''Gwarancją nie są objęte uszkodzenia blach nadwozia, czy powłoki lakierowanej, bądź fabrycznych zabezpieczeń antykorozyjnych, jeżeli są one następstwem uderzeń mechanicznych ( np. kamieni, żwiru, piasku itp. ), czy oddziaływania chemicznego (np. ekstremów, soli, kwaśnych deszczów, substancji żrących itp.) , napromieniowania , a także będące konsekwencją złego stanu dróg.'' Na przesłanych zdjęciach doskonale widać drobne kamyki, piasek, żwir które są na elementach podwozia. W związku z tym nie mamy podstaw do uznania naprawy gwarancyjnej."
6 komentarzy
Sami nie potrafią jej zdjagnozować
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Odebranie samochodu TOYOTA Hilux 2017.11. 24.11.2017 – przebieg miedzy 396 – 800 km zapala się po raz pierwszy kontrolka „check engine” BŁĄD P2237 14.12.2017 - przebieg 1661 km – „check engine” wymiana czujnika tlenu, próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 21.12.2017 - „check engine” ponowna próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 03.01.2018 przebieg 2621 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 17.02.2018 przebieg około 5300 km – wymiana chromów po zimie powychodziły pęcherze na wszystkich wymieniono osłony lusterek, listwa maski, pozostałe elementy zamówiono. 05.03.2018 – pomalowano progi i poprosiłem o naklejenie foli, ponieważ już po 2-3 miesiącach użytkowania farba zaczęła się ścierać z progów 19.04.2018 przebieg 8616 km - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 18/24.05.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, WYMIANA CHROMOWANYCH KLAMEK 18.06.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, próba naprawy zgodnie z wytycznymi TOYOTA MOTOR POLAND 27.06.2018 przebieg 12321 km - „check engine” 16.07.2018 przeb. 13510 km - „check engine” wizyta serwisanta z centrali Toyoty próba naprawienia zalecenie wymiany dodatkowo sterownika komputera oraz wymieniono Klamka klapy tył, atrapa (grill), chromy na halogenach oraz klamki na zabudowie tył. 03.08.2018 – 15000 km przegląd oraz wymiana wytartej gałki zmiany biegów oraz przycisków na kierownicy, oraz dodatkowo wymiana oleju w skrzyni biegów bo miałem zastrzeżenia do jej pracy po wymianie od razu inny samochód. 21.08.2018 - „check engine” 06.09.2018 – samochód zabrany do TOYOTA MOTOR POLAND na tydzień przyjechali TECHNICY Z BELGI. 24.09.2018 - „check engine” dojechał już sterownik komputera wymieniono na nowy OCZYWIŚCIE NA WSZYSTKO TU WYPISANE MAM PAPIERY, ŻEBY NIE BYŁO ŻE COŚ ZMYŚLAM!!!
3 komentarze
Grzane fotele
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W jednym z pakietów TMPL oferuje skórzaną tapicerkę. Swoją drogą , bardzo ładną. Niestety po prócz wyglądu ma ona także właściwości izolacyine co powoduje, że podgrzewanie foteli jest nieskuteczne. W mojej opinii te dwie opcje skóra / podgrzewane fotele powinny sie wykluczac.
1 komentarz
Toyota Hilux