Szukaj

Informacje o Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 2487 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 248 KM (182 kW)
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 14,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 1003,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przed decyzją o zakupie auta testowałem kilka aut. Szukałem dużego i wygodnego auta do jazdy zarówno po mieście jak i w długich trasach (rocznie wypada mi około 10 jazd na dystansie nieco ponad 1 tys km). Ostatecznie wybór padł na Highlandera Executive z uwagi na dużo pozytywnych opinii amerykańskich użytkowników i moje jazdy próbne tym autem. Auto odebrane w lipcu 2021. Jestem zadowolony ze swojej decyzji choć auto ma kilka drobnych (czasem śmiesznych) niedoróbek. Ale ma zdecydowanie więcej pozytywnych zaskoczeń. Dziś kupiłbym Highlandera ponownie. To duże, komfortowe i bezpieczne auto bez sportowych inklinacji.
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ się spokojnie w mieście- bardzo zwrotny. Teraz minusy: Największa wada hamulce. Toyota zna sprawę i już 3 raz będą wymieniać tarcze+klocki. Obecnie ma być wykonany jakiś większy zakres wraz z zaciskami itp. Serwis rozkłada ręce i mówi że Toyota zna sprawę i pracuję nad tym. Uważam że powinni oficjalnie ogłosić że samochód ma wadę fabryczną a nie zachowują się cicho. Druga wada to chybocząca kanapa drugiego rzędu. Każda studzienka czy dziura powoduje hałas rozklekotanego metalu. To jest słabe. Będzie ponownie pięć gwiazdek jak rozwiążą problem hamulców ponieważ tu chodzi o bezpieczeństwo użytkowników.
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ się spokojnie w mieście- bardzo zwrotny. Teraz minusy: Największa wada hamulce. Toyota zna sprawę i już 3 raz będą wymieniać tarcze+klocki. Obecnie ma być wykonany jakiś większy zakres wraz z zaciskami itp. Serwis rozkłada ręce i mówi że Toyota zna sprawę i pracuję nad tym. Uważam że powinni oficjalnie ogłosić że samochód ma wadę fabryczną a nie zachowują się cicho. Druga wada to chybocząca kanapa drugiego rzędu. Każda studzienka czy dziura powoduje hałas rozklekotanego metalu. To jest słabe. Będzie ponownie pięć gwiazdek jak rozwiążą problem hamulców ponieważ tu chodzi o bezpieczeństwo użytkowników.
Średnie spalanie dla Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
To mój drugi samochód z hybrydowym napędem. Stosując odpowiednią technikę jazdy można osiągnąć oszałamiająco niskie spalanie jak na tak wielki samochód, o ile trasa jest dostatecznie długa żeby silnik zdążyłsię nagrzać a wnętrze schłodzić po postoju na słońcu. Podałem wyniki dla lata, w zimie pewnie będzie więcej. Spalanie średnie w zależności od prędkości wg licznika i rodzaju jazdy, wg wskazań komputera: Autostrada 150-155 km/h: ok. 10-11l / 100 Autostrada 140-145 km/h: ok 9-9.5 l/100 Trasa ekspresowa 120-125 km/h: 7.8-8.3 l /100 Droga krajowa 90-105 km/h: 5.8-6.3 l/100 Teren podmiejski, drogi lokalne, płynnie 50-70: 4.9-5.5 (mój rekord trasy 4.7 ale to był za krótki odcinek, tylko 10km, i silnik był wcześniej nagrzany) Duże miasto z sygnalizacja świetlna, długie odcinki: 6.0-7.5 l/100. Duże miasto z sygnalizacja świetlna, krótkie odcinki 15 l/100
7,1
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Autem przejechane na razie 10k km. Spalanie średnie liczone samodzielnie to 6.8 do 7.2l/100km. Głównie 70% to autostrady i drogi ekspresowe, reszta ruch miejski w województwie śląskim. Trasa z prędkością powyżej 150km/h 9.8l. Trasa z prędkością 130-140. 8-8.5l. Płynna jazda z prędkością 110-120km/h spalanie 6.8-7.1l. płynny tryb miejsko/podmiejski z prędkościami 50-70km/h spalanie 5.5-6.5l.
6,0
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
W mieście wyniki na poziomie 5,2 litra, trasa przy prędkościach ok 110km 6,2 litra.
Toyota Highlander III